päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,631,940 views

Janisa

Posts: 2,226

#25442 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Ozie, 22.1.2007 16:40:
---



Elän täs toivos et se olis joku hieno auto.... TOIVOTTAVASTI MUN MIELIKUVIA EI MURSKATA! *tirsk*



Joo, ja kolmen viikon etelanloma viela lisaksi kahdeksan valitsemasi kaverin kanssa! Siis vahintaanhan sen taytyy olla jotain tota luokkaa...? *joo*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Ozie

Posts: 1,389

#25443 • • Ozie

Janisa, 22.1.2007 16:43:
---
Ozie, 22.1.2007 16:40:
---



Elän täs toivos et se olis joku hieno auto.... TOIVOTTAVASTI MUN MIELIKUVIA EI MURSKATA! *tirsk*

---


Joo, ja kolmen viikon etelanloma viela lisaksi kahdeksan valitsemasi kaverin kanssa! Siis vahintaanhan sen taytyy olla jotain tota luokkaa...? *joo*



Joo, mul o kans odotuksissa jotain tommosta. Kaikki kulut tietenki maksetaan viel!
Janisa

Posts: 2,226

#25444 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Ozie, 22.1.2007 16:44:
---
Janisa, 22.1.2007 16:43:
---
Ozie, 22.1.2007 16:40:
---



Elän täs toivos et se olis joku hieno auto.... TOIVOTTAVASTI MUN MIELIKUVIA EI MURSKATA! *tirsk*

---


Joo, ja kolmen viikon etelanloma viela lisaksi kahdeksan valitsemasi kaverin kanssa! Siis vahintaanhan sen taytyy olla jotain tota luokkaa...? *joo*

---


Joo, mul o kans odotuksissa jotain tommosta. Kaikki kulut tietenki maksetaan viel!



No tottakai! Sellasiahan ne yllatykset yleensa on! Voi vitsi, makin haluun voittaa jotain! *juonittel*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Ozie

Posts: 1,389

#25445 • • Ozie

Janisa, 22.1.2007 16:47:

No tottakai! Sellasiahan ne yllatykset yleensa on! Voi vitsi, makin haluun voittaa jotain! *juonittel*



Nooh, ens lauantain lotos 4,5 milj. euroo. Eiköhän sil kans pääse alkuun. Voit kans lottoo jos et vie kaikkii mun rahoja, mul o tänään voittopäivä!

nimim. lottoa täyttelen *vink*
Janisa

Posts: 2,226

#25446 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Ozie, 22.1.2007 16:49:
---
Janisa, 22.1.2007 16:47:

No tottakai! Sellasiahan ne yllatykset yleensa on! Voi vitsi, makin haluun voittaa jotain! *juonittel*

---


Nooh, ens lauantain lotos 4,5 milj. euroo. Eiköhän sil kans pääse alkuun. Voit kans lottoo jos et vie kaikkii mun rahoja, mul o tänään voittopäivä!

nimim. lottoa täyttelen *vink*



No pirskatti! Ostahan mulle kans yks lotto (kerran oot voittoputkessa) ja muista etta jaetaan voitot 50/50... *iloinen*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

sts

Posts: 7,969

#25447 • • Edited sts Sama pyynti aitta!
Joo pitää kyl vetää lotto sisään.

Mut päivän hymyt: Pomo pisti palkka ennakkoa, paska kakkosduuni loppu, kiva ihminen tekstas ja soitti mulle. elämä on.
Ozie

Posts: 1,389

#25448 • • Ozie

Janisa, 22.1.2007 16:52:
---
Ozie, 22.1.2007 16:49:
---
Janisa, 22.1.2007 16:47:

No tottakai! Sellasiahan ne yllatykset yleensa on! Voi vitsi, makin haluun voittaa jotain! *juonittel*

---


Nooh, ens lauantain lotos 4,5 milj. euroo. Eiköhän sil kans pääse alkuun. Voit kans lottoo jos et vie kaikkii mun rahoja, mul o tänään voittopäivä!

nimim. lottoa täyttelen *vink*

---


No pirskatti! Ostahan mulle kans yks lotto (kerran oot voittoputkessa) ja muista etta jaetaan voitot 50/50... *iloinen*



Hahah, tää o selkeesti tarjous josta ei voi kieltäytyä. 2 kpl 7 oikeen rivejä, kumpiki saman henkilön täyttämiä. Voittaisin viel vuoden blondi -palkinnon samantien *nauru*
Janisa

Posts: 2,226

#25449 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Ozie, 22.1.2007 16:54:

---


Nooh, ens lauantain lotos 4,5 milj. euroo. Eiköhän sil kans pääse alkuun. Voit kans lottoo jos et vie kaikkii mun rahoja, mul o tänään voittopäivä!

nimim. lottoa täyttelen *vink*

---


No pirskatti! Ostahan mulle kans yks lotto (kerran oot voittoputkessa) ja muista etta jaetaan voitot 50/50... *iloinen*

---


Hahah, tää o selkeesti tarjous josta ei voi kieltäytyä. 2 kpl 7 oikeen rivejä, kumpiki saman henkilön täyttämiä. Voittaisin viel vuoden blondi -palkinnon samantien *nauru*



Hih! *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Ozie

Posts: 1,389

#25450 • • Ozie
Nää päivän :) vaan jatkuu

Insinöörityösi aihe on hyväksytty. Sovi työsi tekemisen
yksityiskohdista valvojasi kanssa. Jos työn aihe tai muut tiedot
muuttuvat, muuta antamiasi tietoja vastaavasti.



Pääsee vihdoinki alottaa tuot!
Pätkis

Posts: 1,038

#25451 • • Pätkis Pikkis
Bodypumpissa parin viikon tauon jälkeen, hävyttömän ihana fiilis *sydän*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Muikku

Posts: 427

#25452 • • Muikku
Jussi Soron rance piisi on just hyvä
Santutar

Posts: 405

#25453 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Eräs asia meni eteenpäin... *jiihaa* Nyt kaivataan vain tekoja eräältä taholta
Jocular

Posts: 1,359

#25454 • • Jocular Janni
Sauna lämpee.. Vihta likoo.. Siideri jo melkeen korkattu.. Hempeilyä.. Maanantai *plur**nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

bubbelgum

Posts: 2,477

#25455 • • bubbelgum ~sylikissa~
Kävin vähän ostoksilla tänään. *hihu*

Mukaan tarttu kaikenlaista enemmän ja vähemmän tarpeellista...

Eniten oon innoissani tosta webbikamerasta. *hih*

Plus että korvaa koristaa uus lävistys. *pihkassa*

Toki harmillista että syy siihen että on varaa shoppailla, on se että lontoon reissu peruuntu. Mut kyllähän se matkakassa kuluu näinkin. Ja kivaahan se on ku kerrankin on varaa ostaa sellasta mikä yleensä jää kaupan hyllylle. *hymy*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Avatar
#25456 • • jesus Guest
Se olis muutto edessä *hih*
Citty

Posts: 113

#25457 • • Citty
Nyt on vihdoin ja viimein kotonakin netti*iloinen*
Garo

Posts: 446

#25458 • • Edited Garo #jake
Uusin Battlestar Galactican jakso *sydän* *sydän* *jiihaa* *kuolaa* *pökr*

- Garo
Kit^

Posts: 798

#25459 • • Kit^ ihme höpöttäjä
se, kun tuntee, että on ihmisiä jotka välittää susta sellasena ku sä oot *tanssittel* ja niiden seurassa voit olla oma ittes eikä ne tuomitse..

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Progress

Posts: 955

#25460 • • Progress
oon tutustunu TOSI kivaan ihmiseen .*plur*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*