päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,555,695 views

Jago

Posts: 4,039

#32123 • • Jago un-trained monkee

Jago, 30.8.2007 16:23:
Joskus yksin siivotessa voi tulla oikeen super :) fiilis, kun tietää ettei oo yhtän karkkia ja löytääkin jonku karkkipussin pohjat.
Nyt löyty cola-pääkalloja, joista en kyllä yhtään tykkää(siksihän ne jäi syömättä alunperinkin), mutta kesken siivouksen, noitten löytyminen oli kun lahja taivaasta(onkohan toi joku alitajuinen syy miksi haluaa siivota, silloin kun ei ole karkkia*nauru*)

Jei.. Löysin viellä yhen keksin*tirsk*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

asdf

Posts: 3,155

#32124 • • asdf

Jago, 30.8.2007 18:03:
---
Jago, 30.8.2007 16:23:
Joskus yksin siivotessa voi tulla oikeen super :) fiilis, kun tietää ettei oo yhtän karkkia ja löytääkin jonku karkkipussin pohjat.
Nyt löyty cola-pääkalloja, joista en kyllä yhtään tykkää(siksihän ne jäi syömättä alunperinkin), mutta kesken siivouksen, noitten löytyminen oli kun lahja taivaasta(onkohan toi joku alitajuinen syy miksi haluaa siivota, silloin kun ei ole karkkia*nauru*)

---
Jei.. Löysin viellä yhen keksin*tirsk*



Jostain sohvatyynyjen välistäkö sä noita bongailet? :D
Avatar
#32125 • • Annakins Guest
jei, enää 4 yötä *pepsodent*
ezzy

Posts: 8,060

#32126 • • ezzy Droid-pappa

larzizi, 30.8.2007 15:13:
Selailin päivän postia ja joukosta löytyi yksi kortti. Ihmettelin mikä se oikein on ja keneltä. Kortissa ei ollut kääntöpuolella mitään muuta postimerkin lisäksi kuin saajan nimi ja osoite - joka itseasiassa oli vielä väärin :D Onneksi kortissa sentään luki moneen otteeseen paikka, josta se on ostettu/lähetetty, joten arvasin ketkä sen olivat lähettäneet. Tosi ihania kavereita, kun ei edes viittii kirjottaa omaa nimeään tai edes muutamaa sanaa tervehdykseksi :D Ja kyllä se kadunnimikin pitäisi näin pienellä paikkakunnalla muistaa *nauru*



Ajatus (lyhytkin) on se tärkein *nauru*
Janisa

Posts: 2,226

#32127 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Huomenna Chicagoon! *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Jago

Posts: 4,039

#32128 • • Jago un-trained monkee

Zenni, 30.8.2007 18:07:
---
Jago, 30.8.2007 18:03:
---
Jago, 30.8.2007 16:23:
Joskus yksin siivotessa voi tulla oikeen super :) fiilis, kun tietää ettei oo yhtän karkkia ja löytääkin jonku karkkipussin pohjat.
Nyt löyty cola-pääkalloja, joista en kyllä yhtään tykkää(siksihän ne jäi syömättä alunperinkin), mutta kesken siivouksen, noitten löytyminen oli kun lahja taivaasta(onkohan toi joku alitajuinen syy miksi haluaa siivota, silloin kun ei ole karkkia*nauru*)

---
Jei.. Löysin viellä yhen keksin*tirsk*

---


Jostain sohvatyynyjen välistäkö sä noita bongailet? :D


eiku ihan tavararöykkiöiden välistä.. Ja siis ihan kääreissä.. en mä mitään lattiakarkkeja söis*nauru*
Niitä löytyis kyllä vaikka kuinka(*blush*), jos vaan haluis puhdistaa pölyistä*sars*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

KooKie

Posts: 4,338

#32129 • • KooKie aka. Petress Pan
Järjestin tänään teettämäni kuvat liimausta vaille albumikuntoon. Ah nostalgiaa. <3 Hassua, että myös koneella yhä pyörivät Jenkki-kuvat nostavat kultaisia muistoja pintaan, eikä siitä reissusta ole kuin ne hassut pari kuukautta.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

asdf

Posts: 3,155

#32130 • • asdf

Jago, 30.8.2007 18:43:
eiku ihan tavararöykkiöiden välistä.. Ja siis ihan kääreissä.. en mä mitään lattiakarkkeja söis*nauru*



Hyvä :D
Freja

Posts: 8,775

#32131 • • Freja Sihteeri
Tiskit tiskattu, ja keittiö muutenki siisti. :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

KooKie

Posts: 4,338

#32132 • • KooKie aka. Petress Pan
Äiti ilmoitti mulle, että oli ajatellut, ettei tänä vuonna vietettäisi joulua. Miksi helvetissä ei?! Hän oli ajatellut, että seuraavan kerran sitten, kun on taas lapsia perheessä. Yrittääkö se perkele kiristää mua puskemaan mukuloita parikymppisenä? Ilmoitin sille, että jos mulle ei järjestetä joulunviettoa nyt, niin en tuo sen lapsenlapsia IKINÄ joulua viettämään sen kanssa. Tehos! Voitin! Oon paras! *ii!!ii tiptaptiptaptipetipetiptap !!ii!!*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

crissy

Posts: 1,958

#32133 • • crissy
vanhat hyvät "kiksu" biisit vm. 1999-2002

silloin tehtiin ne parhaimmat biisit!!
anniharha

Posts: 1,937

#32134 • • Edited anniharha

KooKie, 30.8.2007 19:24:
Äiti ilmoitti mulle, että oli ajatellut, ettei tänä vuonna vietettäisi joulua.



1) Miks pitää pilata koko loppuvuosi miettimällä joulua jo nyt
ja 2) Mitä sun äitis vetää ja kuinka mä saan meidänkin äidin vetämään samaa? *piis*

Jos tänä vuonna olis lopultakin se joulu, kun mä pidän pääni ja pysyn himassa yksin. Perse- eiku perhejoulut ei oo kauheesti napanneet enää moneen vuoteen, mutta aina ne on mut jotenkin mukaan saaneet huijattua. Susirajalla on tietty kiva visiteerata varsinkin kun on porkkanalaatikkoa tarjolla, itse joulua vaan inhoan yli kaiken.


//edit
hups menipä offtopikiks :F

Päivän :) oli taas koulu :)) ja Milla :))) ja huomenna koittava perjantai ja ylihuominen lauantai :))))))

--
and though my words could save the world they never come out right

KooKie

Posts: 4,338

#32135 • • KooKie aka. Petress Pan

anniharha, 30.8.2007 20:19:

1) Miks pitää pilata koko loppuvuosi miettimällä joulua jo nyt
ja 2) Mitä sun äitis vetää ja kuinka mä saan meidänkin äidin vetämään samaa? *piis*



1) Mä en ole ikinä jaksanut stressata joulusta, mulle se on yksinomaan aikaa, kun on vapaata, saa olla tärkeiden ihmisten kanssa, joilla myös on (toivottavasti) vapaata ja voi syödä rakastamiaan ruokia, joissa huippua on se, että niitä syö vain sinä yhtenä aikana vuodesta. Mä kokkaan, mä siivoan, mä somistan ja häslään mielelläni kaikkina aikoina vuodesta - miksen sitten jouluna, kun suhteellisen varmasti kaikki ovat kotona nauttimassa siitä?

2) Mami taas ilmeisesti näkee joulun sellaisena lasten juhlana, mitä ei tarvitse "viettää", kun ei skidejä ole. Mä en ymmärrä pointtia, koska silti hän sanoo, että hyvin voidaan syödä tietenkin. Helvetti, just tätä ideologiaa, että joulu=lahjat.

Jokainen tyylillään: sun kohdalla (jos ei ole vielä joulunviettoa vaativia räkäpäitä, kuten minä :D) on oma valinta, jos otat joulusta stressiä ja teet siitä itselles paskan paikan vuodessa - ignoraa se sitten. Mä en itse tajua, mikä ihmisiä vaivaa, kun on pakko vihata jotain yksittäistä juhlaa? Kuten mun takahaamu tänään kysyi "Mitä eroa on juhannuksessa ja joulussa?" - Enpä ole kenenkään vielä huomannut valittavan, että "Juhannus on paska juhla, vihaan jussia!". Monet vihaavat lahjojen ostoa ja kulutusjuhlaa - ei ne lahjat ole pakollisia. Jos ei tykkää jouluruoista, älä syö niitä. Jos et halua olla vapaalla silloin niin tee vaikka vapaaehtoistyötä. Yksi päivä se on siinä missä muutkin - yksi ylimääräinen vapaapäivä tosin ja monelle todella iloinen mahdollisuus olla perheen kanssa pitkään yhdessä sen ainaisen hektisyyden sijaan.

No, ainahan voi mennä vaikka baariin juomaan itsensä pöydän alle, ei ketään voi pakottaa joulua viettämään.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Sphyxia

Posts: 3,308

#32136 • • Edited Sphyxia Maracujá!
Tässä huushollissa leivottiin tänään koko ilta. Saatiin aikaan mm. suolaisia piirakoita ja makeisia juustokakkuja, ja hyviähän niistä kaikista tuli! *slurps* Heh, onneksi leipoojaparin miespuoleisena ei tarvinnut kantaa lopullista vastuuta ym. keittiöhommien onnistumisesta, ja hyvä se! Tulos ei varmaan olisi ollut sitä samaa, jos olisi siellä itse touhunut taikinoiden ja täytteiden kanssa. Kauhea ajatus ... *nauru*
Miksan

Posts: 1,464

#32137 • • Miksan
Jännittää ylihuominen reissu*Hymy*
zenny

Posts: 1,145

#32138 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Pääsen 30.9 espanjaa mallorcalle!! *jiihaa* ja se viel et matkat ja ruuat maksetaa, ja saa viettää aikaa pikkusiskon ja veljen ja heidän vanhempien kanssa.. *iloinen* jeeee!!!

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

larzizi

Posts: 1,661

#32139 • • larzizi

ezzy, 30.8.2007 18:15:
Ajatus (lyhytkin) on se tärkein *nauru*



No juu, toki *nauru*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.