päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,639,323 views

NiMo

Posts: 483

#8081 • • NiMo PolkkaPuppe
hetken aikaa odotettu loma alkoi vihdoin. saa vaan olla ja nukkua.. *nauru*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

micqo

Posts: 1,094

#8082 • • micqo
Lumi..tuli valoisampi meininki *jiihaa*
Sinza

Posts: 2,227

#8083 • • Sinza
Tää on ihan älyttömän :))) päivän :), kuulin nimittäin tänään että mulla onkin uudenvuodenaatto vapaapäivä, vaikka olin luullut, että se on normaali duunipäivä *plur**sydän**iloinen*!!!! JIPII!!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

ezzy

Posts: 8,060

#8084 • • Edited ezzy Droid-pappa

mayah:
Mä selvisin hengissä mun autoseikkailustani Espoossa! Muutamaa paniikkipuhelua lukuunottamatta mä surffailin pitkin kehä ykköstä ja länsiväylää ihan voittajan elkein. Likennettä tosin oli meikäläisen mittakaavassa katastrofaaliseen liikenneruuhkaan asti, mut kestin sen kuin mies.



Joka päivä täällä on seikkailua, tervetuloa uudelleenkin. Espoo kuittaa. *nauru*

ps. Lauantaina opastin puhelimessa Porilaisen kaverin tennispalatsilta -> länsiväylää ja nöykkiötä kohti ja jannu päätyi ajelemaan mechelininkatua väärään suuntaan manskulle asti, siitä takas tennarille ja sit mechalininkatua oikeeseen suuntaan ja länärille ja selvis nöykkiöön *nauru*

(selitti kokoajan ajaessaan eduskuntatalo-kiasma-nurkilla, että onks tää Pasila, onks tää Malmia?)

Mut onhan toi ulkopaikkakuntalaiselle (jollainen mäkin oli vielä jokin aika sitten) hankalaa toi stadissa sompaaminen varsinkin pimeällä kun ei näe maamerkkejä kunnolla.
Avatar
#8085 • • ALIEN Guest

ezzy:
Pitää myöntää kyl et MÄ EN O KOVA JÄTKÄ. OLEN HERKKIS JA ITKENKIN JOSKUS *nyyh*



mä huomasin joskus 1,5 vuotta sitten et itkeminen on yllättävän miellyttävä juttu, jos ei ole tehnyt sitä moniin vuosiin *joo*

ja sit nää kaks biisiä piristää tätäkin päivää uskomattomasti! *plur*

ALIEN:[iso]
U 96 - club bizarre

eivissa - oh la la la

[/iso]

subu

Posts: 1,174

#8086 • • subu Suski
Huomenna duunihaastatteluun=)
Karski

Posts: 6,049

#8087 • • Edited Karski Pomon kätyri
Lennot varattu: koko helmikuu Kamputsean
viidakoissa, moskiittojen ruokana, viidakkotemppeleitä
koluten ja miinoja tallaten \\o/

photopredator2.jpg

Ja päivän teemabiisinä toki:

0706.jpg

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Rocca

Posts: 3,064

#8088 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Jees jees todella hyvä fiilis tänään...koulu loppus eli loma alko jo etu ajassa mitä piti muutama päivä vapaata ku on tehny kaikkee hyvää koulussa *hih**joo* ja huomenna vähä seikkailee kaupungille vaatteita mettästää *joo**hih*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Mark

Posts: 7,311

#8090 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
kulta järkkäs uskomattoman helmet synttärit vkl:na, tänää vika tentti mikä meni hyvin ja nyt alko loma *plur* oujea.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

dorisch

Posts: 74

#8092 • • dorisch gothic girl
jonkun mun kaverin jatkopokan kännykkä löyty sohvan välistä. fönäri lähtee bäkkiin, mut kaikkea sitä sohvan välistä löytääki. :)
Avatar
#8093 • • ayame Guest
Ihana kaveri vei mut leffaan ja istumaan lasillisille, että saataisiin tällekin tytölle hymy takaisin kasvoille. KIITOS *sydän* Mukava huomata, että lähellä on ihmisiä, jotka välittävät!
Exlex

Posts: 497

#8094 • • Exlex

sts:
http://elasto.org/ircci.avi

pinjuzka edustaa *nauru*

OMG OMG OMG OMG

OMG OMG OMG OMG

ROTFL GUAGE OMG



Todellakin päivän paras!

Eikä juontaja ole edes blondi! *nauru* Tosin kellonaika voi selittää aika paljon.
Säälittävämpää taitaa olla että joku jopa tallentaa MTV:n flirttiä. *ding*
Dacey

Posts: 671

#8095 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
vaiks oonki ihan kuollu,mut kivaa oli se että olin 12sta irkkikaverin kanssa kiinalaisessa syömässä ja oli kivaa vaikka olinkin ihan zippi *sydän*
Zimeon

Posts: 310

#8096 • • Zimeon

sts:
http://elasto.org/ircci.avi

pinjuzka edustaa *nauru*

OMG OMG OMG OMG

OMG OMG OMG OMG

ROTFL GUAGE OMG



Näin tän joskus aamulla :D oli päivän piristys :D
ezzy

Posts: 8,060

#8097 • • ezzy Droid-pappa

Tres:
Lennot varattu: koko helmikuu Kamputsean
viidakoissa, moskiittojen ruokana, viidakkotemppeleitä
koluten ja miinoja tallaten o/



Joku "on the predator's trail"-turistisafari? *nauru*
Pidä hauskaa :)
JustinSan

Posts: 822

#8098 • • JustinSan Nullius in verba

Tres:
Lennot varattu: koko helmikuu Kamputsean
viidakoissa, moskiittojen ruokana, viidakkotemppeleitä
koluten ja miinoja tallaten o/



Sä oot pelottava ihminen *ding*

*nauru*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

cosmic

Posts: 389

#8099 • • cosmic :D
Katoin just äskön Mies vailla menneisyyttä-elokuvan, joka sijoittuu kai johki 60- tai 70-luvulle, mutta elokuvan lopussa pääosan esittäjä matkustaa jollain n. vm. 2000 farmarivolvolla *iihhih*

--
:D is an unproductive condition.

Exlex

Posts: 497

#8100 • • Exlex

cosmic:
Katoin just äskön Mies vailla menneisyyttä-elokuvan, joka sijoittuu kai johki 60- tai 70-luvulle, mutta elokuvan lopussa pääosan esittäjä matkustaa jollain n. vm. 2000 farmarivolvolla *iihhih*



No siis, päähenkilöiden ympärillä maailma oli vanhaa ja romantisoivaa, mutta muu maailma oli kuvattu nykyaikaisena mm. poliisiauto ja kaupungin kadut. Hieno tehokeino. Hauskojen dialogien lisäksi reaalielämän hahmot Annikki Tähti ja Matti Wuori saivat kyllä hymyn huulille. *hymy*