päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,631,125 views

sapeli

Posts: 11,768

#13301 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Paljon unta ja normaaleja unia *plur*

+ se että tosiaan meidän kämppään ei tuu remppaa vaikka talossa putkiremppa onkin; kävi niin sääliks kun lähin tossa yhentoista paikkeilla käymään kaupassa ni naapuri meni NIIN vaisun näkösenä pesutupaa kohti... (missä on siis vessa jota muut joutuvat käyttämään) *tirsk*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#13302 • • candyraver Guest
yks tyhmä*sydän*
iriil

Posts: 371

#13303 • • iriil
minua pyydettiin seuraksi kahville taholta jolta en olisi uskonut pyyntöä tulevan *tirsk*
jeesboks

Posts: 4,064

#13304 • • jeesboks p u p u
sain siivottua ja tiskattua...

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Jazmine

Posts: 1,009

#13305 • • Jazmine Pösilö
Millu-ilta *jiihaa* *tanssittel*
Sasha F *sydän* *sydän* *aplodit*

--
Polcca on parasta *sydän*

Mellu-

Posts: 4,006

#13306 • • Mellu-
musiikki jälleen kerran *plur*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Jutu

Posts: 3,054

#13307 • • Jutu Blondi

Mellberg, 24.9.2005 14:46:
musiikki jälleen kerran *plur*


Kuomaseni, olemme kerrankin samaa mieltä jostain *iloinen*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#13308 • • Viola00 Guest
Rakenneynnet on huollettu, koti on siivottu putipuhtaaksi, vaatteet on pesty ja silitetty joten voin hyvin mielin aloittaa viikonlopun vieton ja rentoutumisen (lue: alkaa valmistautumaan biletykseen). Hyvällä porukalla kun ollaan menossa niin illasta on tultava hyvä *joo*
Ege

Posts: 13

#13309 • • Ege Little by little does the trick.
varmistu muutto takas harmlandian luvattun bilemaahan taalta jumalan selan takaa auringonpaahteen keskelta...*joo*

--
Never be afraid to do something new. Remember, amateurs built the ark; professionals built the titanic.

Jutu

Posts: 3,054

#13310 • • Jutu Blondi
Hyvä fiilis ja menokenkää vipattaa *hih*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Fresia

Posts: 764

#13311 • • Fresia vähän outo
Serkku kylässä, bissee ja baariin *tanssittel* On kyl niin jees piristys tähän kaikkeen *tirsk*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

koo

Posts: 379

#13312 • • koo
Päivän kaikki tunnetilat:

ensin tylsää vieraan "sukulaisen" syntymäpäivillä

sitten kotiin, yksinäistä ja tylsää

sitten aloin lukea Anna-Leena Härkösen uusinta kirjaa-> hirveää itkua ja pahaa oloa.

Ja nyt taas onni ja rauha. Yksi puhelu voi pelastaa päivän ja tilanteen. Mulla on ihana mies, maailma on ihana, mä menen naimisiin ja olen onnellinen ikuisesti.

Se kirja on muuten tosi hyvä. Suosittelen, mutta varaudu lukuhetkeen nenäliinapaketilla.

--
Backstagella on paratiisi.

Avatar
#13313 • • *Mirri* Guest
Ihana normaalista poikkeava lauantai-ilta meneillään. Rakkaita ihmisiä, suihkunraikkaina, pyjamat päällä, villasukat jalassa ja höpöttelyä kaikesta maan ja taivaan välillä. Tää on paras lopetus huippuhauskalle päivälle. *sydän*
minttu83

Posts: 179

#13314 • • minttu83
Juttelin just jonkun ihan oudon humalaisen tyypin kanssa puhelimessa. Se puhu niin voimakasta Pohjois-Englannin murretta, etta ymmarsin varmaan joka kuudennen sanan....mutta piristi kummasti iltaa :)

--
Wake me up when September ends

iriil

Posts: 371

#13316 • • iriil
Hassua istua kahvilla kun selän takana istuu ihminen joka on pyytänyt ilmoittamaan kun lähden kuppilaan. Ja kumpikaan ei uskalla katsoa selkänsä taakse. Onneksi minulla oli lehti. Ja tänään sain kuulla pieniä tunnontuskia siitä ettei minun kanssa tultu istumaan. Tuossa on vain jotain suloista.*tirsk*
Eikä tällä hetkellä haittaa edes se että olen hieman jumissa eilisen takia. Viina kangistaa jäsenet. Mutta rommijumitus oli hyvin tyydyttävä kokemus jälleen. Mukavan pehmeä olotila eilen.*haukottel**hymy*
Kolera

Posts: 4,256

#13318 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
krapulan mitäänsanomattomuus alkaa katoo ja alkaa olee surullinen olo.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Euphoria

Posts: 542

#13319 • • Edited Euphoria 4 everyone
Viimenen kiinniolo viikonloppu intis takana..
Kohta pääsee Reserviin!!*aplodit**piis*
toma

Posts: 2,009

#13320 • • toma Tototoototo
Olipas pirun nasta viikonloppu ^_^

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac