girl who like boys,boy who like boys,boy who like girls,girl who likes girls...

371 posts, 19 pages, 132,776 views

miguel

#221 • • miguel
Joo, en minäkään yli 60 homoa tunne/ tiedä näissä piireissä, mutta itseni voin laskea tähän ryhmään. Aika kivaa, että ihmiset sanoo nykyään avoimesti mitä ovat *nauru*
#222 • • pizzacat Guest
Noin 3/4 tuntemistani gay-kamuista (erit. Helsinki) käy klubittamassa, joten toi lähes 20% ei tunnu mitenkään epäuskottavalta. Gay-kundit nimenomaan pyörii näissä piireissä, ovat aina pyörineet ja tulevat aina pyörimään. Plz. *plur*
Roger Roger

#223 • • Roger Roger Kentti
Kait sitä voi näin julkisestikkin sanoa, että vanhaa hetero samia ei ole enää olemassa*hih*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

kilobitti

#224 • • kilobitti 1-2-3 techno

pizzacat:
Noin 3/4 tuntemistani gay-kamuista (erit. Helsinki) käy klubittamassa, joten toi lähes 20% ei tunnu mitenkään epäuskottavalta. Gay-kundit nimenomaan pyörii näissä piireissä, ovat aina pyörineet ja tulevat aina pyörimään. Plz. *plur*

mutta missä sitten on kaikki gay-naiset?

edit: tilastossa niitä on nolla.

[muokattu 16.11.2003 22:54]

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Avangion

#225 • • Avangion Punakardinaali
Naisellisuupisteet: 6
Miehekkyyspisteesi: 8

Ei ihme että tulen aina kaikkien ihmisten kanssa toimeen... *hih*
Mä olen melkein taulukon keskipisteessä.

TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

#226 • • pizzacat Guest

kilobitti:
---
pizzacat:

---

Olen sen verran sateenkaaripiireissä pyörinyt vuosien mittan, että uskallan väittää lepakkomimmien diggaavan ihan muunlaisesta scenestä... Olin DJ monta vuotta ja niiden kans ei ollu kuin ongelmia. Listakama ei kelvannut vaan piti olla aina vaan Paula Koivuniemen Aikuista naista... *hahjust*

No joo... Liioittelen vähän mut totta on suurin osa. Ei ole 100% lesbot oikein tota tekno-hässäkkää...
serotonot

#227 • • serotonot Paul Easy
SINÄ OLET SUKUPUOLINEUTRAALI

Naisellisuuspisteesi: -2
Miehekkyyspisteesi: -8
Howdy

#228 • • Howdy Oldie

Roger Roger:
Kait sitä voi näin julkisestikkin sanoa, että vanhaa hetero samia ei ole enää olemassa*hih*

No ainakin rohkeasti sanot sen ystäväni *hymy* *nostaa hattua*

--
Käpy vailla vertaa

övr

#229 • • övr Everything is övr

Roger Roger:

Hetero Sami.....*hih* Oot sä joskus ollu hetsku?
*vink*

--
Time is never time at all

Sallakat

#230 • • Sallakat jungle, baby !
mä luulin ett tää on joku Blur topicci *iihhih*
Progress

#231 • • Progress
Kuka on hetero??!!! En mä ainakaa. *joo*
Onko heteroita oikeestiki olemassa? *hahjust*
No on kai niitä.
Ite tykkään tytöistä, mutta en koe olevani ”täysin hetero” siltikään.
*hih*

Mutta mitäpä välii sil loppupeleis on, mitä kukin on. Jos vaan on ”sisältä” hyvä tyyppi.
-jokainen olkoon oma itsensä, kunhan ei satuta toista-

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

hallucinogen

#232 • • hallucinogen Edain
Mä oon ainakin hetero henkeen ja vereen *nauru*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

#234 • • hallucinogen Edain

trinity:
*possu* sä olet!!!

Ja mistäs sä sen tiedät? *vink*
Ja eikös *possu* voi olla hetero, eihän ne muuten lisääntyis? *vink*

--
pikku-*possu*

#235 • • pizzacat Guest
Kukahan se oli joka sanoi jotain tähän suuntaan, että... ”Ei heteroita olekaan... On vain homoja ja bissejä sekä ihmisiä jotka ovat enemmän tai vähemmän kaapissa!”

Freudikin jo tiesi että ihminen on luonnostaan biseksuaali. *vink*

*plur* Progressille!
DyyD

#236 • • DyyD Insaider
Eipä tähän osaa oikeen muuta sanoa kuin et ootta kaikki ihkuja *plur*

--
käng-memper

Chainboy

#237 • • Chainboy

kilobitti:
---
pizzacat:

---

juuh pizzacat on kyllä ihan oikeassa, ei klubi scenessä liiku kyl yhtään lepakoita.... en tunne yhtäkään ja sen verran paljon kyl tunnen ihmisiä/ vähemmistöjä et olen kyl samaa mieltä et ei ne kyl tälläisestä musasta / tyylistä diggaa..... hassua kyl ? homoja kyl riittää vaikka muille jakaa mut ei lesboja.... *hih* mut aina ei voi voittaa.... *iloinen**pahis*

*enkeli*

[muokattu 2.12.2003 10:59]

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan

skasi

#238 • • skasi
Sinä olet sukupuolineutraali.

naisellisuuspisteet -2
miehisyyspisteet -2

*justjoo*

Kai se sit on oikeassa. *luottaa sokeasti tulokseen* *joo*

Tulet hyvin toimeen muiden sukupuoliryhmien - miesten, naisten ja mieheyttä ja naiseutta itsessään yhdistävien androgyynien kanssa.

No se on hyvä..

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

T-rex

#239 • • T-rex ku(i)va tomaatti
minä olen tullut siihen tulokseen, että jos mies olisin, niin olisin varmaankin homo. Me naiset olemme sen verran vaikeita ja ärsyttäviä, että seurustelu jonkun rotumme edustajan kanssa olisi pelkkää piinaa. Tytöt on *plur* ihania ja kauniita ja kivoja ja seksikkäitä *plur*, mutta ei siltikään. En voisi kuvitella seurustelevani naisen kanssa.

Kunnioitusta miehille/naisille, jotka jaksaa meitä narttuja *vink*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Rels

#240 • • Rels setämies
”Sinussa on melko paljon maskuliinista miestä ja ripaus feminiinistä naista. Olet lähes androgyyni persoona eli mieheytesi ja naisellisuutesi ovat melko tasapainossa ja sinusta on luontevaa toteuttaa itseäsi sekä miehisten ja naisellisten puoliesi kautta.

Olet myös mies eli sinussa on melko paljon maskuliinisuutta. Sinulla on melko paljon miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Miehekkyyttäsi toteutat luontevasti. Sinussa on jonkin verran toteutumattomia sukupuolisia mahdollisuuksia.

Tulet hyvin toimeen miesten, naisten ja sukupuolineutraalienkin kanssa, koska et itsekään ole niin kaukana näistä muista sukupuoliryhmistä.”

Naisellisuuspisteesi: 0
Miehekkyyspisteesi: 2

hehe.. hajonta osui ihan keskelle.

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson