päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,626,384 views

-xx-

Posts: 5,001

#3961 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Valmistuminen :)

--
kiitos ja anteeksi ^^

lostgone

Posts: 2,493

#3963 • • lostgone
Olen saanut koko päivän hajottaa ja hakata paskaksi kaikkea mihin olen lekalla yltänyt*nauru* Ei olis tahtonut vielä lopettaa, mutta liian pimeää eikä osu mihinkään.. varsinkaan q kaljakori tuotiin kulmalle.. *känni*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Skrapa

Posts: 157

#3964 • • Skrapa
sain olla yhen ihanan tytön kanssa koko päivän!! ja vielä tänään laivalle työporukan kanssa, toivottavast on nii hauskaa ku viimeks!

--
No more pain, I'm floating away..

Avatar
#3965 • • Marianne Guest
Kohta pääsee pitkästä aikaa*jiihaa* *pahis* *jiihaa*
ella_

Posts: 1,329

#3966 • • ella_
esitys meni hyvin *aplodit*

--
Elementary, my dear.

innae

Posts: 1,377

#3967 • • innae PaskaJätkä
Alustavasti suunnitteilla lähteä duuniporukan kans tallinnan reissua kesäkuun alulle... Siitä ei hyvää seuraa kun alkaa loma suunnittelusta päivästä seuraavan päivänä*hih*

--
PaskaJätkä

andi--

Posts: 1,381

#3969 • • andi-- lunttu
No eipä tästä nyt sit tullukkaan paska ilta niinku veikkasin... Näki taas kaikkia kivoja ihmisiä ja tuli vähän tanssahdeltuakin.. Nyt tyytyväisenä nukkumaan *vink*

--
- RAAH -

Chare

Posts: 412

#3970 • • Chare kiltti tyttö
iihhih...\”ja meillä kaikilla oli niin mukavaa\” taas säteilemässä!!! oli niiiiiiiiiin hauskaa, alko vaan loppuu kohden vähän väsyttään, mut silti...... oon mä kyllä hyvin ystäväni valinnu, tajusin sen taas tänään.. en tiiä mitä mä tekisin ilman mun ihq-söpistä ja muita mussukoita... voih...*plur*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Orfeus

Posts: 5,872

#3971 • • Orfeus
Säteet ja muusit*joo*
ZaZa

Posts: 262

#3972 • • ZaZa
Säteis oli kivaa ja mun kaverit on ihania!

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Avatar
#3973 • • GoA Guest
Valaistumisen tunne salilla. Ekaa kertaa sain kunnon tuntuman salilla vatsojen kiertokoneessa. Tuli todella ihana polte vatsaan. *iloinen*
alizania

Posts: 147

#3976 • • alizania partyparty.ruokaaruokaa
äitillä rupes tuoksumaan ruoka!!!*slurps*

--
lainaatko mulle euron, että mä saan maksalaatikkoa?*plur*

purrr-

Posts: 577

#3977 • • purrr- naked chef
Äiti teki mustikkasmoothien ja toi sen vielä koneen viereen. Mikä palvelu *iloinen*

--
<3 maastohiihto, peti ja keittiö.

Jone

Posts: 8,258

#3978 • • Jone Archibald Haddock
Ezzy löysi mun hukkuneet Elacinini autostaan. *sydän*
akir0

Posts: 2,554

#3980 • • akir0 idleRPG champion 2009
Kultani piti musta huolta koko viikonlopun, vaikken ollu ehkä parasta seuraa.. *pihkassa*