päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,639,750 views

Jago

Posts: 4,039

#42722 • • Jago un-trained monkee

sapeli, 26.2.2009 15:28:
Jes, matkavakuutus korvasi about sen mitä pitikin. *hymy*

Ja heti meinataan lähettää rahat ulkomaille vaatetilauksen muodossa*joo*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Unik

Posts: 4,117

#42723 • • Unik
http://www.iltalehti.fi/viihde/200902269157221_vi.shtml

"Simpsoneista kaksi lisäkautta

Simpsoneita tehdään vielä ainakin kaksi kautta.
Homer Simpson jatkaa edelleen kaljankittausta ja donitsien syömistä.
Homer Simpson jatkaa edelleen kaljankittausta ja donitsien syömistä.

Fox-kanava ilmoitti torstaina, että Simpsoneista on tulossa vielä ainakin kaksi kautta.

Pisimpään televiossa pyörineestä animaatiosarjasta tulee näin myös ylipäätään pisimpään esitetty tv-sarja 22 kaudellaan. Tulevat tuotantokaudet 2010 ja 2011 mukaanlukien Simpsonien jaksojen määrä kasvaa 493 jaksoon.

Fox-kanava tilasi Simpsoneista 44 uutta jaksoa.

Simpsonit on siitäkin erikoinen animaatiosarja, että se lähetetään parhaaseen katseluaikaan."
sapeli

Posts: 11,768

#42724 • • sapeli jokukukamikä?

Jago, 27.2.2009 11:09:
---
sapeli, 26.2.2009 15:28:
Jes, matkavakuutus korvasi about sen mitä pitikin. *hymy*
---
Ja heti meinataan lähettää rahat ulkomaille vaatetilauksen muodossa*joo*



Me pelastetaan maailma lamalta! *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jutu

Posts: 3,054

#42725 • • Edited Jutu Blondi
Oli ihan kiva N.Y:n matka, vaikka välillä meinasikin pinna palaa *hihu*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

$

Posts: 1,802

#42727 • • $ Destination weekend!
Seminaarista täydet pisteet darrassa (kännissä?)!

Eli 2/2!

Saksalainen professori piti luennon keskiaikaisista noitavainojen kidutusmenetelmistä. En ole hyvä saksassa, joten valmistin kysymyksen etukäteen :)

"Sehr geehrter Herr Oestmann, vielen Dank für Ihren interessanten Vortrag. Da meine Deutschkenntnisse leider etwas eingerostet sind beschränke ich mich auf eine kurze Frage: auf welche Quellen haben Sie für ihre Forschungen zurückgegriffen und welche schätzen Sie als die wichtigste ein?"
nomic

Posts: 4,120

#42728 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix


:'D
noena

Posts: 3,138

#42731 • • noena first breath after coma
Aaaaaahhhhh, ei oo perjantain voittanutta :) sählinkiä edes takas mut silti, gotta love life :)

--
TwistedLife™ Amusement Park

Jinx

Posts: 2,615

#42732 • • Jinx Superfeminine
Ihana ihana aurinko! *plur*

--
Pyllykkä

Freja

Posts: 8,775

#42733 • • Freja Sihteeri
Tuhlailu! Shoppailu! Kaikkee kivaa löytyi, ja oikeesti hyödyllistä - sisustusjuttuja kämppääni siis. Nii ja rasvaa ja ja ja muutenki ollu ihan loistoaikaa, on se vaan ihanaa kun ei tarvitse edes mennä yksin nukkumaan *sydän*

Luksusta. :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#42734 • • jukebox Guest

Freja, 28.2.2009 19:32:
Tuhlailu! Shoppailu! Kaikkee kivaa löytyi, ja oikeesti hyödyllistä - sisustusjuttuja kämppääni siis. Nii ja rasvaa ja ja ja muutenki ollu ihan loistoaikaa, on se vaan ihanaa kun ei tarvitse edes mennä yksin nukkumaan *sydän*

Luksusta. :)

sunbeam

Posts: 205

#42735 • • sunbeam santa`s little helper
liian usein on monien ystävät harhaa, baarissa tavataan ja halataan. pintaliitoa vailla syvällisempää tuntemusta, ystävä onkin vaan tuttu... Mun rakkaat rakentuu siitä että ne tuntee mut, seisoo selän takana kun on tarvista, ravistelee välillä hereille. haastaa ja vastaisuudessa huumorilla tukee. ne ei tuomitse, sanoo toki olenko väärässä vai en, heidän mielestä. eivät hylkää, eivät jätä, kuumeessa käyvät kaupassa ja pitävät huolta. ja minä annan elämäni heidän puolesta!

kiitos teille, toivottavasti kaikki löytävät edes yhden sellaisen ystävän joita mulla on useita! =)

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

GERTY

Posts: 411

#42736 • • GERTY
sunnuntai aamun radio kuunnelmat, parasta ambienttia
UnityF

Posts: 15,721

#42737 • • UnityF joo just se
Kullan syndet eilen meni just nappiin. *plur*
Tänä aamuna Kia on laulanu kokoaamun "tuiki tuiki tähtöstä" *plur*
Freja

Posts: 8,775

#42738 • • Freja Sihteeri

jukebox, 1.3.2009 03:56:
idiotshopper



Ai nyt sun pitää alkaa vahtiin kaikkii mun sanomisii ja quottaa niihin jotain idioottia ja säälittävää?

Jos sun oikeesti tarvii mulle alkaa vittuileen joka asiasta niin mulla on ihan profiili olemassa, olet tervetullut kommentoimaan sinne, tai jos haluat piilottaa muilta lapselliset sanomisesi, niin privakin on olemassa. Tai jos haluat viihdyttää koko klubitusta niin off topic-jatkotkin löytyy!

Mielestäni osoittaa harvinaisen typerää käyttäytymistä, että täytyy aloittaa jokaiseen topikkiin postaamaan jotain idioottia, mihin minä olen jotain sanonut. Teet itsesi vain tässä naurunalaiseksi, vaikka toisin luuletkin.

Voisiko edes jotenkin normaalit, pilaamattomat topicit pitää sellaisina, ja keskittyä sitten siihen vittuiluun ot-topicissa, tai sitten profiilissa. Mulla ei kuitenkaan ole sulle mitään sanottavaa, ja ihmettelen että sinä jatkat vielä tuolla idioottilinjalla. Olen sinut jättänyt rauhaan, joten on hyvin kummallista kun sinä et voi antaa asian vain olla. Tuollainen toiminta on vain hyvin säälittävää ja ikävää kun näytät olevan täällä vain vittuillaksesi ihmisille, joista sinun ns kämppiksesi on sinulle kertonut.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#42739 • • jukebox Guest

Freja, 1.3.2009 10:24:
---
jukebox, 1.3.2009 03:56:
idiotshopper

---


Ai nyt sun pitää alkaa vahtiin kaikkii mun sanomisii ja quottaa niihin jotain idioottia ja säälittävää?

Jos sun oikeesti tarvii mulle alkaa vittuileen joka asiasta niin mulla on ihan profiili olemassa, olet tervetullut kommentoimaan sinne, tai jos haluat piilottaa muilta lapselliset sanomisesi, niin privakin on olemassa. Tai jos haluat viihdyttää koko klubitusta niin off topic-jatkotkin löytyy!

Mielestäni osoittaa harvinaisen typerää käyttäytymistä, että täytyy aloittaa jokaiseen topikkiin postaamaan jotain idioottia, mihin minä olen jotain sanonut. Teet itsesi vain tässä naurunalaiseksi, vaikka toisin luuletkin.

Voisiko edes jotenkin normaalit, pilaamattomat topicit pitää sellaisina, ja keskittyä sitten siihen vittuiluun ot-topicissa, tai sitten profiilissa. Mulla ei kuitenkaan ole sulle mitään sanottavaa, ja ihmettelen että sinä jatkat vielä tuolla idioottilinjalla. Olen sinut jättänyt rauhaan, joten on hyvin kummallista kun sinä et voi antaa asian vain olla. Tuollainen toiminta on vain hyvin säälittävää ja ikävää kun näytät olevan täällä vain vittuillaksesi ihmisille, joista sinun ns kämppiksesi on sinulle kertonut.


ollaanpas sitä vakavia. kait minunkin sitten täytyy? sä vedät tähän kämppiksenikin mukaan vaikkei sulla tyttö parka ole siitä sen enepää hajua kuin on älyäkään, jotta mitä hän olisi mulle mahd. kertonut tahi jättänyt kertomatta, vaikkei sillä ole tämän asian kanssa niin mitään tekemistä, jonka tietenkin tuttuun tapaasi "huomiot tod. hyvin" etenkin, kun aivoripulisi valuivat tähän suuntaan hyvän tovin ennen tietoa frendini ja sun välisestä "romanssista".

ja sitten itse asiaan:
jo se että tulkitset kaltaisen piirroskuvan v-tuiluna kertoo herkkänahkaisuudestasi hyvin paljon ja puoltavasti. ensinnäkin, se että tulisin sulle MUKA v-tuilemaan JOKA asiasta (kuten tuon yllä itsekkäästi ilmaisit) ei tullut mieleenikään...ennenkuin nyt. ehkä hauskinta peeloilua jota sä olet osaltas ehtinyt jo useasti täällä nyyhkimään ja jonka ovat kirjautuneetKIN huumorilla huomanneet, on se tapa jolla ensin ulostat idiotismisi toisille topiceissa ja samaan hengenvetoon mainostat ot-jatkoja, joita et kuitenkaan itse ALUN ALKAENKAAN typeryydeltäsi ole HETI hyödyntävä. jo pelkästään tuota kaavaasi looppaamalla nauraa popula päin näköäs, selän takana (todistettavasti) tapahtuvaa unohtamatta.

ja vielä itsesi sanoin: "olen sut jättänyt rauhaan". WTF??? tuon tulkinnee useimmat siten, että myönnät ITSE häiriköineesi allekirjoittanutta jo pitempiaikaisesti. lopuksi, oma "toimintani" (kuten asian muotoilit) tuskin liippaa sen lähempää mitään muuta kuin mitä omasikaan täällä etenkään plurinoittesi osilta. ihqinta on myös se, miten otat vastuuta lähes kaikesta muusta paitsi itsestäsi. (säälin sitä työyhteisöä jossa kaltaisesi vaikuttaa.)

ps. olisitpa tuon: "mulla ei ole sulle kuitenkaan mitään sanottavaa" pulpauttanut jo päiviä sitten niin olisi jäänyt vähemmän tulkattavaa omista tuotoksistasi.
--mutta, ehkäpä mäkin jätän sut "rauhaan" niin pääset pätemään ja potemaan. ja osaathan olla vetämättä frendiäni tähän enään kylkiäisiks se, kun korostaa ilmeistä tyhmyyttäsi entisestään.

[OVER and OUT]
*plur* *sydän*
T0mbstone

Posts: 728

#42740 • • T0mbstone The Process.
Parhautta, kun ihmiset saa lopulta ansionsa mukaan... Kenellekkään ei toki toivoisi väkivaltaa, mutta joissain tapauksissa jotkut vaan ansaitsee sen. *sydän*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~