päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,635,707 views

Epailija

Posts: 5,636

#6861 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Typosin bash.org:in urlin ja päädyin katselemaan Big Ass Hamia. x)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

innae

Posts: 1,377

#6862 • • innae PaskaJätkä
Työpäivä onneksi lyheni hieman, menenkin vasta 19 enkä 17 niinkuin alunperin piti. Ja oikein söötti hauveli tuossa lämmittää äiskän kylmiä varpaita*pihkassa*

--
PaskaJätkä

Urjala

Posts: 134

#6863 • • Urjala vauhko
Sain viimeinkin hankittua töitä! Ja täälläkin minimalistisen kokoinen koira uneksuu ja töhisee :)
Avatar
#6864 • • Peppi Guest
MEGAIHQPLURJIPPII!!

Pääsin läpi 3 ov:n tentistä, jonka luulin reputtavani...! *jiihaa* *sydän* *plur*
efo

Posts: 1,908

#6865 • • efo Laserpoint
Syysloma*plur*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

sapeli

Posts: 11,768

#6866 • • sapeli jokukukamikä?
Tuleva tuurauspaikka vaikuttaa erittäin mukavalta, enkä yllättyisi jos sieltä löytyisi pysyväkin pesti. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Lallu

Posts: 356

#6868 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
valkosipulipatonkia, colaa tölkissä, valkosta suklaata ja mikä PARASTA oma mussukka tossa vieressä*plur*....remontoimassa tosin *lmao*
coolcat82

Posts: 771

#6869 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Kani kokeili valjaita *iloinen* heh.. kun löysin jonku pupusivun ja luin että niille järjestetään hyppykisojakin!? En tiennykkään...Nipsukin taitaa ruveta treenaamaan *iloinen**ding* Kaapelilla oikee skabat! *lmao*

--
*sydän* Diamonds *sydän*

Avatar
#6870 • • GoA Guest
Lähettivät mulle salilta synttärionnittelukortin. Tätä voi sanoa jo hyväksi asiakaspalveluksi. *joo*
Humppabeibi

Posts: 91

#6871 • • Edited Humppabeibi Söpöilijä
Tänään tulee kaikkee kivaa telkasta *hihu* Jeps, laiskan sohvaperunan huveja...*justjoo*

--
"Pienenä kuvittelin että maailmassa kaikki rakastais mua"

Gish

Posts: 60

#6872 • • Gish Welcome to the jungle
tylsää. ja konekkin kiukuttelee *igor*
YKSINÄISTÄ! lääh lääh wonk wonk
Pätkis

Posts: 1,038

#6873 • • Pätkis Pikkis

coolcat82:
Kani kokeili valjaita *iloinen* heh.. kun löysin jonku pupusivun ja luin että niille järjestetään hyppykisojakin!? En tiennykkään...Nipsukin taitaa ruveta treenaamaan *iloinen**ding* Kaapelilla oikee skabat! *lmao*


Täällä on jo sen verran pupuja kai että voitais perustaa Team Klubbaripuput ja osallistua sinne joukkueena *vink* jokaiselle teknovaljaat, näin jo yhdet stockalla. Kelta-puna-orannsi kantit ja verkkoneulosta pupun rinnan ympärillä niin et se näytti lähinnä teknopaidalta *hih*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Amma

Posts: 2,383

#6874 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Lene:
Bongasin kahvilan ikkunasta ne Koffin olut-hevoset! *plur* Hevoskärpänen surrurrr...


Missäs mun kullannuput on lenkkeilly? *sydän*

--
*etsiskel*

Tumppi

Posts: 58

#6875 • • Tumppi Järjen jättiläinen
Ollu ilman tupakkaa kohta kaks päivää *iloinen*

--
Jaksaa, jaksaa...

UnityF

Posts: 15,721

#6876 • • UnityF joo just se
työpäivä ohi ja sain paljon aikaseksi *hymy*
flaikkujen jakokin on ohi tältä päivältä...

Kimon tuli kyläilemään ja on Jankon huoneessa nyt ja ne pölisee jotain ja ei ees tappele..! Kaippa ne on kasvannu jo niin paljon että riidat vesilasista ym alkaa olla historiaa..mun pikkuveikat... . *hihu* *hymy*

+ että mun kissa nukkuu ihan kippurassa tossa mun pipon sisällä osittain.. Suloinen näky.. *hymy*
Avatar
#6877 • • astaroth Guest
Sain varattua uuden ajan parturille samaksi päiväksi aikaisemmansta myöhästyttyäni.
Ja huomenna pääsen töistä jo klo. 13. :)
LoFi

Posts: 726

#6878 • • LoFi
Pääsin pelaamaan tennistä massakentälle *hymy*
Avatar
#6879 • • elenor Guest
päivän =) oli ehdottomasti se kun näin kaverin viiden päivän ikäisen tyttövauvan!! en oo ikinä nähny mitään niin sulosta ja täydellistä!*pihkassa**plur*
Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#6880 • • Mao & Taikahattu UG-///
Aki Sirkesalo kävi ostamassa multa sukkia tänään... *nauru*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*