päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,632,839 views

innae

Posts: 1,377

#3981 • • innae PaskaJätkä
Menenkin vasta 3 duuniin. 9.30 ei ole ihmisen heräämis aika tod. Se on joskus aikasintaan 12 aikoihin...

--
PaskaJätkä

Late

Posts: 3,441

#3982 • • Late team Lasse
Eräs loisto kaveri oli ostanut yhden ylimääräisen lipun Unityyn, itse en olis taas koko hommaa muistanut.

Onneksi nyt voin nukkua yöni rauhassa. *plur*
keijukainen

Posts: 1,599

#3983 • • keijukainen kiksumurmeli
Ihana viikonloppu kun sai pitää kullasta huolta ku se oli kipeenä *sydän*

--
*seepla*

dizzyli

Posts: 361

#3984 • • dizzyli kotiseksieläin
Saatiin kullan kanssa yhteinen uusi koti! *sydän*

--
Kauneus on kauhua.

merqus

Posts: 1,010

#3986 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Pääsin ihka ensimmäistä kertaa ajamaan moottoripyörää *jiihaa* Hyvällä tuurilla kortti ajettuna ennen juhannusta *piis* Katotaan nyt miten saa duunivuorot sopimaan yksiin tuntien ja kokeiden kanssa
Lost-Soul

Posts: 3,107

#3987 • • Lost-Soul los pallos
Tänään sain tietää, että huomenna on työhaistattelu \o/

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Rubicon

Posts: 550

#3988 • • Rubicon
Tänään ei tarvii yksinkertasesti tehä mitään *hih*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

äm

Posts: 2,376

#3989 • • äm
Ylihuomiseen tenttiin pitäisi lukea kirja, joka jo ensimmäisen kappaleen aikana osui hermoon mm. tällä viisaalla lauseella:
”Kuumissa maissa asuvat ihmiset ovat yleensä tummia, pohjoisessa asuvat vaaleita.” *nauru*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Texx

Posts: 650

#3990 • • Texx ^_^

Rubicon:
Tänään ei tarvii yksinkertasesti tehä mitään *hih*



Aivan *jiihaa*

--
*piis*

S-T

Posts: 1,195

#3991 • • S-T Pieni
Sain tänään labrakurssin työt suoritettua, parin hassun raportin kirjottaminen tuntuu enää niin pieneltä jutulta.. sitten alkaa ensimmäinen oikea laiskottelukesäloma moneen vuoteen *jiihaa*

--
Pieni on kaunista.

lostgone

Posts: 2,493

#3992 • • lostgone
Olen vuoden yrittämisen jälkeen onnistunut käymään ensimmäisen älyllisen ja konkreettisesti tuloksekkaan keskustelun SoneraTelian asiakaspalvelun kanssa. Ensimmäistä kertaa myönnettiin että heidän puolellaan on tehty pahoja virheitä, mitkä oikaistaan välittömästi. Thank God, ei mulla enää ois ollutkaan rahaa *justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Orfeus

Posts: 5,872

#3993 • • Orfeus
Iha just pääsee himaan ja suoraan*nukkuu*
Pätkis

Posts: 1,038

#3994 • • Pätkis Pikkis

lostgone:
Olen vuoden yrittämisen jälkeen onnistunut käymään ensimmäisen älyllisen ja konkreettisesti tuloksekkaan keskustelun SoneraTelian asiakaspalvelun kanssa. Ensimmäistä kertaa myönnettiin että heidän puolellaan on tehty pahoja virheitä, mitkä oikaistaan välittömästi. Thank God, ei mulla enää ois ollutkaan rahaa *justjoo*


*repes* tuossa pari kk sitten vähän samanlaisia ajatuksia...

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Avatar
#3995 • • Marianne Guest

Zorlim:
Unity-lippu!



Samma här, nyt vaan odottelemaan että ois hyvät biletyskelit tuolloin*iloinen*
Fresia

Posts: 764

#3996 • • Fresia vähän outo
Hain uuden verokortin, vein vihdoin koulutyöni koululle ja 20 ovaria kasassa sekä luin melkein kuus tuntia pääsykokeisiin *iloinen*...

Eka ilta pariin kuukauteen, kun on aikaa tuijottaa telkkaria. Ei töitä tai tehtäviä, aikaa ihan vaan itselleen, vau *nauru*...

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

ninni

Posts: 489

#3997 • • ninni sydän
Yks tosi kiva poika koulust pyys ulos *plur*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

Avatar
#3998 • • pia^^ Guest
Saannu paljo aikaa, vaikk unta tuli viime yön nautittuu vaa 2,5h. Sain pikkusiskon pesee ikkunat mun puolest *kihkih* *pahis*
MaSari

Posts: 1,986

#3999 • • MaSari space jammer
Saikkua jälleen kerran neljä päivää. Vasta heräsin eikä koko päivänä ole PAKKO tehdä yhtään mitään.. *aplodit* Ainoo vaa et pääsykokeisiin täytyy vähä lukee mut so what.. jei *iloinen*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*