salilta väsyneenä kotiin tullessa huomasin että asukasisännöitsijä oli jättäny joulukukan oveen roikkumaan*hymy* Ainakin olen yhden joulukukan saanut*iloinen*
Mut tosin sen kukan sai jokaikinen täs taloyhteisös*justjoo*
Vaikka raha-asiat painoi mieltä aiemmin päivällä (kiitos, oi Joulu ihanainen), niin olo koheni kun kävelin about 10 minuutin matkan äidin luo hiljaisen, pimeän, lumisen puiston läpi. Lumi kimmelsi lämpimän oranssien katulyhtyjen valossa ja puiden oksista riippui kristallimaisia jäähileitä... Ja oli taas hyvä olla.
Tajusin että ihmisellä (tai ainakin minulla) on tapana keskittää kaikki huomionsa erittäin kapeaan osaan elämästä: yhteiskunnan oravanpyörään ja hässäkkään. Se on kuin ihmisen itsensä tikulla piirtämä pieni neliö hiekkaan jonka sisustaa sitten tuijotetaan ja seurataan silmä kovana, unohtaen että sen neliön ulkopuolella on kokonainen maailma. Välillä tekee ihan hyvää ottaa askel taaksepäin ja huomata että elämä on muutakin kuin tilin saldosta huolehtimista.
nomic:
tänään tuli uusi äänikortti toimii tosi hyvin kaikilla osa-alueilla joilla pitikin :)
nyt ei vaan enää voi syyttää äänikorttia huonosti miksatuista biiseistä :/ ...
ja siskolle siun vanha äänis.. se on kuitenkin parempi kun mikä mun koneessa on...
Mä muistelen tota sit ku mun kännyliittymä suljetaan ja mikrobitti pistää laskun ulosottoon, ja tuhoaa mun luottotiedot jolloin mun luottokorttini kumotaan enkä voi tilata levyjä enää netistä.
Ana-5000:
--- sapeli:
-clips-
---
Mä muistelen tota sit ku mun kännyliittymä suljetaan ja mikrobitti pistää laskun ulosottoon, ja tuhoaa mun luottotiedot jolloin mun luottokorttini kumotaan enkä voi tilata levyjä enää netistä.
Kyllä kannattaakin, koska silloin juuri niillä asioilla on eniten merkitystä mitkä eivät maksa mitään (tai ainakaan paljoa), niinkuin kaverit ja luonto ja (netistä imutettu) musiikki Onhan se raha ehdottoman tarpeellinen juttu, mutta siihen tupataan keskittymään liikaa ja se nähdään vähän liiankin tarpeellisena, imo.
Ja päivän :) (vaikka vasta heräsinkin) on se että sain järjesteltyä asiat niin että raha-asioista ei tarvi huolehtia ennenkuin ensi vuoden puolella Nyt voi rentoutua paremmin mielin joulua viettämään.