46,900 posts, 2,345 pages, 17,124,804 views
KooKie, 21.9.2005 21:51:
---
Fresia, 21.9.2005 21:43:
Eilen ja tänään jumpassa Miten oon voinut olla ilman kunnon hikiliikuntaa näin monta vuotta Huomenna taas, kivaa
---
Muistas tyttö, ettei pidä nielaista liian isoo palaa kerralla, et tollanen hetken innostuminen yleensä kostautuu loppuun palamisella. Eli tarpeeks sitä lepoa kanssa, vaikka sitä tuntuis lepäilleensä tarpeeks ne monet vuodet.
Skenemursu, 22.9.2005 02:50:
ehdottomasti päivän :) on tämä mun mailman ihanin ja paras uusi rakkaani Apple Powerbook 15" jonka sain toissapäivänä.
Tosin meidän suhde on vielä nuori ja tottakai tässä on sellaista alkuihastusta mukana, mutta olemme olleet lähes erottamattomat siitä lähtien kuin sain ensimmäisen kerran sivellä tätä ihanaa pintaa.
Olen skannannut kohta kaikki portit läpi ja uskon etten ikinä kyllästä tähän erittäin kauniiseen kumppaniini. Olen löytänyt hänet, hän on aina ollut mielessäni, vaan nyt hän on vieressäni, sylissäni, lämpimästi kehräten. Häntä hellästi koskettelen häntä ja hänen jokaista näppäintä. tuntuu kuin hän kuiskailisi minulle. älä mene nukkumaan kulta, etkö haluaisi vielä näppäillä minua? en jätä pienintäkään yksityiskohtaa huomioimatta, olemme löytäneet toisemme!