päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,639,161 views

Kuini

Posts: 165

#4021 • • Kuini Vajakki
Mun paras kaveri osti mulle maailman parhaan synttärilahjan!!! Tuli väkisinkin hymy naamaan...Me ei meinaan yleensä muisteta merkkipäiviä...*aplodit* sit tajusin, että mun pitää enää kolme päivää raahata itseni amikseen...*hahjust*

--
*plurplurplurplurplurplurplurplur*

Late

Posts: 3,441

#4022 • • Late team Lasse
Välkommen till urvalsproven för företagsekonomi. *plur*
alphamagic

Posts: 3,628

#4023 • • alphamagic
ihana auringonpaiste, työviikko jo puolivälissä ja sain takuuvuokran takas eli olin ostoksilla!!! *muhaha* *plur*
nyt on niin hyvä mieli että...

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Skrapa

Posts: 157

#4024 • • Skrapa
Auto toimii taas ja muutenki ihan hyvä päivä ollut vaikka viime yön unet jäi vähän vähäiselle. Ai ku soi hyvää musaa kajareista, fiilikset vaa nousee, ihanaa!!! Anne Savage - Flip N' Full - Shooting Star (Stimulant DJ's Remix) *jiihaa*

--
No more pain, I'm floating away..

ZaZa

Posts: 262

#4025 • • ZaZa
kiva kaveri halailee mua just... se on mukava ihminen *hali*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

cuteass

Posts: 172

#4026 • • cuteass PinkeePinkiPinpi
Tän *super*mieletön muru toi nimpparipäivän kunniaks tälle pinkei ruusui*plur**sydän*

--
-Mie vaan

Tyeicha

Posts: 5,807

#4027 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
*plur* hain tänään mun ajokortin - pääsee taas ekan
kerran 3½ viikkoon ajaa autoo!!

--
-Tyeicha-

Saara

Posts: 1,954

#4029 • • Saara #2970
On muuten vaan niin hyvä olo ettei tekis mieli ollenkaan valmistautuu töihin lähtöön *hymy*
Asiaa ei auta musan kuuntelu ja klubbarissa olo *plur*

Juu ja plur vaan kaikille *sydän*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

MaSari

Posts: 1,986

#4030 • • MaSari space jammer
Eilinen PÄIVÄ oli täydellinen.

Lähdin ihmisten ilmoille Helsinkiin kaveria tapaamaan. Käytiin syömässä italialaista jätskiä (älyttömän hyvää!) ja sit mentiin kiertelee kaupoille. Ei oltu nähty varmaa kahteen kuukauteen ja oli riitoja yms mut eilen oltiin ku ennen vanhaan *hihu* Kävin ostamassa LOTRin ja sain leffajulisteen (mitä en varmasti lata ikinä seinälle *nauru*) kaupan päälle. Kaupas oli kiva kassatäti ja pääsin viel ilmatteeks himaan kun bussin lipunmyyntilaite ol rikki *iloinen* Enkä edes enää syönyt mitään raskasta kotiin saavuttuani, vaan salaatti kelpas oikeen hyvin! *aplodit*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Amma

Posts: 2,383

#4031 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Viimeiset 2 päivää luokkaretkellä (tai luokasta mukana 6/ 11 + luokanvalvoja).. Matka idästä länteen ja takaisin itään koulun 11 hengen pikkubussilla.
Käytiin mm. jossain forssalaisessa karaokebaarissa. Laulettiin kuorossa karaokea ja juotiin hyviä juomia. Karaokeisäntä tuli halaamaan meitä, kun poistuimme paikalta. *nauru*
Eilen pyörittiin stadissa. Tutustuttiin Koff-hevostalliin, josta matka jatkui Korkeasaareen. Siellä nähtiin kaikkia jänniä eläimiä. Käytiin syömässä pizzat Leppävaarassa ja illaks Vermoon raveihin. Päästiin katsomaan pari lähtöä korkeelta tuomaritornista. Uutta perspektiiviä siihenkin hommaan.
Takaisin itärajalla puoliltaöin.
Kuskina meillä oli koko matkan *super**plur*luokanvalvoja. (Ikävä kyllä se oli 2v:n opiskelusta vain 1/3 meiän valvojana..)

Olipa kiva häröilyreissu. *aplodit*

--
*etsiskel*

Keniro

Posts: 369

#4032 • • Keniro
No vaikka tää täys kahvikuppi mun kädessä *hih*
innae

Posts: 1,377

#4034 • • innae PaskaJätkä
Pietarin Kadun Oilers GoGo - Saatananpalvoja*muhaha*

--
PaskaJätkä

Avatar
#4035 • • Into Guest
Viisi oravanpoikasta pisti pihalla niin holtittomia liikkeitä, et oli pakko
tarkkailla niiden toimintaa vähän pidempään ja tarjota pähkinöitä.*enkeli*
Pätkis

Posts: 1,038

#4036 • • Pätkis Pikkis

Into:
Viisi oravanpoikasta pisti pihalla niin holtittomia liikkeitä, et oli pakko
tarkkailla niiden toimintaa vähän pidempään ja tarjota pähkinöitä.*enkeli*


mä olen usein iltaisin kotiintullessa katsellut jänöjen hippaleikkejä täysin hiljaisella pihalla *iloinen* tulee kyl hyvälle tuulelle ihan tahtomattaan *hihu*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Avatar
#4037 • • pia^^ Guest
Tänää tuli kutsu pääsykokeesee, oottanu sitä jo aika kauan ja pelänny ettei ees tulis *hihu*
UnityF

Posts: 15,721

#4038 • • UnityF joo just se
yksi otus vaan.... sai mut heti pirteemälle tuulelle.. krapulakin on poissa.. *hymy* *plur*
bubbelgum

Posts: 2,477

#4040 • • bubbelgum ~sylikissa~
Palkkakuitti tuli, ja ens maanantaina ropshataa sen verran iso lopputili, että tää tyttö pääse eroon veloistaan! *jiihaa*

--
Hullu ku pullosta tullu.