46,900 posts, 2,345 pages, 19,889,115 views
Jei.. Löysin viellä yhen keksin*tirsk*Jago, 30.8.2007 16:23:
Joskus yksin siivotessa voi tulla oikeen super :) fiilis, kun tietää ettei oo yhtän karkkia ja löytääkin jonku karkkipussin pohjat.
Nyt löyty cola-pääkalloja, joista en kyllä yhtään tykkää(siksihän ne jäi syömättä alunperinkin), mutta kesken siivouksen, noitten löytyminen oli kun lahja taivaasta(onkohan toi joku alitajuinen syy miksi haluaa siivota, silloin kun ei ole karkkia*nauru*)
Jago, 30.8.2007 18:03:
---
Jago, 30.8.2007 16:23:
Joskus yksin siivotessa voi tulla oikeen super :) fiilis, kun tietää ettei oo yhtän karkkia ja löytääkin jonku karkkipussin pohjat.
Nyt löyty cola-pääkalloja, joista en kyllä yhtään tykkää(siksihän ne jäi syömättä alunperinkin), mutta kesken siivouksen, noitten löytyminen oli kun lahja taivaasta(onkohan toi joku alitajuinen syy miksi haluaa siivota, silloin kun ei ole karkkia*nauru*)
---
Jei.. Löysin viellä yhen keksin*tirsk*
larzizi, 30.8.2007 15:13:
Selailin päivän postia ja joukosta löytyi yksi kortti. Ihmettelin mikä se oikein on ja keneltä. Kortissa ei ollut kääntöpuolella mitään muuta postimerkin lisäksi kuin saajan nimi ja osoite - joka itseasiassa oli vielä väärin :D Onneksi kortissa sentään luki moneen otteeseen paikka, josta se on ostettu/lähetetty, joten arvasin ketkä sen olivat lähettäneet. Tosi ihania kavereita, kun ei edes viittii kirjottaa omaa nimeään tai edes muutamaa sanaa tervehdykseksi :D Ja kyllä se kadunnimikin pitäisi näin pienellä paikkakunnalla muistaa
Zenni, 30.8.2007 18:07:
---
Jago, 30.8.2007 18:03:
---
Jago, 30.8.2007 16:23:
---
Jei.. Löysin viellä yhen keksin*tirsk*
---
Jostain sohvatyynyjen välistäkö sä noita bongailet? :D
), jos vaan haluis puhdistaa pölyistä
Jago, 30.8.2007 18:43:
eiku ihan tavararöykkiöiden välistä.. Ja siis ihan kääreissä.. en mä mitään lattiakarkkeja söis*nauru*
KooKie, 30.8.2007 19:24:
Äiti ilmoitti mulle, että oli ajatellut, ettei tänä vuonna vietettäisi joulua.

anniharha, 30.8.2007 20:19:
1) Miks pitää pilata koko loppuvuosi miettimällä joulua jo nyt
ja 2) Mitä sun äitis vetää ja kuinka mä saan meidänkin äidin vetämään samaa?
Heh, onneksi leipoojaparin miespuoleisena ei tarvinnut kantaa lopullista vastuuta ym. keittiöhommien onnistumisesta, ja hyvä se! Tulos ei varmaan olisi ollut sitä samaa, jos olisi siellä itse touhunut taikinoiden ja täytteiden kanssa. Kauhea ajatus ...