päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,332,642 views

Avatar
#5721 • • Nancy Guest

keijukainen:
---
Nancy:
pääsin lääkelaskuista läpi...*plur* nyt mul on ihan virallinen lupa antaa nappeja potilaille, tosin valvovan silmän alla...*hymy*

---


Onneksi olkoon *hymy* Se on niin pienestä kiinni...ite oon jo yhen kerran ne päässy läpi mut nyt sit joutuki uudestaa tekemää ja joudun uusimaa...ja yhden pienen virheen takia *igor*



kiitos...*kiitoskiitos* toi on kyl niin pienestä kiinni...ja kun mun matikkapääni on tyyliin et 1+1=5...*ding* *nauru*
Mikki

Posts: 833

#5722 • • Mikki
sain duunist ens yön vapaaks!

--
Names are for friends, so I dont need one.

kilobitti

Posts: 2,419

#5723 • • kilobitti 1-2-3 techno
olen hyvällä tuulella...eikä siihen ole edes mitään syytä*hih* tentit painaa päälle jne*nauru*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Maihku

Posts: 1,186

#5724 • • Maihku neiti hankala
Tässä päivässä ei pitäisi olla mitään hyvää,mutta hymyilyttää kumminkin koko ajan*ding**hymy*
Pätkis

Posts: 1,038

#5725 • • Pätkis Pikkis
hippunen lisää palkkaa *hihu* sille kyllä käyttöä keksitään *joo*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

lohikarme

Posts: 1,730

#5727 • • lohikarme RitariVittupää
Im in lööööv! *sydän* With most beatiful girl in da hole wild world!! *hali*

--
Qualis artifex pereo

kiiki

Posts: 491

#5729 • • kiiki hankala
uusi telkkari/stereo/kaiutin/pleikkaripöytä! ja vieläpä oikein siivon näköinen verrattuna edeltäjäänsä *aplodit*
Zyklonius

Posts: 1,629

#5730 • • Zyklonius Velvet Kevorkian
Six Feet Underin neloskauden jaksot. Ei voi muuta sanoa kuin että kyseessä on ylivoimaisesti upein koskaan tehty sarja. Sykähdyttävää kauneutta ja patoutunutta raivoa samassa mehukkaassa paketissa. Dialogi lähentelee enkelten kieltä ja juonenkäänteet ovat kaikessa näennäisarkisuudessaan ainutlaatuisen arvokkaita. Sarjan on pakko olla jonkun muun kuin ihmisen kädenjälkeä, jos se saa saman jakson aikana allekirjoittaneen sekä ulvomaan naurusta että itkemään täysin pidäkkeettä. Neloskauden ykkösjakson loppukohtausta en pysty enää kyyneleiltäni katsomaan uudelleen: moisesta äärimmäisestä rakkaudenosoituksesta normaali ihminen voi vain unelmoida tai nähdä painajaisia - katsantokannasta riippuen. *sydän*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

kiiki

Posts: 491

#5731 • • kiiki hankala
sain siivottua! *kiitoskiitos*
Garo

Posts: 446

#5732 • • Garo #jake
AMK alkoi Stadiassa =)

- Garo
Henna

Posts: 4,965

#5733 • • Edited Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Jäi tosi hyvä fiilis eilisestä.
Että kiitos vaan kaikille jotka oli paikalla!! Jani, Emppu, Mika, Mira, Wille! *hali*

...ja tietty Hartsalle joka tuli piristää loppumetreillä...*iloinen*
MaSari

Posts: 1,986

#5734 • • MaSari space jammer

mayah:
Olin soittamassa pari tuntia. Uskomatonta mitä ne mustat muovinpalat tekee. *sydän*



*sydän*

Omalla kohdallani hymy ratkeaa tältä päivältä siinä vaiheessa kun mut otetaan VIHDOINKIN päivystykseen sisään *plur* Kuukausi ollaan yritetty aikaa saada ja yritetty tunkee sinne päivystykseen mut nyt näyttää jo lupaavalta.. Eli mun ei ehkä sittenkään tarvii jäädä työkyvyttömäks!!!! *aplodit*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

S-T

Posts: 1,195

#5736 • • S-T Pieni

Zyklonius:
Six Feet Underin neloskauden jaksot. Ei voi muuta sanoa kuin että kyseessä on ylivoimaisesti upein koskaan tehty sarja.



Totta! *joo* *sydän*
(Itse tosin en ole nähnyt vielä kun Suomessa esitetyt kaudet)

--
Pieni on kaunista.

Avatar
#5737 • • MiSSy* Guest
1 Kohta työpäivä on ohi...!! *jiihaa* sit pääsen ihanan ukkelini luokse *plur*

2 Olen todella sekaisin onnesta...! *pihkassa*

3 Niin ja tietysti et huomenna on perjantai! *jiihaa* *sydän*
akir0

Posts: 2,554

#5738 • • akir0 idleRPG champion 2009
Eilinen saunareissu ja iltapala :)
Zyklonius

Posts: 1,629

#5739 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

S-T:
---
Zyklonius:
Six Feet Underin neloskauden jaksot. Ei voi muuta sanoa kuin että kyseessä on ylivoimaisesti upein koskaan tehty sarja.

---


Totta! *joo* *sydän*
(Itse tosin en ole nähnyt vielä kun Suomessa esitetyt kaudet)



Hetkonen, olikohan Suomen töllössä se tilanne että vasta kahden ekan kauden jaksot on näytetty? Hohoo, sittenpä on melkoista herkkua luvassa. Kolmoskaudella meininki syvenee vieläkin puhuttelevammaksi ja syvällisemmäksi rakkauden ja itsensä etsinnäksi. Takuuvarmoja repeämisen ja itkemisen, onnen ja surun hetkiä luvassa, etenkin loppukausi on samanaikaisesti niin jumalaisen kaunis ja musertava, että katsoja on television sulkemisen jälkeenkin vielä monta päivää aivan tolaltaan. Lisäksi kuvioihin astuu eräs yltiösympaattinen sivuhenkilö, johon ihastuin päätä pahkaa. *plur*

Hassua, mutta tuntuu että Six Feet Underin parissa olen oppinut elämästä ja rakkaudesta sekä niiden olemuksesta melkein enemmän kuin yhdessäkään parisuhteessa. *iihhih*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

micqo

Posts: 1,094

#5740 • • micqo
Keksin mielestäni killerikuvion biisiin & on hieman kivempaa duunaa musaa kun on kunnon äänentoisto,motivaatio on aivan toinen kun ennen *iloinen*