päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,627,850 views

Freja

Posts: 8,775

#13821 • • Freja Sihteeri
Enää tää päivä, si viel tiistai keskiviikko ja si torstaina saa jo pakata ja perjantaina suoraa töistä lippu ostaan ja si mä oonkin jo kotona *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kml

Posts: 1,142

#13822 • • kml Keyhole Markup Language
vapaapäivä *plur*

Niin pitkältä tuntuu tää pitkä viikonloppu että mä en edes muista millon mä viimeeks olin töissä.

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Sphyxia

Posts: 3,308

#13823 • • Sphyxia Maracujá!

Freja, 17.10.2005 01:46:
Saatiin uudet työvuorolistat tänään *hymy*. Onnen*nyyh*, mulla on oikeestaan 5 pvää vapaata, alkaen pe aamusta klo 11. Ja se tarkoittaa vaan yhtä asiaa: Mama i'm coming home! Mä pääsen kotiin! Ihanaan kotiin, äitin ja isin hoiviin, mä nään ystäväni, mä nään perheeni, mä pääsen rauhoittumaan, mä pääsen rellestämään, mä pääsen kruisailemaan, mä pääsen nauttimaan Vaasan elämästä, uih ja vuih, mä oon niin *plur*! Koko viikko menee varmasti kuin siivillä, kun leijailen vain tulevassa kun pääsen leijailemaan Vaasaan... *jiihaa*
Olin kotona viimeks kesän alussa. Mä oon niin yhtä hymyä nyt!
Saa taas juoruta ummet ja lammet ystävien kanssa, saa olla oma ittensä ja minut hyväksytään sellaisena kuin olen, joka kulman takaa löytyy joku tuttu..
Mulla ei oo pitkään aikaan ollut näin hyvä olla.

*leijailee*

Elämä on ihanaa.



Minäkin taidan piakkoin taas Vaasaan päästä. Kotiin rauhallisuuteen vähäksi ajaksi, just sitä mitä parhaillaan myös tarvitsen. *hymy*
Freja

Posts: 8,775

#13824 • • Freja Sihteeri

Sphyxia, 17.10.2005 13:00:

Minäkin taidan piakkoin taas Vaasaan päästä. Kotiin rauhallisuuteen vähäksi ajaksi, just sitä mitä parhaillaan myös tarvitsen. *hymy*



Eikö olekin kivaa? Täällähän asun ja sitä rataa, mutta Vaasassa vanhemmat = koti. Ja koti on aina koti. *plur*

*sydän* Home sweet home *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Major Tom

Posts: 266

#13825 • • Major Tom
1 päivä töitä tällä viikolla! Ehtii vähän panostaa omaanki elämään.. ehkä. Ainaki nukun niiin pitkään ku vaan pystyn.
tweety

Posts: 138

#13826 • • tweety tsirptsirp
kaunis päivä ja ansaittu loma *iloinen*

--
Räyh,sanoi koira kun kissan näki

-Kerttu-

Posts: 4,542

#13827 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Loppu viikko lomaa! *jiihaa*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Jutu

Posts: 3,054

#13828 • • Edited Jutu Blondi
Kaveri sai pienen pojan! *jiihaa* Huomenna pääsee kattomaan sitä *hihu*

Veli osti WoW:n ja nyt ois pieni hinku päästä pelaamaan sitä *hih*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#13829 • • Rujo Mutantti Guest
Vaimo osti uuden marsun. Ikää 5vk \o/
Nätti kun sika pienenä
UnityF

Posts: 15,721

#13830 • • Edited UnityF joo just se
kelassa ja sossussa ja työkkärissä käyty *plur*
nyt alkaa olla _vihdoin_ kaikki paperihässäkät kunnossa! *jiihaa*

*piis**hymy**piis*


Sit viel ostin otukselle pienen yllärilahjan kun oon kiukkunu sille koko viikon *blush*
Saara

Posts: 1,954

#13831 • • Saara #2970
Asetuin vihdoinkin jonoon, menee joku kuukausi, mut sit saan oman ibookin.

Sitten loppuu kullan koneella lorviminen <3.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

anis

Posts: 2,451

#13832 • • anis
Tajusin,ettei ole mitään velvollisuuksia hoidettavana koko viikkoon*plur*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Freja

Posts: 8,775

#13833 • • Freja Sihteeri
Liput varattu ja maksettu ja sitten vain odotellaan lentoon lähtöä *plur* Vaasa here I come! *jiihaa*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#13834 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Ekaa kertaa tyyliin kuukauteen sain nukuttua niin pitkään kuin nukutti, enkä siis herännyt yskään *whaat* *plur*

lisäys: kaupassa käydessä kultainen auringonlasku valaisi upeasti muutenkin syvänkeltaiset puiden latvat yhä kirkkaansinistä taivasta vasten *pihkassa* aivan upeata *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Sphyxia

Posts: 3,308

#13835 • • Sphyxia Maracujá!

Freja, 17.10.2005 13:59:
---
Sphyxia, 17.10.2005 13:00:

Minäkin taidan piakkoin taas Vaasaan päästä. Kotiin rauhallisuuteen vähäksi ajaksi, just sitä mitä parhaillaan myös tarvitsen. *hymy*

---


Eikö olekin kivaa? Täällähän asun ja sitä rataa, mutta Vaasassa vanhemmat = koti. Ja koti on aina koti. *plur*

*sydän* Home sweet home *sydän*



Just noin menee!
äm

Posts: 2,376

#13836 • • äm
Opinnäytetyö esitetty, opponoitu, hyväksytty ja arvosteltu! *jiihaa*
Tiivistelmät vielä ja nippu painoon.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Individual

Posts: 10,942

#13837 • • Individual HYPNO!

Freja, 17.10.2005 01:46:
Saatiin uudet työvuorolistat tänään *hymy*. Onnen*nyyh*, mulla on oikeestaan 5 pvää vapaata, alkaen pe aamusta klo 11. Ja se tarkoittaa vaan yhtä asiaa: Mama i'm coming home! Mä pääsen kotiin! Ihanaan kotiin, äitin ja isin hoiviin, mä nään ystäväni, mä nään perheeni, mä pääsen rauhoittumaan, mä pääsen rellestämään, mä pääsen kruisailemaan, mä pääsen nauttimaan Vaasan elämästä, uih ja vuih, mä oon niin *plur*! Koko viikko menee varmasti kuin siivillä, kun leijailen vain tulevassa kun pääsen leijailemaan Vaasaan... *jiihaa*
Olin kotona viimeks kesän alussa. Mä oon niin yhtä hymyä nyt!
Saa taas juoruta ummet ja lammet ystävien kanssa, saa olla oma ittensä ja minut hyväksytään sellaisena kuin olen, joka kulman takaa löytyy joku tuttu..
Mulla ei oo pitkään aikaan ollut näin hyvä olla.

*leijailee*

Elämä on ihanaa.



Ei Vaasan kaupunki ole millään muotoa palkkaamassa sinua markkinointihenkilökseen?
*nauru* "Vaasa-täällä on oikeesti kivaa"
Sinza

Posts: 2,227

#13838 • • Sinza
Selvisin maanantaityöpäivästä *iloinen*. Nyt on enää neljä työpäivää viikonloppuun.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

KooKie

Posts: 4,338

#13839 • • KooKie aka. Petress Pan
Se vaan, että kaikki tuntuu nykyään olevan niin hiton plurrurrurii. Jopa se, että mun silmäluomeen levähti joku hiton tulehdus viikonloppuna ja se on nyt turvonnu ja särkeny ja itkettäny, niin hyötyä siitäkin sai revittyä, kun kaverit jako sääliä isosti koulussa omalla tavallaan;

"Juli on saanu turpaansa taas auottuaan sitä viikonloppuna. Hyvä vaan, munki on pitkään tehny mieli lätkiä sitä pleksiin. (Mut en uskalla.)"
"Juli, kai tuut mun kaa kaverikuvaan? Näyttäisin ainaki hyvältä tollasen Quasimodon vierellä."
"Juli älä välitä, kyllä me rakastetaan sua vaikka sä tollaselta näytätki. (Hommataan Juli kauneusleikkaukseen, eihän sitä kestä nykyää ees kattoa. Oli tarpeeks paha, ettei sitä jaksanu kuunnella.)"
"Jes, ehkä Julin ego nyt tippuu ja se tulee mun vaimoks jos kosin." ... "Joo hei, mun silmä kyllä parantuu tästä, mut sun naamas tulee aina näyttää siltä et rekka ois ajanu sen yli." ... " Hitto, en tajunnu, ettei toi tulehdus oo vielä turvottanu sen huulia umpeen."

*sydämmei ehkä eniten* Kiitti, kun ne saa mut nauramaan, vaikka se nauraminenki sattuu nyt.

*plur*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

mirah

Posts: 257

#13840 • • mirah Starchild
Sain tosi kivan tytön tänää koulutettavaks, ja sit oli irvistys kilpailu yhen pikkutytön kanssa töissä. Ainiin ja me päästiin sen uuden tytön Sannin kaa jo puol tuntii aikasemmin kotiin. *hihu*