päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,350,182 views

anri

Posts: 890

#5741 • • anri team parempi pitäjä
Huomenna tilille rahaa!
Edes hetkeksi helpotusta!*jiihaa*

--
don't go halfway - go all the way

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#5742 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
jep huomenna rahaa, ja osaan jo kävellä**jiihaa**iloinen*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

MaSari

Posts: 1,986

#5743 • • MaSari space jammer
Lefa *sydän*

linkki

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

T-rex

Posts: 262

#5745 • • T-rex ku(i)va tomaatti

Zyklonius:
---
S-T:
---
Zyklonius:
Six Feet Underin neloskauden jaksot. Ei voi muuta sanoa kuin että kyseessä on ylivoimaisesti upein koskaan tehty sarja.

---


Totta! *joo* *sydän*
(Itse tosin en ole nähnyt vielä kun Suomessa esitetyt kaudet)

---


Hetkonen, olikohan Suomen töllössä se tilanne että vasta kahden ekan kauden jaksot on näytetty? Hohoo, sittenpä on melkoista herkkua luvassa. Kolmoskaudella meininki syvenee vieläkin puhuttelevammaksi ja syvällisemmäksi rakkauden ja itsensä etsinnäksi. Takuuvarmoja repeämisen ja itkemisen, onnen ja surun hetkiä luvassa, etenkin loppukausi on samanaikaisesti niin jumalaisen kaunis ja musertava, että katsoja on television sulkemisen jälkeenkin vielä monta päivää aivan tolaltaan. Lisäksi kuvioihin astuu eräs yltiösympaattinen sivuhenkilö, johon ihastuin päätä pahkaa. *plur*

Hassua, mutta tuntuu että Six Feet Underin parissa olen oppinut elämästä ja rakkaudesta sekä niiden olemuksesta melkein enemmän kuin yhdessäkään parisuhteessa. *iihhih*



Tuon hehkutuksen jälkeen joutuu odottelemaan sarjan alkua vieläkin enemmän kuin hetki sitten. Loisto sarja *joo*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

Zyklonius

Posts: 1,629

#5746 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

T-rex-orava:
Tuon hehkutuksen jälkeen joutuu odottelemaan sarjan alkua vieläkin enemmän kuin hetki sitten. Loisto sarja *joo*



Jeps. Näköjään sarja jatkuu iltaysiltä sunnuntaista 5.9. alkaen. Tuleepahan taas hyvä syy kytkeä televisio takaisin seinään ja katsoa nuo vanhat jaksot uudelleen ja etsiä niistä pieniä merkkejä tulevista tapahtumista.

On se kyllä uskomaton sarja, varmaan yhtään huonoa jaksoa, vaikka käsikirjoitustiimissä häärää vaikka minkämoista sakkia. Luo laadulle aivan uuden merkityssisällön, sanon ma. So much larger than life. *plur*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Mark

Posts: 7,311

#5747 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
joo, mullan alla on kyl aidosti omaperäistä ja viihdyttävää tv-tuotantoa. melkeen ainoota sellasta nykyään..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Piiuzki

Posts: 870

#5749 • • Piiuzki
Pääsee Espoosee kultsille *plur* *jiihaa*
keijukainen

Posts: 1,599

#5750 • • keijukainen kiksumurmeli

Nancy:
---
keijukainen:
---
Nancy:
pääsin lääkelaskuista läpi...*plur* nyt mul on ihan virallinen lupa antaa nappeja potilaille, tosin valvovan silmän alla...*hymy*

---


Onneksi olkoon *hymy* Se on niin pienestä kiinni...ite oon jo yhen kerran ne päässy läpi mut nyt sit joutuki uudestaa tekemää ja joudun uusimaa...ja yhden pienen virheen takia *igor*

---


kiitos...*kiitoskiitos* toi on kyl niin pienestä kiinni...ja kun mun matikkapääni on tyyliin et 1+1=5...*ding* *nauru*



Sama täällä... mulla ois ens viikolla uusinta. Toivottavasti tällä kertaa saisin kaikki oikein *hymy*

--
*seepla*

keijukainen

Posts: 1,599

#5751 • • keijukainen kiksumurmeli
Shrek.... Ja huominen ilta...näkee mun ihania tyttöjä ja pääsee viettää synttäreitä *känni*

--
*seepla*

T-rex

Posts: 262

#5752 • • T-rex ku(i)va tomaatti

Zyklonius:
---
T-rex-orava:
Tuon hehkutuksen jälkeen joutuu odottelemaan sarjan alkua vieläkin enemmän kuin hetki sitten. Loisto sarja *joo*
---
Jeps. Näköjään sarja jatkuu iltaysiltä sunnuntaista 5.9. alkaen. Tuleepahan taas hyvä syy kytkeä televisio takaisin seinään ja katsoa nuo vanhat jaksot uudelleen ja etsiä niistä pieniä merkkejä tulevista tapahtumista.

On se kyllä uskomaton sarja, varmaan yhtään huonoa jaksoa, vaikka käsikirjoitustiimissä häärää vaikka minkämoista sakkia. Luo laadulle aivan uuden merkityssisällön, sanon ma. So much larger than life. *plur*



Niin on, uskomaton sarja. Vaikka sarjassa itse käsiteltävät asiat eivät sinänsä ole mitenkään uusia (itsensä löytäminen, kuolema, raha, parisuhde, erilaisuus, mielenterveys etc.) on ne tuotu esille tavalla, jota nyt ei ihan perinteiseksi sanoa. Ja tuleepahan esiteltyä ”uusi” ammatti, eipähän ihmisten tarvitse enää puolustella valintaansa olla töissä/perustaa hautaustoimisto. *hihu*

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

akir0

Posts: 2,554

#5753 • • akir0 idleRPG champion 2009
Sai aamulla antaa kullalle synttärilahjat :)
TiiTu

Posts: 240

#5754 • • TiiTu
mun ihanaakin ihanampi kissa teki kotiinpaluun oltuaan taas karkuteillä kaks viikkoa*jiihaa* oli kai naisis*nauru*
Cassu

Posts: 634

#5755 • • Cassu Vieras omassa elämässä
Viimonen työpäivä....

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

tomppelin

Posts: 168

#5757 • • tomppelin Lauma

alek száhala:
---
Cassu:
Viimonen työpäivä....

---


Samaa settiä!! *jiihaa*


KYLLÄ! Ja Paulia kattomaan!! *jiihaa*

--
It is not easy to live with Spiderman.

emily_

Posts: 159

#5758 • • emily_
Loma jatkuu työpäivän jälkeen taas ens torstaihin asti. Ja oma kulta tulee koko viikonlopuks!! *hihu*
~caro~

Posts: 184

#5759 • • ~caro~
kultsin kaa tänää tamppaa maestroon!! *jiihaa* *plur*
Mark

Posts: 7,311

#5760 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
viimenen duunipvä ja oakie, tartteeks sanoo enempää?

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!