päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,494,578 views

BuBu

Posts: 509

#5781 • • BuBu
Kännykkäni, joka muutama kuukausi sitten putosi premierin vessanpönttöön, on herännyt henkiin *nauru*
Tosin näppäimet 2, 5, 8 ja 0 eivät toimi, mutta ei se mitään *plur*

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

display23

Posts: 3,069

#5782 • • display23

mayah:
*jiihaa* Joonas on täällä *jiihaa*


*sydän* IN LÖÖÖÖÖV *sydän*
Rocca

Posts: 3,064

#5783 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

mayah:
*jiihaa* Joonas on täällä *jiihaa*



Poika on tullut vierailemaan suomen turkuun *hymy*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Avatar
#5784 • • astaroth Guest
Sade lakkasi. Eikun vain takaisin koriskentälle!*sydän*
Aeryn

Posts: 166

#5785 • • Aeryn
Huomenna on muutto Riihimäelle sitten vihdoinkin edessä... hieman huolestuneen innostuneena odotan, että millanen kämppis sieltä solusta löytyykään. Kuitenkin kaikista paras asia koko muutto hommassa on se, että pääsee vihdoinkin himasta pois! *jiihaa* Ainut haitta puoli on se, etten saa heti nettiä itelleni, joten en pääse klubitukseen tai meseen jutskaamaan ollenkaan! *igor* *justjoo* Ehkä pieni tauko tästä netistä tekee ihan hyvää mulle. *iihhih*

--
~pitäisi lopettaa ajatteleminen kun kaikki on vielä hyvin~

S-T

Posts: 1,195

#5786 • • S-T Pieni
Aamulla paistoi aurinko + mulla on viikonlopun ajan käytössä Smart fortwo Cabrio = *heiii*

--
Pieni on kaunista.

andi--

Posts: 1,381

#5787 • • andi-- lunttu
"KUKA SUN NIMI ON?!? Sul on varmaan 100 akateemista tutkintoa, me ollaan vaa duunareita!!" - naapurisopua parhaimmillaan *nauru*

--
- RAAH -

Taittojakkara

Posts: 127

#5788 • • Taittojakkara Human cargo

Zyklonius:
---
”--- Lisäksi SFU:ssa on dialogin osalta ansiokkaasti vältytty siltä, mitä kutsun dawsoncreekismiksi. Tällä tarkoitan DC:ssä ilmenevää täysin yliampuvaa filosofointia ja übernokkelointia jokaisessa mahdollisessa lauseessa.---”



Osui ja upposi!! Joskus nuorena ala-asteikäisenä esipuberteeettia läpikäyvänä oli ahdistavaa tuijottaa Dawsonin nuorten (katsoin sarjaa ainoastaan hyvien, tytölle herkkien hetkien lomassa heitettävien vahaa sulattavien one-linereiden toivossa*hymy*) lähes maagisen täydellistä kommunikointia, jossa hahmot silmän räpäyksessä poimivat toistensa kommenteista olennaisen tästä universumista ja laukoivat takaisin sellaista tekstiä että olohuonefilosofilta katosivat kahvit väärään kurkkuun.
Itse kun kämmenpohjat hiestä märkänä pystyi koulun diskossa juuri ja juuri koko illan rohkeuden keräämisen jälkeen, illan viimeisten hitaiden aikana vuodattamaan itsestään koko tunneskaalan värittävän ja syleilevän kuiskauksen”Mä tykkään susta” mikä tanssikumppanilta todennäköisesti jäi vielä kuulematta hänen kuunnellessaan Jon Bon Jovin jalat alta vievää-ääntä Alwaysin muodossa*hmph*
Such is life...

On siis mukavaa huomata että käsikirjoittajat ovat huomanneet että tosielämän kommunikaatio ei välttämättä ole aina niin nokkelaa ja terävää. Kutsuisinkin SFU:ta tru-realitydraamaksi(tm)...*nauru*

--
Hög fäll ball pall, same, same but different...

Avatar
#5789 • • puskA mujunen Guest
ihq
Avatar
#5790 • • puskA mujunen Guest

BuBu:
Kännykkäni, joka muutama kuukausi sitten putosi premierin vessanpönttöön, on herännyt henkiin *nauru*
Tosin näppäimet 2, 5, 8 ja 0 eivät toimi, mutta ei se mitään *plur*




haha oisit jättäny sen sinne kuka ees premis käy?

nii joo tietenki jos haluu teinixei
Karvinen

Posts: 699

#5792 • • Karvinen SekaiSin MariSta
Mä oon tavannu aivan ihanan ihmisen... siis liian ihanan! saa nähä soitteleeko mulle... se pyys mun numeron mun kaverin kaverin kautta... elikkä peukut pystyy!!! *sydän*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

UnityF

Posts: 15,721

#5793 • • UnityF joo just se
Jerin ja Tidin vieraillu tänne naapuriin.. *hih* kyllä piristi kummasti... kyrpäkin lähti otsasta menee ja nyt on paljon parempi olla.. *joo* *hymy*
Miika

Posts: 893

#5794 • • Miika
Mukava laittaa lämpöset sukat jalkaan sateisen pyöräilyn ja nokkospuskavierailun caprihousuissa jälkeen.
Avatar
#5795 • • pia^^ Guest
Nyt on vaa nii hyvät fiilikset, kaikki vaa on nii hyvin *plur*
Stresspill

Posts: 220

#5796 • • Stresspill rendermonkeywrench
Alkaa olla kamat kasassa, huomenna ensimmäinen karavaani kohti uutta osoitetta..

--
Aeria Gloris

Zyklonius

Posts: 1,629

#5798 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Se että kaikesta huolimatta maailmassa tuntuu olevan yhä ihmisiä, jotka kykenevät tuntemaan ja rakastamaan. Pitää hienosti yllä uskoani ihmiskunnan potentiaalisesta hyvyydestä, kun löytyy edellä mainitun kaltaisia ihmisiä. *jiihaa*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

keijukainen

Posts: 1,599

#5799 • • keijukainen kiksumurmeli
yks ihana, jonka kainaloo saa taas kohta käpertyä *sydän*

--
*seepla*

Amma

Posts: 2,383

#5800 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

DominikH:
Pääsen luultavasti muuttamaan Helsinkiin vuodenvaihteessa *aplodit**jiihaa*


Mutta Alavushan on varsin mesta paikka - Puustellia ym. myöden! *nauru*

--
*etsiskel*