päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,630,761 views

KooKie

Posts: 4,338

#13241 • • KooKie aka. Petress Pan
Sain parannettuu yhen tyttölapsen päivää ja se toteski sen tossa äsken niin pirteenä. Tulipa itelleenki hyvä olo ku sai juteltuu oikee kunnolla pitkästä aikaa. *hihu* *sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Fresia

Posts: 764

#13242 • • Fresia vähän outo

KooKie, 21.9.2005 21:51:
---
Fresia, 21.9.2005 21:43:
Eilen ja tänään jumpassa *iloinen* Miten oon voinut olla ilman kunnon hikiliikuntaa näin monta vuotta *ding* Huomenna taas, kivaa *hihu*

---


Muistas tyttö, ettei pidä nielaista liian isoo palaa kerralla, et tollanen hetken innostuminen yleensä kostautuu loppuun palamisella. Eli tarpeeks sitä lepoa kanssa, vaikka sitä tuntuis lepäilleensä tarpeeks ne monet vuodet. *hihu*



Eipä täs liikaa tuu rehkittyä, opiskelut ja sosiaalinen elämä pitää huolen siitä et kolmea kertaa viikossa enempää en ehdi hyppimään *joo*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Tarsu

Posts: 2,449

#13243 • • Tarsu
:)
taas on lupa urheilla !

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

jeesboks

Posts: 4,064

#13244 • • jeesboks p u p u
saatiin tänään editis valmiiks harjotustyön raakaleikkaus *jiihaa* Huomenna siitä on taas hyvä jatkaa...

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

KooKie

Posts: 4,338

#13245 • • KooKie aka. Petress Pan

Fresia, 21.9.2005 21:43:
Eilen ja tänään jumpassa *iloinen*



Kuitenki, tiän ton fiiwiksen. *sydän* Aivan mahtava.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

koo

Posts: 379

#13246 • • koo
Mä vihaan klubitusta.

Ainakin tänään.

--
Backstagella on paratiisi.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#13247 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Pieni helpotus rahatilanteeseen :)
Virkee ja ilonen olo pitkästä työpäivästä huolimatta
Yks kiva lehti kolahti postiluukusta
Sain kuulla, et työpaikal on ilmanen kuntosali *jiihaa*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Skenemursu

Posts: 1,568

#13248 • • Skenemursu Vastarannan Kuha
ehdottomasti päivän :) on tämä mun mailman ihanin ja paras uusi rakkaani Apple Powerbook 15" jonka sain toissapäivänä.

Tosin meidän suhde on vielä nuori ja tottakai tässä on sellaista alkuihastusta mukana, mutta olemme olleet lähes erottamattomat siitä lähtien kuin sain ensimmäisen kerran sivellä tätä ihanaa pintaa.

Olen skannannut kohta kaikki portit läpi ja uskon etten ikinä kyllästä tähän erittäin kauniiseen kumppaniini. Olen löytänyt hänet, hän on aina ollut mielessäni, vaan nyt hän on vieressäni, sylissäni, lämpimästi kehräten. Häntä hellästi koskettelen häntä ja hänen jokaista näppäintä. tuntuu kuin hän kuiskailisi minulle. älä mene nukkumaan kulta, etkö haluaisi vielä näppäillä minua? en jätä pienintäkään yksityiskohtaa huomioimatta, olemme löytäneet toisemme!
Miksan

Posts: 1,464

#13249 • • Miksan

Skenemursu, 22.9.2005 02:50:
ehdottomasti päivän :) on tämä mun mailman ihanin ja paras uusi rakkaani Apple Powerbook 15" jonka sain toissapäivänä.

Tosin meidän suhde on vielä nuori ja tottakai tässä on sellaista alkuihastusta mukana, mutta olemme olleet lähes erottamattomat siitä lähtien kuin sain ensimmäisen kerran sivellä tätä ihanaa pintaa.

Olen skannannut kohta kaikki portit läpi ja uskon etten ikinä kyllästä tähän erittäin kauniiseen kumppaniini. Olen löytänyt hänet, hän on aina ollut mielessäni, vaan nyt hän on vieressäni, sylissäni, lämpimästi kehräten. Häntä hellästi koskettelen häntä ja hänen jokaista näppäintä. tuntuu kuin hän kuiskailisi minulle. älä mene nukkumaan kulta, etkö haluaisi vielä näppäillä minua? en jätä pienintäkään yksityiskohtaa huomioimatta, olemme löytäneet toisemme!

*nauru**nauru**nauru*
Tälle kyl tipahdin
zenny

Posts: 1,145

#13250 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Himaa ku pääsee töist ni voi mennä pelaa kivaa pelii...*tirsk*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Mellu-

Posts: 4,006

#13251 • • Mellu-
tein just valmispizzaa itselleni ja voi että kun tuli kaikki hesanbilereissut mieleen ku aina mikkolan shelliltä mozzarella pizzaa ku mentii marialle nukkumaan *plur*

ja on muute hyvää *sluprs* nii eikä palanu ees kuten yleesä *vink*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Avatar
#13252 • • hyperventilaatio Guest
Eilinen, hieman kulman takaa yllättänyt baarireissu. Oli kivaa, ja kauhea känni. Tänään en tosin päässyt koululle vaik ois ehkä pitänyt. Noh. *hymy*
kml

Posts: 1,142

#13253 • • kml Keyhole Markup Language
Kävin remontoidussa markantalossa ostamassa 5 euron leivänpaahtimen, ja mutsille kameran (hinta 229e, oikea hinta ~350e).

Hyvää paahtoleipää *hymy*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

pirpeli

Posts: 5,533

#13254 • • pirpeli
Kivoja uusia vaatteita Menkkahaukalta*jiihaa*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Mellu-

Posts: 4,006

#13255 • • Mellu-
taannoisesta tampereen reissusta ei tullutkaan kun 100e sakkoja vaikka olisin saanut puolet enemmän jos oisin ajanu kilsanki kovempaa *nauru* hihi.. :D

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Jutu

Posts: 3,054

#13256 • • Jutu Blondi
Tänään kattomaan Charlie and the Chocolate Factory *jiihaa*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

äm

Posts: 2,376

#13257 • • äm
Sain kuin sainkin kirjoitettua opinnäytetyötä tänään.
Voittajafiilis!

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Tropico

Posts: 246

#13258 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.
Tulin äsken hammaslääkäristä ja nyt on kaikki 5 (olikohan niitä 5?) reikää paikattu. 2 kertaa piti käydä. Lysti makso kokonaisuudessaan joku 60 ja professionaalin työtä. Nyt on hyvä mieli ja parempi ruoka *joo* Pitäs tosiaan jättää kaikki limut/siiderit/karkit pois tai ainaki kantaa purkkaa messissä.

...enään alarivissä poikittain kasvava viisaudenhammas pitäs leikata joskus poies *pökr*
jeesboks

Posts: 4,064

#13259 • • jeesboks p u p u
Ostin uuden puhelimen *hihu*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

anthocyan

Posts: 1,511

#13260 • • anthocyan Kohti valoa...
Ihanan rento päivä ollut *iloinen*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-