päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,639,160 views

Trixie

Posts: 1,342

#8121 • • Trixie
salilta väsyneenä kotiin tullessa huomasin että asukasisännöitsijä oli jättäny joulukukan oveen roikkumaan*hymy* Ainakin olen yhden joulukukan saanut*iloinen*
Mut tosin sen kukan sai jokaikinen täs taloyhteisös*justjoo*

--
face your fears and live your dreams

Bio

Posts: 4,429

#8122 • • Bio The Bullies / Pinky
tänään tullu kaikkee scheissee niskaan mut onneks conan taas pelasti mun päivän! ei hitto, äijä tunkee mikin nenään *lmao*
sapeli

Posts: 11,768

#8123 • • sapeli jokukukamikä?
Vaikka raha-asiat painoi mieltä aiemmin päivällä (kiitos, oi Joulu ihanainen), niin olo koheni kun kävelin about 10 minuutin matkan äidin luo hiljaisen, pimeän, lumisen puiston läpi. Lumi kimmelsi lämpimän oranssien katulyhtyjen valossa ja puiden oksista riippui kristallimaisia jäähileitä... Ja oli taas hyvä olla. *hymy*

Tajusin että ihmisellä (tai ainakin minulla) on tapana keskittää kaikki huomionsa erittäin kapeaan osaan elämästä: yhteiskunnan oravanpyörään ja hässäkkään. Se on kuin ihmisen itsensä tikulla piirtämä pieni neliö hiekkaan jonka sisustaa sitten tuijotetaan ja seurataan silmä kovana, unohtaen että sen neliön ulkopuolella on kokonainen maailma. Välillä tekee ihan hyvää ottaa askel taaksepäin ja huomata että elämä on muutakin kuin tilin saldosta huolehtimista. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#8124 • • astaroth Guest
2,5 viikkoa odottamani levyt saapuivat vihdoinkin postissa. ^__^

Kirotun joulukortit tukkivat kaikki lähetykset.
UnityF

Posts: 15,721

#8125 • • UnityF joo just se
*jiihaa* *pihkassa* *plur* [iso]PLUR[/iso] *plur* *pihkassa* *jiihaa*
UnityF

Posts: 15,721

#8126 • • UnityF joo just se

nomic:
tänään tuli uusi äänikortti *jiihaa* toimii tosi hyvin kaikilla osa-alueilla joilla pitikin :)
nyt ei vaan enää voi syyttää äänikorttia huonosti miksatuista biiseistä :/ ... *nauru*



ja siskolle siun vanha äänis.. se on kuitenkin parempi kun mikä mun koneessa on... *joo*
Avatar
#8127 • • candyraver Guest

subù:
Sain vakkari duunii=)



onneksi olkoon*hali*
Sinza

Posts: 2,227

#8128 • • Sinza
7h 20min päästä alkaa joululoma *iloinen**sydän*!!! Sit nokka kohti Etelä-Karjalaa ja töihin takas vasta maanantaina *plur*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#8129 • • Aziz Combat Fighter

sapeli:
-clips-



Mä muistelen tota sit ku mun kännyliittymä suljetaan ja mikrobitti pistää laskun ulosottoon, ja tuhoaa mun luottotiedot jolloin mun luottokorttini kumotaan enkä voi tilata levyjä enää netistä.
Jazmine

Posts: 1,009

#8130 • • Jazmine Pösilö
Pääsen tästä kämpästä pian eroon.. ehkä jo uudeks vuodeks *iloinen*

--
Polcca on parasta *sydän*

zenny

Posts: 1,145

#8131 • • Edited zenny Pieni sateenvarjotyttö
Joululoma.. *sydän* jopa vähä yli viikon pitunen...

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Rosah

Posts: 107

#8132 • • Rosah Pikkuruinen Psykopaatti
Elämä kukoistaa tänään.. Ei voi kun hymyillä ja nauraa*iloinen**iloinen**

*jiihaa**jiihaa*
subu

Posts: 1,174

#8133 • • subu Suski

CandyRaver:
---
subù:
Sain vakkari duunii=)

---


onneksi olkoon*hali*


kiitsa*hali*
naira

Posts: 204

#8135 • • naira black cat
Valmistuin *hihu*

--
Why do we sacrifice the beautiful ones?
How do you break a heart of gold?
Why do we sacrifice our beautiful souls?
Heroes of tales unsung, untold.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#8136 • • Aziz Combat Fighter
Uujea tilasin just Papstin 120mm flektin, decouplerit ja fanmaten. Kohta on kone hiljaa, niin!
nomic

Posts: 4,120

#8137 • • Edited nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
monen asian summa oikeastaan.
uus äänikortti + pirkkasyntikka toimii kiipparina + netti + loma = kolmen viikon röhnötystauko *hihu*
Edit: typoliini
sapeli

Posts: 11,768

#8138 • • sapeli jokukukamikä?

Ana-5000:
---
sapeli:
-clips-
---
Mä muistelen tota sit ku mun kännyliittymä suljetaan ja mikrobitti pistää laskun ulosottoon, ja tuhoaa mun luottotiedot jolloin mun luottokorttini kumotaan enkä voi tilata levyjä enää netistä.


Kyllä kannattaakin, koska silloin juuri niillä asioilla on eniten merkitystä mitkä eivät maksa mitään (tai ainakaan paljoa), niinkuin kaverit ja luonto ja (netistä imutettu) musiikki *hihu* Onhan se raha ehdottoman tarpeellinen juttu, mutta siihen tupataan keskittymään liikaa ja se nähdään vähän liiankin tarpeellisena, imo.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#8139 • • sapeli jokukukamikä?
Ja päivän :) (vaikka vasta heräsinkin) on se että sain järjesteltyä asiat niin että raha-asioista ei tarvi huolehtia ennenkuin ensi vuoden puolella *jiihaa* Nyt voi rentoutua paremmin mielin joulua viettämään. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ee102

Posts: 775

#8140 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
sain siivottua ison siivouksen. *muhaha* Tätä tapahtuu mulle NIIN harvoin.