Aurinko paistaa, enkä oo väsynyt vaikka oli eilen pitkä päivä töissä. Toi aurinko piristää vaan nii kummasti Tänään sit hieman lyhyempi työpäivä. Mut kivaa o varmasti
Enää muutama päivä niin pääsee äidin ja isin hoiviin näkee ihania ystäviäni ja saunaan ja kuvaamaan ja vaikka mitä
Tainan kanssa juttelu.. Ikävä on kova
On vaa kiva ja hyvä ja mukava olla
onnistuin telomaan molemmat jalat eilen baarissa. jokainen askel on tuskaa.
kävelymatka kaverille yöksi tuntui mahdottomalta. kyytiäkään en onnistunut saamaan.
mutta sitten yhtäkkiä eteen ilmestyi poika joka oli hakenut pyöränsä mua varten ja kyyditsi mut sillä kaverin luo. :)
olen sanaton, tää oli varmaan kaikkien aikojen kiltein teko mitä mulle on tehty. :)
Huh, että on henkisesti hyvä fiilis kun sai käytyä pitkähkön tauon (olin kipeenä) jälkeen salilla. On sellanen olo, et oon ihminen taas, enkä mikään eteenpäin lyllertävä hyllyvä kasa
Sain itsestäni niskasta kiinni ja raahauduin salille sunnuntaina. Eilen olin lenkillä, aivan mahtava ilma oli viel! Muutenkin oon ollu tän viikendin kotona, ihan hyvää tehnyt bilevapaa viikonloppu
Oon muutenkin ollu hieman kipeenä tän viikon, niin sali on tehnyt hyvää :)
Yks ihana pikkuherra, joka niin nätisti muotoili mulle lauseen, että sillä on tunteita mua kohtaan: Vaikka meillä onkin ikäeroa, niin voisin vaikka olla sen elämänrakkaus, ketä se ei ikinä saa. Kuinka söpöö! Voisin ottaa sen pojan kotiin. <3