päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,555,709 views

Verano

Posts: 4,649

#17301 • • Verano Merituuli
*sydän* pirpeli *sydän*


Osallistuin henkevään keskusteluun sanomaboksissa kertomalla, että onnistuin rikkomaan kahvimukini. Pirpeli sitten tarjoutui tuomaan mulle uuden mukin duuniin, kun itse asuu tässä mun duunin viekussa ja oli kohtapuoliin lähdössä töihin. Muki on nuorisoasiainkeskuksen ja hieno muki onkin, *iloinen* tuollaista huurrettua lasia. Kysyin josko pirpeli voisi samalla tuoda mulle jotain pientä purtavaa, vaikka keksejä tms, kun multa jäi aamupala syömättä.

Kun menin tuohon alaovelle niin raksulla olikin mukana kunnon eväskassi mulle: voikkaria, korppuja, omena, jogurttia ja rooibos-teepusseja *slurps*

On se vaan niin ihana ^___^
mariq

Posts: 2,154

#17302 • • mariq

Verano, 27.3.2006 11:48:
*sydän* pirpeli *sydän*
--clips--


awwwww *plur*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

pirpeli

Posts: 5,533

#17303 • • pirpeli

Verano, 27.3.2006 11:48:
Osallistuin henkevään keskusteluun sanomaboksissa kertomalla, että onnistuin rikkomaan kahvimukini.



Päivän :) on Riikka, koska se on ihana. Ja tuollaselle ihmiselle kiikutan evästä vaikka maan ääreen. Ja mukei kans.
*sydän*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Verano

Posts: 4,649

#17304 • • Verano Merituuli

pirpeli, 27.3.2006 12:53:
Päivän :) on Riikka, koska se on ihana. Ja tuollaselle ihmiselle kiikutan evästä vaikka maan ääreen. Ja mukei kans.
*sydän*



Vaiks oonki vähän vaativaa peliseuraa *justjoo*

Ja toivottavasti ei tartte sit muuton jälkeen ihan maan ääriin lähteä sentään :/
Avatar
#17305 • • Taika Guest
ostin perjantaina iBookin*sydän*

kiitän asiantuntevaa seuraani, saatiinhan me mun rahat tuhlattua*vink*
wiwi

Posts: 1,575

#17306 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Takana onnistunut viikonloppu kivassa seurassa ja kirjoitukset lopullisesti ohi! Wiii! Onnea mulle ja kaikille muillekin jotka koitoksesta selvisi. *jiihaa*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avernian

Posts: 7,451

#17307 • • Avernian Kerettiläinen

wiwi, 27.3.2006 14:00:
Takana onnistunut viikonloppu kivassa seurassa ja kirjoitukset lopullisesti ohi! Wiii! Onnea mulle ja kaikille muillekin jotka koitoksesta selvisi. *jiihaa*



Onnea onnea!

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

micqo

Posts: 1,094

#17308 • • micqo
Musta tuli eno *plur*
Avatar
#17309 • • Reetta Guest
mä oon varmaan ihan totaalisen tiltannu tähän elämään ku se vaan näyttää joka päivä paljon paremmalta!!!!hej,ehkä se on tää kevät *pepsodent*
Verano

Posts: 4,649

#17310 • • Verano Merituuli
Vihdoinkin himaan, vaikkei tuo ylityötunti nyt niin paha ollutkaan. Ja ulkona paistelee vieläkin aurinko ^__^
illusion

Posts: 1,061

#17311 • • illusion team-sauna :D
Jeii*hihu* Valotikku lähetys tuli perille*plur**jiihaa*
nyt on vähäks aikaa tikkui*hih*
Avatar
#17312 • • x Guest
taal on +17, parin viikon loma takana, uus duuni alkaa huomenna *iloinen*
Avatar
#17313 • • astaroth Guest
gonan ganuunassa 10 kuulaa :)

ja viikko-ohjelma kohdillaan, tänään heräsin reteesti 15:00. ja keskiviikkona nuotiojuhlat pivillä
lostgone

Posts: 2,493

#17314 • • lostgone

lostgone, 14.2.2006 21:49:
Erehdyin viime syksyllä määrittämään mun naismakuani ja heitin yhden sillä hetkellä ajankohtaisen nimen.*sydän* Koska Suomi on niin toivottoman pieni maa, niin tietenkin luokallani oli yksi nimeämäni ihmisen kaveri.*justjoo*
Luulin, että asia unohdettiin, mut tänään tämä luokkatoverini ilmoitti, että: "Jussi saa sitten haastatella tämän sen kaverin, koska mä oon niin love siihen." Sillä hetkellä mä olin tosi punainen..vähän niin kuin ala-asteella.*blush*


Ja vähänkö se oli ihana livenäkin*plur*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

sapeli

Posts: 11,768

#17315 • • sapeli jokukukamikä?
Fyyrerin blogille repeilen *lmao*

http://irc-galleria.net/blog.php?nick=FYYRER&beid=633094

Valittu pala:

EI VITTU SAATANA, EIPÄ PALIJO MEIKÄN PERSEREIÄN YMPÄRYSTÄ KUTITTELE JOS TUOMMONEN KOLOMEEN KERTAA FOSSILOITUNU MÄYRÄ VAIHTASKI KAUPPAA. KANNATTAS SENKI DINOSAURUKSEN TAJUTA VITTU ETTÄ EI SITÄ KAIKKIA MAHOLLISIA TUOTTEITA KAIKKINA ERINÄISINÄ KOKKOINA VOI OLLA JOKA PAIKASA YHTÄAIKAA. SILLÄ OLI KYLLÄ ENEMMÄN KU KAKS JALAKAA HAUASSA.

*lmao*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Caritsa

Posts: 1,117

#17316 • • Caritsa
Palkankorotus!!
Ja ihan reilu sellainen.
Tosin vastuukin samalla kasvaa, mutta näin lisääntyy myös työmotivaatio!
Kyllä nyt hymyilyttää *iloinen*
ja paljon!

--
~se joka ei koskaan syyllisty mielettömyyksiin,
ei todellisuudessa ole
niin järkevä kuin itse uskoo~

r0n

Posts: 2,258

#17317 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
*plur*

--
6er reihe

Verano

Posts: 4,649

#17318 • • Verano Merituuli
Hihhei, sain sovittua pomon kanssa, että vaikka teenkin kesällä pääsääntöisesti täysiä päiviä, niin voin halutessani pitää ylimääräisiä vapaita. Ja toki kesälomaa normit neljä viikkoa. Onpa mulla vielä talvilomaviikkokin käyttämättä, kun sairasloma sitä eteenpäin siirsi. Josko sen pitäisi vaikka toukokuussa.

*iloinen*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#17319 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Kyllä tää tästä..*joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Fresia

Posts: 764

#17320 • • Fresia vähän outo
Sain kesäksi töitä *pepsodent* Aloitan jo pääsiäisen jälkeen ja perun toukokuun tuet. Matka loppukesästä onnistuu sittenkin *aplodit* Kai mä kesän kassalla ja tavaroiden purussa eri paikoissa kestän, kun tiedän ettei siitä mulle uraa tule... näin ne asiat vaan järjestyy, asunnon kun vielä toukokuun alkuun mennessä sais niin ois materiaaliset ongelmat selvitetty *hymy*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*