päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,495,764 views

Cloudberry

Posts: 493

#17321 • • Cloudberry
Paras synttärilahja ever! *plur*

Mua ei oo ikinä ennen ajateltu näin syvällisesti lahjaa annettaessa..
Oma rakas nörttini tuunasi mulle (vähän tulevan yhteenmuuton kunniaksikin) uniikin maidonvaahdottimen.
Virta ei riittänyt siniseen LEDiin, mutta on siinä krominväriset liekit mustalla pohjalla ja TURBO-teksti..
Nyt voi ryystää kahviakin tyylillä! *blingbling* *lmao*

nimim. "Pimp My Kitchen Equipment" *nauru*
Saara

Posts: 1,954

#17322 • • Saara #2970
Paha uni ja tajuaminen, että se oli vaan uni eikä todellisuus <3.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Cloudberry

Posts: 493

#17323 • • Cloudberry

sapeli
Fyyrerin blogille repeilen *lmao*



Hahaha.
Tunnistin kyllä ulkoasustakin, on ah-niin kotoista tuo Oulun murre, mutta sisältöä kun tarkastelee niin ei tuo kirjoittajan kotipaikkakunta yhtään yllätä.. Oululaiset on. *hymy*

(Ihan tuli koti-ikävä.. *nyyh*)
Epailija

Posts: 5,636

#17324 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Pääsin kuin pääsinkin vielä yhden kurssin läpi tuolla Tukholman päädyssä. Nyt pitää enää yrittää saada se hyväksiluettua opintoihin. ^^

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Verano

Posts: 4,649

#17325 • • Verano Merituuli
Eilen olin pitkästä aikaa yhteyksissä erääseen henkilöön, johon olen ollut aika huono pitämään yhteyttä. Hän ilahtui kovin kun kuuli musta pitkästä aikaa, oli kadottanut puhelimensa pari kuukautta sitten ja vähän ihmetellyt kun musta ei kuulu ja mitenkähän mulla menee.

Vaikka siitä kun viimeksi tapasimme ja olimme ylipäätään yhteyksissä on jo kauan, niin molemmilla oli sellainen tunne, kuin eilispäivänä olisimme viimeksi jutelleet *hymy*
Sallakat

Posts: 2,220

#17326 • • Sallakat jungle, baby !
hymyilyttää koska en vieläkään käsitä, että sain kuin sainkin unelmieni duunipaikan <3
Olen piakkoin palauttamassa lopputyötäni kouluun, mutta sekään ei tunnu miltään, koska tiedän että olen siirtynyt jo oman alani työelämään, tekemään JUST niitä juttuja mitä haluankin tehdä.

Käsittämätön fiilis! näin ne palaset jatkaa paikalleen loksahtelua huh.
Individual

Posts: 10,942

#17327 • • Edited Individual HYPNO!
Tänään Kisapuistossa neljäs ja kenties ratkaiseva puolivälieräottelu Ison Punaisen Kissan ja Idän Jätin välillä. Ja jos SaiPa koutsi Mälkiän puheista voi jotain päätellä, tänään ei IFK:laisten tarvitse näytellä loukkaantunutta, kuten Hircho eilen, vaan tilanteet viedään loppuun asti niin, että varmasti sattuu. Tämä on play off- kiekkoa. *pahis* Harmi vaan, ettei pääse lähtemään paikalle.

Hyvä SaiBu! Kun kaadutaan, niin kaadutaan ainakin tyylillä.
Jocular

Posts: 1,359

#17328 • • Jocular Janni
Omg! onks nää tosissaan tos yleX tänään -ohjelmassa.. Ei hyvää päivää.. Ihmiset soittelee ja kertoo mitä mieltä ne on Matti Vanhasen tekstiviestittelystä.. Huh huh.. Tääki soittaja kommentoi "Siis toi on jotain niin äärimmäisen lapsellista pyytää ihmistä kahville tekstiviestillä.." häh? Tekstiviestin lähettäminen on lapsellista? Ok. Olen lapsellinen. *nauru* Viimeset pari soittajaaki ollu niin katkeran kuulosia vanhoja piikoja (?), et huh huh. *nauru**nauru* *putostipahti*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Freja

Posts: 8,775

#17329 • • Freja Sihteeri
Työpäivä ohi, nyt pyykkiä koneessa (vaikka unohtuikin ne työhousut sieltä, mut se tarkoittaa vaan sitä et pitää pestä toinen koneellinen) ja paikat siistissä kunnossa. Kävin taas Behnfordsilla, vai mikäs se kauppa nyt olikaan, ostamassa hieman Aeroja *slurps* Ja parit worchester-sipsit *kuolaa*

Hyvä olla.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

yoni k

Posts: 667

#17330 • • yoni k disko
-pääsee pitkästä aikaa salille *hymy*

-löysin Bobby Womack - across 110th street -biisin

-hyvä fiiiiilissh

-pääsin pois puhelinmyyjän työstä :D
Snowie

Posts: 601

#17332 • • Snowie Ihku Hiutale
Niiiiin, huomenna työhaastattelu! Sit mä en oo enää työtön juoppo. *hihu*
anniini

Posts: 917

#17333 • • anniini a-double n-double i-n-a
Teho-osasto jatkuu uusin jaksoin! <3

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#17334 • • Peikkotyttö
Ei tän päivän, mutta huomisen :) : Tyttöjen kanssa Tukholmaan shoppailu ja hauskanpito retkelle<3<3<3

--
Groove is in the Heart

Saara

Posts: 1,954

#17335 • • Saara #2970

peikkotyttö, 28.3.2006 20:43:
Ei tän päivän, mutta huomisen :) : Tyttöjen kanssa Tukholmaan shoppailu ja hauskanpito retkelle<3<3<3



^__^

Tule takas kuitenkin kaunis nainen, tai muuten ei oo kivaa <3.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Pauha

Posts: 515

#17337 • • Pauha
Vyökoe läpi, nyt on vihreä vyö. *aplodit*

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

jeesboks

Posts: 4,064

#17338 • • Edited jeesboks p u p u
Sain tarjouksen lähtee hoitaa kilpi yhtyeen musavideon tuotanto hommat. Tehään siis koulussa musavideo kurssilla kilven musavideo. Tuli ihan kivana yllätyksenä. Syksyllä samoissa hommissa edellisellä musavideo kurssilla bloodpitin musavideossa. *iloinen*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

m1kk3

Posts: 5,560

#17339 • • m1kk3 no-life

jeesboks, 28.3.2006 22:28:
-klip-




way to go, girl! aika makeeta *aplodit*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Nacu

Posts: 1,293

#17340 • • Edited Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Se, että päivän :) -topik on 925 sivua pitkä ja päivän :( -topik on vaan 685 sivua pitkä :)

Muuten oisin itkeny tonne :( -topikkiin.

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself