Lyhyt, pitkä vai jotain muuta?

666 posts, 34 pages, 255,728 views

Avatar
#101 • • Taika Guest
villep:

191, jippii taidan olla isoin tällä sivustolla *piis*


Mut vanhuuden yllättäessä sitä kuulemma "painuu kasaan"..*joo**vink*Sit saat kokeilla miltä tuntuu olla täällä lähempänä maanpintaa..*hih*

Tää 166cm on ihan sopivasti..*ökkö*
Karski

Posts: 6,049

#102 • • Karski Pomon kätyri
villep:

191, jippii taidan olla isoin tällä sivustolla *piis*



Mitä sä hukkapätkä selität, ohan täällä montaki pidempää
*häh*

[muokattu 17.2.2003 18:56]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

He-Man

Posts: 435

#103 • • He-Man Team Sika
Tres:

villep:191, jippii taidan olla isoin tällä sivustolla *piis*

Mitä sä hukkapätkä selität, ohan täällä montaki pidempää
*häh*

[muokattu 17.2.2003 18:56]



Voi hitsi, olen todella pahoillani.

--
team*possu*

Tapi

Posts: 1,437

#104 • • Tapi Dreamstate
188 ja oikein tyytyväinen siihen.

(ja mitä naisiin tulee, niin elämä alkaa 173 cm:n jälkeen. *heiii*)
nokua

Posts: 305

#105 • • nokua viidakko vekara
miks minä sain nuorimmakseen pidemmät geenit *blush* mut haluaisin kasvaa vielä sen 10cm lisää mikä olis mun piituus ennuste 193cm+10cm= liikaa enhan nykyää saa edes vaatteita sekä kenkii kaupasta onks se väärin että pitkii& "komeita"? syrjitää*nyyh*
He-Man

Posts: 435

#106 • • He-Man Team Sika
nokua:

miks minä sain nuorimmakseen pidemmät geenit *blush* mut haluaisin kasvaa vielä sen 10cm lisää mikä olis mun piituus ennuste 193cm+10cm= liikaa enhan nykyää saa edes vaatteita sekä kenkii kaupasta onks se väärin että pitkii& "komeita"? syrjitää*nyyh*



Pidemmille ihmisillehän löytyy itseasiassa paremmin vaatteita, riippuu tietysti vähän millasia vaatteita käyttää.
Mutta näin minä itse ainakin asian olen todennut...*hymy*
Asiassahan tietty on kaksi puolta, ns.keskipituisia on enemmän joten pidemmille pitäisi jäädä vaatteita, tosin se miinus siinä sitten kai on se että pidemmille ei tehdä niin suuria määriä.......ääh mitähän mäkin taas yritän selvittää *nauraa*

--
team*possu*

Avatar
#107 • • Tipe Guest
189cm ja sujut...

Mitä pituuteen taas omasta mielestä tulee, sen näkee ihmisestä jos on sujut pituuden kanssa? Omasta puolesta naisten älyttömät pituuden lisäys monot on hölmöä puuhaa, mutta mielensä kullakin.

Joku tais kysyä että onko se pituus miehille niin tärkeä? Samaa vois kysyä naisilta ja faktahan on että jokainen kyllä katsoo pituutta.

Lyhyt mies ---> lyhyt nainen (kukaan mies ei tahdo olla itseään pahasti pidemmän naisen kanssa)

Lyhyt nainen ---> Pitempi mies kuin itse ja joillakin kuuluu haluavan päätään pidempi on hyvä *justjoo*

Keski- & pitkä mies ---> Kaikki käy kunhan ei ole pitempi nainen tai ihan liian lyhyt itseään oleva nainen. Paitsi jotkut harvat ketkä suosii lyhyitä *heiii*

---II--- nainen ----> Hmm...ei osaa sanoa kun ei ole pahemmin pitkien naisten kanssa mielipiteitä vaihdellut. Mut ehkä kovin vaihtelu...


Ja näin päätetää älytön filosofointi *nauraa*

Niin ja itse katsoo kylläkin jos on mua alle 30cm lyhyempi niin harvoin innostuu, mutta ei sitä ikinä tiedä. Lyhyet on kyllä joskus niin söpöjä.... *heiii*
nokua

Posts: 305

#108 • • nokua viidakko vekara
Taika:

villep:191, jippii taidan olla isoin tällä sivustolla *piis*
Mut vanhuuden yllättäessä sitä kuulemma "painuu kasaan"..*joo**vink*Sit saat kokeilla miltä tuntuu olla täällä lähempänä maanpintaa..*hih*

Tää 166cm on ihan sopivasti..*ökkö*



mä haluaisin olla tuuli voimala *nauraa* silloin pitää olla korkealla *joo*
Avatar
#109 • • Taika Guest
nokua:

Taika:villep:191, jippii taidan olla isoin tällä sivustolla *piis*
Mut vanhuuden yllättäessä sitä kuulemma "painuu kasaan"..*joo**vink*Sit saat kokeilla miltä tuntuu olla täällä lähempänä maanpintaa..*hih*

Tää 166cm on ihan sopivasti..*ökkö*


mä haluaisin olla tuuli voimala *nauraa* silloin pitää olla korkealla *joo*


*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
Insomnia

Posts: 684

#110 • • Insomnia Haahuilija
Hmm, n. 186cm riittänee minulle *heiii*

--
Jos et nukahda,
huominen ei tule,
jos et herää.

|Cronos|

Posts: 1,118

#111 • • |Cronos| the Moose
Noniin... n. 184 cm löytyy pituutta... Se on täl hetkel ihan yvä.. ei tarvi kumartaa ovenkarmin kohdalla ja osa ihmisist joutuu kattomaan vähän ylemmäs... Eli huipulla tuulee hieman...*iloinen**nauraa*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Zet4

Posts: 1,135

#112 • • Zet4 n00b
Marski:


koskaan kukaan ei muista mua *katkeroimis*

- hulivili hupakko -

*ding*


Minä muistan sinut!
Pitkät naiset on pelottavia, en kyllä osaa sanoa että miksi.
*voiei*
Jostain syysta miltei kaikki minua pidemmät naiset tuntuu jotenki uhkaavilta*nauraa*
Johtunee kehnosta itsetunnosta, tms.

Omavipuvarteni on 175cm.

[muokattu 20.2.2003 17:23]

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

r0n

Posts: 2,258

#113 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Zeta:

Pitkät naiset on pelottavia



pah. ne on ehania.

--
6er reihe

Kolera

Posts: 4,256

#114 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Zeta:

Pitkät naiset on pelottavia.


Joo niin on jos niil kasvaa paljon karvaa käsivarsissa ja selässä.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#115 • • Carppis Guest
Mulle on tuota pituutta kertynyt jotain 162 senttiä... ja se on just hyvä. Pätkältä olo ei ole koskaan tuntunut - tosin se saattaa johtua siitäkin, että kaverit ovat joko saman pituisia tai lyhyempiä. Oikeastaan olen useimmiten tuntenut olevani porukan pisin... *nauru*
Dee

Posts: 73

#116 • • Dee ass-shaking sista
joo, taidan voittaa kaikki lyhyys-kisassa... oon n. 157cm... pätkä mikä pätkä..*poks*

--
one love

Avatar
#117 • • ikj Guest
Dee:

joo, taidan voittaa kaikki lyhyys-kisassa... oon n. 157cm... pätkä mikä pätkä..*poks*



hug
*sydän*
Avatar
#118 • • tuntematon Guest
keiju

Posts: 261

#119 • • keiju
Avernian:

angel78:Lyhyet tytöt on söpöjä. Kolmijalkaisen kansan sitten taasen "pitäisi" olla pitkiä.*iloinen*

Jep



KIITOS!
DESPE

Posts: 4,580

#120 • • DESPE
187cm ja onneks en senttiäkää enempää .. linnanmäen laitteisiin pitää päästä .. vaikka kai se maksimipituus on jotain 200cm ?