Söin tänään kesän ensimmäisen jäätelön vaikka ensin aioin juosta sitä pingviiniä karkuun*aplodit*
Eilen mietittiin isukin kanssa lahjaa äidille, nyt mä tiedän mistä oon perinyt mun sairaan mielikuvituksen*iloinen*
huippu fiilis.... takana tunnin aamulenkki 1,5h ruskettumista ja vihdoin 3valkasukerran jälkee mun pää on oikeesti valkonen ..mut muuten kaikki onki päin peetä
Kylmää ja lumista siellä on. Ja Suomessa kevät yleensäkin kestää sen puoli kuukautta jos sitäkään, että sitä saa odottaa vielä.
kevät ei pelkästään ole sitä kun lehet alkavat kasvaa ja ulkona on +10, vaan se alkaa jo tästä päivästä lähtien. aurinko paistaa pidempää ja lumet sulailee kokoajan. kevät on pitkä prosessi. kesää odotellessa *heiii*
Googlen uusi ystäväverkostopalvelu avasi hiljattain ovensa Internetiss. Google rakensi oman kilpailevan palvelunsa, kun suositun Friendster-palvelun hankinta epäonnistui. Uuden palvelun nimi on Orkut. Näin suomalaisesta vinkkelistä katsottuna nimeä voisi kuitenkin ehkä vielä hiukan stilisoida, vaikka palvelu onkin nimetty sen kehittäjän etunimen mukaan.