46,900 posts, 2,345 pages, 17,099,388 views
Ja heti meinataan lähettää rahat ulkomaille vaatetilauksen muodossa*joo*sapeli, 26.2.2009 15:28:
Jes, matkavakuutus korvasi about sen mitä pitikin.
Jago, 27.2.2009 11:09:
---
sapeli, 26.2.2009 15:28:
Jes, matkavakuutus korvasi about sen mitä pitikin.
---
Ja heti meinataan lähettää rahat ulkomaille vaatetilauksen muodossa*joo*
Unik, 27.2.2009 11:15:
http://www.iltalehti.fi/viihde/200902269157221_vi.shtml
Simpsoneista kaksi lisäkautta
Freja, 28.2.2009 19:32:
Tuhlailu! Shoppailu! Kaikkee kivaa löytyi, ja oikeesti hyödyllistä - sisustusjuttuja kämppääni siis. Nii ja rasvaa ja ja ja muutenki ollu ihan loistoaikaa, on se vaan ihanaa kun ei tarvitse edes mennä yksin nukkumaan
Luksusta. :)
jukebox, 1.3.2009 03:56:
idiotshopper
Freja, 1.3.2009 10:24:
---
jukebox, 1.3.2009 03:56:
idiotshopper
---
Ai nyt sun pitää alkaa vahtiin kaikkii mun sanomisii ja quottaa niihin jotain idioottia ja säälittävää?
Jos sun oikeesti tarvii mulle alkaa vittuileen joka asiasta niin mulla on ihan profiili olemassa, olet tervetullut kommentoimaan sinne, tai jos haluat piilottaa muilta lapselliset sanomisesi, niin privakin on olemassa. Tai jos haluat viihdyttää koko klubitusta niin off topic-jatkotkin löytyy!
Mielestäni osoittaa harvinaisen typerää käyttäytymistä, että täytyy aloittaa jokaiseen topikkiin postaamaan jotain idioottia, mihin minä olen jotain sanonut. Teet itsesi vain tässä naurunalaiseksi, vaikka toisin luuletkin.
Voisiko edes jotenkin normaalit, pilaamattomat topicit pitää sellaisina, ja keskittyä sitten siihen vittuiluun ot-topicissa, tai sitten profiilissa. Mulla ei kuitenkaan ole sulle mitään sanottavaa, ja ihmettelen että sinä jatkat vielä tuolla idioottilinjalla. Olen sinut jättänyt rauhaan, joten on hyvin kummallista kun sinä et voi antaa asian vain olla. Tuollainen toiminta on vain hyvin säälittävää ja ikävää kun näytät olevan täällä vain vittuillaksesi ihmisille, joista sinun ns kämppiksesi on sinulle kertonut.