päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,639,385 views

akiapina

Posts: 2,729

#13261 • • akiapina apinaki
Sain viimein itseäni niskasta kiinni ja tiskasin reilun viikon tiskit. Tästä innostuneena siivosin koko loppukämpän ja päivitin Discogs:ään levyjä neljän kuukauden edestä. Muutamaa levyä en jaksanut ilmoittaa kun ei valmiiksi löytynyt ja cd:t eivät ole ajan tasalla, myös wantlistista puuttuu varmaan tsiljoona levyä. Tuolta ei myöskään luonnollisesti näe ostettuja mp3:sia mutta on toi nyt ainakin suuntaa-antava: http://www.discogs.com/user/aki_a *tirsk*
sapeli

Posts: 11,768

#13263 • • sapeli jokukukamikä?
Tänään ei oo ollu ku kerran kuumetta *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

z

Posts: 1,146

#13264 • • z
muutama nuori herra yritti juuri kotimatkalla vapauttaa ylimääräisestä omaisuudesta ja ehkä samalla hieman taputella / kutitellla, mutta päättivät pienen neuvottelun jälkeen etsiä jonkun toisen.
Fyrisch

Posts: 4,525

#13265 • • Fyrisch
Huomen treffit :)

Huomen saan vihdoinki kotiteatterin tänne :)

Saatii tänää rakennettuu yks aika kiva DH-pätkä tohon vieree, jonka rankentelu jatkuu huomenna :)

Ja huomen leffailta.. mukava viikonloppu tiedos :)

4 x :)
Epailija

Posts: 5,636

#13266 • • Epailija Physicist, 2nd class.

miikkah, 22.9.2005 23:38:
muutama nuori herra yritti juuri kotimatkalla vapauttaa ylimääräisestä omaisuudesta ja ehkä samalla hieman taputella / kutitellla, mutta päättivät pienen neuvottelun jälkeen etsiä jonkun toisen.



Nämä ovat juuri niitä ongelmia, jotka on kiva sysätä muiden harteille.

...eikun hetkinen. "Neuvottelun"? I see. Well done. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Chare

Posts: 412

#13267 • • Chare kiltti tyttö
tunnen kerrankin olevani tärkeä.. tai niinku et mua tarvitaan, en oo ihan turhaan olemassa.. en jaksa selittää enempää, mut jokatapaukses, kiva tunne. oispa useamminkin näin.. *hihu*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Jutu

Posts: 3,054

#13268 • • Jutu Blondi
Johnny Depp *kuolaa* *sydän*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

innae

Posts: 1,377

#13269 • • innae PaskaJätkä
Himassa on netti ja kone taas kasassa :)
Saa taas nörtähtää :)
Kohta on herkuton syyskuu ohi. Olen ollut kohta kuukauden ilman mitään mässyä/herkkua :)
Hyvä minä :)
Nyt otan seuraavaksi tavoitteeksi opetella pelaan texasia :) Sit musta tulee ihan hirvee pokkaguru :D

--
PaskaJätkä

Baby-G

Posts: 377

#13270 • • Baby-G
*nuotti*"We be burnin' not concernin' what nobody wanna say. Legalize it, time you recognize it..."*nuotti**vink*

+ palkkapäivä huomenna, tai siis, tänään *sydän*
ella_

Posts: 1,329

#13272 • • ella_
perjantai ja aikaisin töissä :) jeeee kohta alkaa viikonloppu :) (no ok vielä 8,5h täällä kykkimistä mutta sit!)

--
Elementary, my dear.

Avatar
#13273 • • GoA Guest
Vasta herännyt, metallilla fiilikset korkeelle, piristettä kehiin ja sit salille heittää kova selkäreeni. Sit päivällä vois eksyä töihinkin kunhan jaksaa. Vapaa työaika rok. =) Tosin ilta sit vietetään prkl asennellen Aixeja. Pääsee itkemään näppäimistön äärelle et miks aikoinaan miljoona markkaa makseneet koneet eivät vaan voi toimia. Ehkä niille vois antaa vähän nyrkkiäkin et saatais nopeammin uusia tilalle. :P
Sphyxia

Posts: 3,308

#13274 • • Sphyxia Maracujá!
Porukat tulevat piipahtamaan ihan piakkoin! *iloinen*
zenny

Posts: 1,145

#13275 • • Edited zenny Pieni sateenvarjotyttö
Voi pelaa koko viikonlopun ihan mielettömän kivaa pelii...*iloinen*

ainii.. saan netinki ehkä tänää taas toimii... tai viimeistää huomen.. mut sil nyt ei niin välii kuhan mul vaan on toi kiva peli!!

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

India

Posts: 475

#13276 • • India
kaikki on tänään jo vähän paremmin :)
Verano

Posts: 4,649

#13278 • • Verano Merituuli

mayah, 23.9.2005 11:42:
[pieni]jos musta ei kuulu mitään lauantaihin mennessä, se tyyppi on todennäköisesti kaapannut mut, eli jos viitsisit tehdä jotain, ni ois jees.[/pieni]



Mut jos se on kaapannut sut sillee positiivisessa mielessä *hymy*

[pieni]Ja jos on, ja jos sillä vielä sit sattus olee jotain tosi kivoi kavereit, ni sano sille et sulla ois sellanen tosi kiva kaveri, jonka joku sen tosi kivoista kavereista vois kaapata. [/pieni]
Linella

Posts: 12

#13279 • • Linella
oon tapellu puoli aamua virkailijoitten kanssa ja sit ku pääsin puhumaan viimisen henkilön kanssa niin se ilmotti että asiat on OK ja vielä että voitin arvonnassa neljälle hengelle uimaliput caribian uimahalliin*hihu* en oo voittanu elämäni aikana arpajaisissa muuta ku ala-asteella 6 olut mukia, joten tää oli oikein kiva yllätys*iloinen*

--
onks pakko jos ei taho!?*hmph*

Verano

Posts: 4,649

#13280 • • Verano Merituuli

mayah, 23.9.2005 11:59:
[pieni]Tää on just tyypillistä, et kerrankin kun mulla ois ihan aikuisten treffit (tavallaan) niin sä oot vonkaamassa itselles sen ystäviä. Sä oot just tollanen. Tollanen paras <3[/pieni]



[pieni]No kun mulla itellä ei oo ikinä mitään oikeita treffejä, niin täytyy vongata sun kautta <3 En ees oikein muista milloin ois viimeks ollu, tosin pari viikkoo sit kaverien häissä mulla oli vähän niinku tavallaan sokkotreffit. Kaverit oli sanoneet mulle et tapaan siellä mun tulevan miehen ja sille miehelle et se tapaa siellä sen tulevan vaimon. Meil oli kyllä tosi mukavaa ja se vaikutti ihan mielenkiintoselta, mut sit loppuillasta/ alkuaamusta en prkl sillee kauheesti muista, niin en tiiä mikä fiilis kummallekin jäi sit lopulta. Kun nää yhet kotiutuu häämatkalta niin täytyy niiltä kysellä, et mitä sen mun tuleva mies oli mieltä tulevasta vaimostaan. [/pieni]