päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,625,134 views

Zarabel

Posts: 83

#13201 • • Zarabel Kultasiipi
Mun hauva-vauva on niin hassunhauska *hymy* Se onneksi jaksaa piristää mua päivästä toiseen. Hillitön meno päällä kokoajan -tai aina silloin kun ei nuku tai tee tuhojaan *nauru*

--
Hymyily on toiseksi paras asia mitä huulilla voi tehdä.

..kaunis hymy vie jokaiselta jalat alta..

keijukainen

Posts: 1,599

#13202 • • keijukainen kiksumurmeli
Pääsinki jo tänää töihin vaik piti alkaa vast perjantaina *jiihaa*

--
*seepla*

onni3mk

Posts: 3,973

#13203 • • onni3mk Onni on.
KELA antaa mulle sittenkin rahaa 5.8. alkaen *super**iloinen* Ne käsittelee mun kahta hakemusta ristiin, jolloin ne on itekkin menny sekasin, et mikä hakemus on hylätty ja mikä ei ja siks ne sano aikasemmin, etten saa tukia ja karenssi alkaa vasta 5.8. vaikka se oikeesti on päättyny jo alkukesästä.

Nii, ellen sit oo kesällä tienannu liikaa rahaa...mut tuskin. *tanssittel*

--
Onni on.

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#13204 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
*pökr* :)

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

jeesboks

Posts: 4,064

#13205 • • jeesboks p u p u
Tänään on erinäisistä syistä ollu vähän mieli maassa mutta kyllä tuli/tulee parempi fiilis kun kuuntelen tiistain tanssi-iltaa. Tulee niin nannaa musiikkia *sydän*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

hemuz

Posts: 2,178

#13206 • • hemuz kätevä emäntä

mange, 20.9.2005 15:46:
Huomenna on työhaastattelu.



Noni *aplodit* Sitä sietääkin sitte huomenna juhlia *hymy*
Jocular

Posts: 1,359

#13207 • • Jocular Janni

mange, 20.9.2005 15:46:
Huomenna on työhaastattelu.



Mullaki *jiihaa* Mikä duuni sulla?

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Oleanterinkukka

Posts: 183

#13208 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja
Sain tänään kovasti odottamani vastauksen lähettämääni yksityisviestiin... *hihu* *plur*

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

Hippo

Posts: 221

#13210 • • Hippo At the edge of sanity but not insanity

onni3mk, 20.9.2005 17:07:
KELA antaa mulle sittenkin rahaa 5.8. alkaen *super**iloinen* Ne käsittelee mun kahta hakemusta ristiin, jolloin ne on itekkin menny sekasin, et mikä hakemus on hylätty ja mikä ei ja siks ne sano aikasemmin, etten saa tukia ja karenssi alkaa vasta 5.8. vaikka se oikeesti on päättyny jo alkukesästä.

Nii, ellen sit oo kesällä tienannu liikaa rahaa...mut tuskin. *tanssittel*



Hienoa! *iloinen*

--
Lets pump ourself full of magic monkey juice and take a trip to spacelab!

UnityF

Posts: 15,721

#13211 • • Edited UnityF joo just se
NYT on sitten koko hiton kone uusittu.. ei voi sattuu niin paljon vaistoinkäymisiä yhen hikisen koneen kanssa...

Ekana hajosi muistikampa ja sitten hankin uuden joka ei ollu yhteensopiva emon janssa ja sitten päätin no mikäs siinä hankitaan uusi emo niin saan mun uuden prossunkin samalla siiihin kii.. No sitten piti tietenkin hankkii myös prossutuuletin ja sit kun sain tän masiinan toimii... Tietenkin kone piti formatoida ja kauhee työ saada kaikki ohjelmat takaisin ja sitten kun _kaikki_ on asennettu niin ylläri ylläri kovalevy leikkas kiinni ja jotku lukupäät meni paskaksi no ei muute kun hankin uuden "hieman" isomman kovon.. No senkin sai asennettuu+ kaikki ohjelmat uudelleen (vittu oikeesti mikä duuni) niin ylläri ylläri NETTI toimi 5min ja lakkas toimimasta ja olin sitten ilman nettii yli vuorokauden, soitettuani welholle niin siellä katottii et kyllä se toho boxii tulee mut ei pääse siitä koneeseen saakka.. No mikä ylläri että se hiton USB-piuha oli menny paskaksi!! huoh.. no ei kun hankkii uusi sellainen.. monen tunnin säädön jälkeen nyt nettikin toimii...

Mä en tiiä itkisinkö vai nauraisinko mut ainakin nyt on paljon parempi kone ja hermot alkaa leppyy kun ei oo enää moneen tuntii mikään lahonnu käsiin... (mun tuurilla varmaan tiputan kahvit näppikselle ja se hajoo kun se on ainoo vanha osa kun hiirenkin ostin databitistä uusiksi kun se vanha oli teipattu kii) *hih*

Mut nyt on uusi 200G kovo ja muutenkin ihan kivoja uusia asioita kone täys.. *plur*nkin ihan kivoja uusia asioita kone täys.. *plur*
Jutu

Posts: 3,054

#13212 • • Jutu Blondi
Tän iltanen stand up-ilta. Sai taas nauraa vedet silmissä *lmao*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Epailija

Posts: 5,636

#13213 • • Epailija Physicist, 2nd class.
deviantart.com. <3

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

sapeli

Posts: 11,768

#13214 • • sapeli jokukukamikä?
Tuli paljon parempi mieli kun eritteli blogiin tän hetken huonot ja hyvät asiat (siinä järjestyksessä), ja että ne hyvät asiat aika pitkälti kumos ne huonot, plus niitä oli yli kaks kertaa enemmän. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

keijukainen

Posts: 1,599

#13215 • • keijukainen kiksumurmeli
Ihana viesti kullalta, joka oli jätetty jääkaapin oveen... tuli hyvä mieli *pihkassa*

--
*seepla*

Avatar
#13216 • • Taika Guest
*hihu*
äm

Posts: 2,376

#13217 • • äm

keijukainen, 21.9.2005 08:55:
Ihana viesti [iso]kullalta, joka oli jätetty jääkaapin oveen[/iso]... tuli hyvä mieli *pihkassa*


Tarviiko mun edes sanoa mitään äidinkielestä..?

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Mandex

Posts: 296

#13218 • • Mandex
Vapaa päivä *iloinen*
nää on erittäin mukavia...*sydän*
Jutu

Posts: 3,054

#13220 • • Jutu Blondi
Vähän verotoimistossa oltiin nopeita. Soitin sinne eilen ja kerroin, että mä tarviin uuden verokortin ja tänä aamuna se oli sitten tullut postissa *aplodit* *iloinen*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.