päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,627,736 views

sapeli

Posts: 11,768

#6901 • • sapeli jokukukamikä?
Ihku tulee mua hoivaamaan etuajassa *jiihaa* *nuha* *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Amma

Posts: 2,383

#6902 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Mä en tiedä, että oisko tää oikeesti päivän :( tai jotain muuta, mutta koska se sai hymyn huulille, niin olkoot täällä.
Kävin äsken viemässä auton vanteita autoliikkeeseen isäni nakittamana. Infon täti soitti sille ihmiselle, joka mun ois pitäny löytää ja sanoi puhelimeen:"Ei tää rouva voi täällä koko päivää odottaa..." *ding* *nauru*

Toi nyt oli vielä ihan hauska, mutta sillon tällön kun oon jakamassa heppakortteja, niin kersojen surevat omaiset sanoo:"Kato, täti antaa sulle kortin..." *igor*

--
*etsiskel*

Rocca

Posts: 3,064

#6903 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

bubble:
Roccan lyni sheikkaus kyl piristi kummasti päivää *joo* *nauru* pientä hiomista viel mut kyl se siit lähtee *hihu*



Joo Hanna kyl säkin opit vielä *vink**joo**hymy* eli koska mennään sheikkaa taas...mut ennemmin hyvän housen tahtiin *joo*

Dementation:
Humalainen Ermin eli laura
ja sen puskaseikkailut ja kaatuilut,
sekä tietenkin noi jutut...
*muhaha* *nauru* *vink* *hih*



Joo ei voi koti matkasta kyllä parempia nauruja saada *nauru* *nauru* on se sit ihmeellistä ku ihminen käy puskassa ni siitäkin tulee kunnon naurut viel *nauru**pahis* mut Laura älä ota sitä vakavasti *vink**hymy**joo*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Pätkis

Posts: 1,038

#6904 • • Pätkis Pikkis

Avernian:
---
Amma:
---:"Ei tää rouva voi täällä koko päivää odottaa..." *---:"Kato, täti antaa sulle kortin..." *igor*
---
Olet kasvanut aikuiseksi. Oi surun päivää! *nyyh* (tai ainakin aikuisen näköiseksi)


Toiset on. Multa juuri eilen taas kysyttiin henkkareita eräässä Kampin oluttuvassa... "ajattelin kun oot tollanen PYGMIkokoinen" *igor* omg kuinka hassu setä *hahjust*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Dacey

Posts: 671

#6905 • • Edited Dacey Hän joka saa sinut ..
vajaat 2h enää ni pääsee kotiin *jiihaa* ja mikä tärkeintä, saa jotain kiinteetä ruokaa ja sit jaksaa askarrella paskarrella itselleen huomiseksi toppi poppisen *aplodit* ja sit pääsee suihkuun ja nukkumaan ja kuuntelee jotain muutaki ku ylen aikaista *iloinen*
Amma

Posts: 2,383

#6906 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Avernian:
Olet kasvanut aikuiseksi. Oi surun päivää! *nyyh* (tai ainakin aikuisen näköiseksi)


Eikä siihen tarvita näköjään edes meikkejä tai mitään muutakaan "ulkoisesti fiksun näköistä". Korttejakin jaan aina hevosten lähellä, hevoselle haisevana jne. - eiks mun pitäs olla heppahullu tyttö..? Melkeen 22v (, joka tosin päivänä eräänä meni laskuissa sekasin ja muisteli kohta täyttävänsä 23 *justjoo*) on siis ihan vanha mummo jo. Mutta miks poket sitten taas aina kyselee papereita? Ei tää logiikka nyt pelaa.
Äh, pyh ja pah. Onhan sitä ehkä vähän vaikee keksiä mun kaltaiselle titteliä, mutta täti varsinkin särähtää korvaan ja pahasti. *taputapu*

Ja Pygmi on kiltisti iloinen siitä, että pääsee sinne sun tänne sattuneista syistä paljon halvemmalla. Ei liene suuri vaiva vilautella niitä papereita, kun sitä joutuu tällanen 176 cm pitkä täti-rouvakin tekemään harvase päivä... *släp* *pus*

--
*etsiskel*

stimbeh

Posts: 400

#6907 • • stimbeh Moriheimoreilee.
Tenttiviikko ohi. *hymy*

--
Flow with the go.

keijukainen

Posts: 1,599

#6908 • • keijukainen kiksumurmeli
pieni mustavalkoinen pallero joka vaan jaksaa kehrätä *hihu*

--
*seepla*

Alpha

Posts: 87

#6909 • • Alpha Leekoinsinööri...
Tiliin oli lisätty 60 euroo pohjarahaa ja kymmenen viikon lotossa oli 30 sisällä.... Viikonlopun alkoholisti varat hankittuna *känni*

--
Elämä on kovaa mut ilman kovaa ei synny elämää *muhaha*

MaSari

Posts: 1,986

#6910 • • MaSari space jammer
Menin elämäni ekalle spinning-tunnille enkä kadu sekuntiakaan *pihkassa* Liikunta r0ks!

Ainoo paska täs päiväs on ettei mikään muu mennytkään putkeen kun toi liikunallinen osuus.. *igor*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

UnityF

Posts: 15,721

#6911 • • UnityF joo just se
*jiihaa* tää työpäivä.. *joo*

Siis pihalla lapsien kanssa leikkimistä ja tsiisus ihanaa että Henna laitto meijät takapihalle (tai siis osan ryhmästä).. *iloinen*
"Tylsä" etupiha uusineen hiekkalaatikkoineen ja keinuneen unohtu heti kun päästiin touhuu takapihalle johon alettiin yhen puun ympärille rakentamaan irtonaisista oksista majaa... Siitä tuli oikeen iso ja yhteistyö oli päivän sana. Muutama muksu jotka yleensä tappelee ja kiukuttelee niin nekin olin ihan messissä koko jutussa... edes sisälle ei meinattu malttaa mennä syömään vaan henna kävi jo huutelemassa meitä.. *hih*
Pitkin päivää lapset kävi esittämässä mulle ideoita miten voitais jatkaa iltapäivällä pihalla ja mitä kaikkee ne keksikin!
Iltapäivällä otettiin muutama jätesäkkin josta lapset sai tehhä maton majan sisää jotta housut ei kastu kun ne kömpi sinne... Ja mä haravoin isoja lehtipinoja jota sitten kannettiin majaan ja tehtiin niistä kattoo ja seinää.. + että oltiin lehtisotaa... *jiihaa*

vähänkö ihana päivä on ollu temmeltää tänään pihalla... Mä jäin jopa puoleksi tunniksi pidempään töihin koska oli niin kivaa... *hymy*

näitä työpäiviä kun sais lisää... antaa kummasti voimaa jaksaataas eteenpäin.. *plur*
Jazmine

Posts: 1,009

#6912 • • Jazmine Pösilö
Obie Trice & Eminem *sydän* Ne sai nostettuu mut ylös *joo* Tuli voittajafiilis *iloinen*

--
Polcca on parasta *sydän*

silencio

Posts: 401

#6913 • • silencio el
Puhelinpalaveri pomon kanssa.
Kaikkea kivaa tulossa. Lisää palkkaa ja parempi nimike.
Olotila eilisen treenin jäljiltä. Paikat jäykkinä just sellasella kivalla tavalla.
Tämä tuntuu hienolta päivältä. *hymy*

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

Sinza

Posts: 2,227

#6914 • • Edited Sinza
Jipii, on taas kauan odotettu perjantai ja viikonloppu tulossa! Huomenna Saksaan *jiihaa*!

Edit: Toinen päivän :) Voi mikä mies tässä kävi äsken *pihkassa**kuolaa* *tahtoo*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Lenita

Posts: 1,423

#6915 • • Lenita
Työpaikalle hankittu kirkasvalolamppu. Oon pirtee kuin peipponen vaikka on perjantai-iltapäivä! Todella hämmentävää :o

--
^_____________^

Urjala

Posts: 134

#6916 • • Urjala vauhko
Sain uuen piisin valmiiksi ja kohta mennään ostamaan isälle syntymäpäivälahjaa, huomenna onkin sitten mukavasti hu mala :D
Verano

Posts: 4,649

#6917 • • Verano Merituuli
- kahlasin ekaa kertaa tänä syksynä lehtikasassa.

- pari vanhaa frendiä on käymässä täällä. aivan ihanaa nähdä niitä pitkästä aikaa, ja muutenki vanha frendiporukka taas isommasti kasassa :D eilen porukalla korjaamolla ja ruusutarhassa, ja la vielä enemmän samaa nannaa luvassa!

- ruusutarhassa vikana biisinä eilen sinua, sinua rakastan. ah! vaikka parasta sitä on kuunnella yksin pimeässä.
Mellu-

Posts: 4,006

#6918 • • Mellu-
Oon koht kaks vuotta ettiny afrikkalaista rumpumusiikkia ja tänää löysin levyllisen ja ihan vahingossa *jiihaa* eikä maksanu ku 4 e *hymy*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Fucking Nobody

Posts: 393

#6919 • • Edited Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!
Mun piti saada tänään palkkio kahdesta työstä, jotka on jo julkaistukin, mutta olivat sählänneet ja maksu siirtyy viikolla eteenpäin. *grr*

*nauru* Elämä jatkuu silti. *iloinen*
Lallu

Posts: 356

#6920 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
sain eilen mun hävinneen lompakon takaisin!! Kiitos Mayah *hymy*