päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,635,792 views

ninni

Posts: 489

#13781 • • ninni sydän
uudet kuulokket ja uusii leffoija *plur*
*jiihaa*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

MaSari

Posts: 1,986

#13782 • • MaSari space jammer
Tosi ihanaa et on perjantai! Vaikka tässä taas töihin joudutaankin, mutteipä se jaksa mua just nyt masentaa *hihu*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Tropico

Posts: 246

#13783 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.
Mökille lähtö. Enpä o siellä käyny 2 vuoteen ja mesta on muuttunu aika paljon ku o tehty remppaa siellä. Mut nyt pääsee tekee uutta takkaa ja tsemmost: Kivaa vaihteluu tähän "joka vkl baarissa" ruljanssiin *nauru*
akiapina

Posts: 2,729

#13784 • • akiapina apinaki
Teknari tuli pitkän odotuksen jälkeen. Ostin sen ebaysta hintaan 249e, vähän jo pelkäsin että kaveri veti nenästä kun meni lähes kuukauden päivät. Viikko on muutenkin ollut mitä mainioin, hulluilta päiviltä löytyi kivoja vaatteita, pari kovaa trancelättyä tipahti postista ja kaiken kukkuraksi sain kuuden prossan palkankorotuksen. Ens viikon jälkeen vielä toiset viisi prossaa lisää *plur*
Avatar
#13785 • • . Guest
Viikonloppu*jiihaa*
jeesboks

Posts: 4,064

#13786 • • Edited jeesboks p u p u
isoveli soitti ja kerto et ne saa vauvan *plur*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

QueenB

Posts: 302

#13787 • • QueenB Yuki-Onna
vloppu ja kokeeton opetukseton koeviikko eli SYYSLOMA! *sydän**sydän*
Avatar
#13788 • • GoA Guest
Oli kivaa olla kertaamassa. Inttikin on ihan hauskaa jos siitä puuttuu se turha vittuilu ja hommia tehdään hieman järkevämmin. Ja varsinkin kun se kesti vain 5 vuorokautta.
Epailija

Posts: 5,636

#13789 • • Epailija Physicist, 2nd class.

GoA, 14.10.2005 16:45:
Oli kivaa olla kertaamassa. Inttikin on ihan hauskaa jos siitä puuttuu se turha vittuilu ja hommia tehdään hieman järkevämmin. Ja varsinkin kun se kesti vain 5 vuorokautta.



...ja etenkin kun siitä saa ihan siedettävän korvauksen. ;)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Tiinuliinu81

Posts: 510

#13790 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Viikonloppu*pepsodent*!

Oon niin poikki ja ens viikko täytyy pyhittää kouluhommille duunin jälkeen, niin nyt täytyy saada rentoutua.

Ja huomenna kivaa tiedossa murun kanssa*plur*.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

KooKie

Posts: 4,338

#13791 • • KooKie aka. Petress Pan
Viimenenki koe tehty ja koulustaki pääsi sen 10 timman jälkeen ulos viel ihan hyvillä mielin.
Kun tuun kotiin, niin sähköpostissa odottaa meili täynnä infoa ensi talven Slovakian reissusta, mitä voisin vähätellen sanoa odottavani innolla. *ihQplursydänrakastan*
Nyt sit mulla on korkeimman käden oikeus valita vietänkö koti-illan Sin Cityn parissa vai lähdenkö juhlistamaan viikonloppua ulos. Taitaa kuitenki kallistua ensin mainittuun. Oon mä sen verran väsynyt, mutta ONNELLINEN. *rakastanelämääniplurahdus*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Exlex

Posts: 497

#13792 • • Exlex

Nitta, 14.10.2005 11:44:
Muistin juuri että mulla on kesäkurpitsaa jääkaapissa. Voin tehdä herkkupastaa *slurps*

Kesäkurpitse kuutioidaan, paistetaan valkosipulilla maustetussa öljyssä, makaronit keitetään ja heitetään pannulle mukaan sellaisina melkeistä kypsinä.

Tää olis vielä parempaa jos olis oliiveja ja fetajuustoa *kuolaa* Pitäisköhän pistäytyä kaupassa *rallattel*



Vaikutti sen verran herkulliselta että piti kipaista hakemassa kaupasta pieni kesäkurpitsa. En joutunut pettymään; helppo, nopea ja varsin lupsakka ruoka. *slurps*
Nitta

Posts: 5,021

#13793 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Exlex, 14.10.2005 19:20:
Vaikutti sen verran herkulliselta että piti kipaista hakemassa kaupasta pieni kesäkurpitsa. En joutunut pettymään; helppo, nopea ja varsin lupsakka ruoka. *slurps*



Hei, kiva kun maistui! *hymy*
Bio

Posts: 4,429

#13794 • • Bio The Bullies / Pinky
Käytiin katsomassa "40v neitsyt"-leffa. Pitkästä aikaa sai kunnon naurut *lmao*
Avatar
#13795 • • Annakins Guest
Päätin, et ens kesänä käyn vihdoinkin purjelentokurssin. Eipä täs oo ku 10 vuotta menny...
Avatar
#13796 • • astaroth Guest
ei vittu, minkälaisia junttilutkia maa voi päällään kantaa *nauru**nauru*
nomic

Posts: 4,120

#13797 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

astaroth, 15.10.2005 05:32:
ei vittu, minkälaisia junttilutkia maa voi päällään kantaa *nauru**nauru*



*lmao*

hyvä!
Avatar
#13799 • • Killer_cat Guest
Mun tyttö täyttää tänään 5vuotta*sydän* isot kekkerit *jiihaa**tanssittel**plur*
Nitta

Posts: 5,021

#13800 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Olipas eilen leppoisa ilta hyvässä seurassa, kiitos Sami ja erityisesti Timo *hali*

Ja alkavasta flunssasta huolimatta on hyvä fiilis. Kävin hakemassa saikkua niin ei tarvitse töissä kärvistellä. Nyt sitten hyvää ruokaa massuun ja tenttipapereiden kanssa petiin. (Ai niin, yhdet materiaalit olis netissä... pitää varoo ettei lipsahda liian usein tänne Klubbariin *nauru*)