päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,635,822 views

Avatar
#13801 • • GoA Guest

Epailija, 14.10.2005 17:22:
---
GoA, 14.10.2005 16:45:
Oli kivaa olla kertaamassa. Inttikin on ihan hauskaa jos siitä puuttuu se turha vittuilu ja hommia tehdään hieman järkevämmin. Ja varsinkin kun se kesti vain 5 vuorokautta.

---


...ja etenkin kun siitä saa ihan siedettävän korvauksen. ;)



Sekin, lähemmäs 300 egeä 5 päivästä on ihan kiva piristys opintotuelle. :) Ja myös se sama asia mikä intissäkin auttoi jaksamaan, todella hyvä ryhmähenki.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#13802 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Sain opinnäytetyön valmiiksi..*jiihaa*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

zenny

Posts: 1,145

#13803 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

Super-Kerttu, 15.10.2005 13:31:
Sain opinnäytetyön valmiiksi..*jiihaa*




Toi on aika kiva tunne...*joo*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Piiuzki

Posts: 870

#13804 • • Piiuzki
Oli kiva ku sukulainen soitti ja vaan kysy et miten mul menee *iloinen* tietää ainaki et jotku viel välittää*hihu*
Oon jo luullu et mut oli jo unohettu mut ei ollu *tirsk*
keijukainen

Posts: 1,599

#13805 • • keijukainen kiksumurmeli
eilen tullu palkka.. ja tänään pääsee jamittelee *hihu*

--
*seepla*

rakettilehmus

Posts: 214

#13806 • • rakettilehmus villi lapsi
Kämppä siivottu, pyykit pesty. Nyt voi vaan olla ja nauttia. *iloinen*
UnityF

Posts: 15,721

#13807 • • UnityF joo just se
pe: armageddon ja kaikki se ystävämäärä mikä siellä oli.
la: otus ja elias ja chasse ja masse *sydän*
su: vähän parempi mieli ja hyvin nukuttu yö ja kohta aamupalan väsäminen otukselle valmiiksi kun se herää *hymy*


eli jälleen kerran: rakkaat ystävät *sydän*
jeesboks

Posts: 4,064

#13808 • • jeesboks p u p u
ihan hirmu *super* kiva viikonloppu *sydän* *sydän**sydän*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

hemuz

Posts: 2,178

#13809 • • hemuz kätevä emäntä
Löysin siivotessani työtodistukset ja nyt voinki taas lähtee työn hakuun *nauru*
Verano

Posts: 4,649

#13810 • • Verano Merituuli
Jesh! Huomasin juuri, että about kuukaus eteenpäin mulla alkaa joka maanantai duuni vasta kympiltä. Aah, huomennakin saa nukkua pidempään, viikonlopun jälkeen se on ihan luxusta =D
mirah

Posts: 257

#13811 • • mirah Starchild
Ihana viikonloppu takana. Oltiin mussun isillä, tehtiin fondueta, saatiin mikro ja astioita ja sitten ne lupas ostaa meille joululahjaks hackmanin aterimet joista tykkään tosi paljon. Sitten sain vahinkopalvelusta, (johon tulee kamaa vakuutusyhtiölt jos joku liike on menny konkkaan tai tullu tulipalo tai jotain muuta vastaavaa) tosi kivat vero modan housut (oikee hinta yli 50) hintaan 18. Nyt on vaan huono juttu et mun nykyiset tummat housut joist on tullu mulle isot ni joutuu varmaan kaapin pohjalle muitten housujen sekaan ku en käytä niit sit varmaankaan enää.. Mut ylikiva viikonloppu. *hihu**sydän*
Sinza

Posts: 2,227

#13812 • • Sinza
Oli niiin kiva viikonloppu, ja on vieläkin huomisaamuun asti *sydän*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Epailija

Posts: 5,636

#13813 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Sade-festarit, onnistunut keikka ja kiireetön ilta = ^^.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

sapeli

Posts: 11,768

#13814 • • sapeli jokukukamikä?
Roolipeli *plur* Pääs pelaamaan ekaa kertaa kait about vuoteen... *hymy* Veli Leo, rauhanjumalan pappi, hoiti homman kotiin tyylillä *pepsodent*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#13815 • • Freja Sihteeri
Saatiin uudet työvuorolistat tänään *hymy*. Onnen*nyyh*, mulla on oikeestaan 5 pvää vapaata, alkaen pe aamusta klo 11. Ja se tarkoittaa vaan yhtä asiaa: Mama i'm coming home! Mä pääsen kotiin! Ihanaan kotiin, äitin ja isin hoiviin, mä nään ystäväni, mä nään perheeni, mä pääsen rauhoittumaan, mä pääsen rellestämään, mä pääsen kruisailemaan, mä pääsen nauttimaan Vaasan elämästä, uih ja vuih, mä oon niin *plur*! Koko viikko menee varmasti kuin siivillä, kun leijailen vain tulevassa kun pääsen leijailemaan Vaasaan... *jiihaa*
Olin kotona viimeks kesän alussa. Mä oon niin yhtä hymyä nyt!
Saa taas juoruta ummet ja lammet ystävien kanssa, saa olla oma ittensä ja minut hyväksytään sellaisena kuin olen, joka kulman takaa löytyy joku tuttu..
Mulla ei oo pitkään aikaan ollut näin hyvä olla.

*leijailee*

Elämä on ihanaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Ninka

Posts: 564

#13816 • • Ninka
Tosi hyvät fiilikset *plur*

...en uskalla mennä nukkumaan koska siitä se synkeys taas alkaa. Onneks oon kipee ni ei tarvii mennä töihin *hymy*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Lunatic

Posts: 16

#13818 • • Lunatic
oiiii, Niina o pipi... so unfair. Ite koko vklopun krapuloissani ja nyt viä istuu jossai typeräl atk-tunnil jossa ei tehä mittää järkevvää. Tai noh, onhan tämäkin jotakin, mutta tiedä sitten siitä järkevästä *pepsodent*
pirpeli

Posts: 5,533

#13819 • • pirpeli
Kai mäkin voisin olla vähän*plur*. Ei sen kummempaa syytä (tosin keli näyttää kivaltaja kolme päivää jäljellä Manalan nutalla)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Rocca

Posts: 3,064

#13820 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Uus mixeri *plur*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!