päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,639,798 views

lunake

Posts: 800

#42681 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Sunnuntailaskut jäi välistä kun jumituin ehkä parhaimmille tärskyille mitä on ollut vuosi kausiin! Lisää tämmöisiä kiitos ja paljon! *plur**ding**nauru**possu*

--
Hedelmällisyys on påp!

ipe

Posts: 1,845

#42682 • • ipe X-Rust / Holvi
Tänään töitten jälkeen pulkkamäkeen!

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Pauha

Posts: 515

#42684 • • Pauha
Mukava viikonloppu takana, sekä taas yks mielenkiintoinen viikko tulossa töissä.

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

Funktion

Posts: 1,720

#42685 • • Funktion over 9000
Loma! :)

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

wiwi

Posts: 1,575

#42686 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Tasasyke 55 -tunti oli perkeleen jees. Viime kerralla tuntu niin raskaalta että meinas pala lentää ja ohjaaja sätti mua kun en osannut säätää pyörääni. Ei jäänyt siitä niin huippufiilis, joten menin uudestaan. Kannatti! Oli eri ohjaaja ja paljon mielekkäämpi tunti. Hyvä olo :)

Niin ja joku kiltti oli palauttanut mun viikko sitten pukuhuoneeseen jättämän lukon. Jee jee!

Ja sit mulla on vielä maailman ihanin mies. <3

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Freja

Posts: 8,775

#42687 • • Freja Sihteeri
Sain perjantaille saldovapaan *plur*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#42688 • • niomic Guest

wiwi, 23.2.2009 12:49:
Tasasyke 55 -tunti oli perkeleen jees.



Mitä toi 55 merkkaa :F? (ei ainakaan sykettä tai sit on ryhmä täynnä aika kovakuntosta porukkaa, jotka vaan istuskelee :D)
wiwi

Posts: 1,575

#42689 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

niomic, 23.2.2009 15:00:
---
wiwi, 23.2.2009 12:49:
Tasasyke 55 -tunti oli perkeleen jees.

---

Mitä toi 55 merkkaa :F? (ei ainakaan sykettä tai sit on ryhmä täynnä aika kovakuntosta porukkaa, jotka vaan istuskelee :D)


Aikaa. Tunnin treeni, josta 55 minuuttia polkemista ja sit 5 minuuttia venyttelyä yms. Niitä on eri pituisia tunteja niin siksi kai tuossa aika mainitaan.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

tiiplis

Posts: 1,043

#42690 • • Edited tiiplis also available in sober
Ohoo mikä täky ilmestyi nenän eteen *hih* *pepsodent*

Edit: no, osoittautui olevan pelkkää stiiknafuuliaa mutta tulipas hyvä fiilis silti.

--
italia litania nainati lailati

Freja

Posts: 8,775

#42691 • • Freja Sihteeri
Systeri ja sen torakanmetsästykset :D
Ja muutenki, asiat.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#42692 • • sapeli jokukukamikä?
Duunissa ristiinoppiminen on kivaa ja sopivan haastavaa. *hymy*

(Plus meil on nyt värikopiokone jolla voi leikkiä! *hih*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#42693 • • Aurinkoneiti
Naakan sinertävät silmät, ja sen voimallinen katse.
Jinx

Posts: 2,615

#42694 • • Jinx Superfeminine
Huomasin just että ens viikolla alkaa maaliskuu siis eka kevätkuukausi. *iloinen*

--
Pyllykkä

Avatar
#42695 • • Muussika Guest
Ostin monot. Vielä on rinnekautta jäljellä. :)

Tosin, vaikka ostinkin alesta, niin oli pirhanan kalliit. Olivat vaan parhaat jalassa, kun mun pohjelihakset ei meinaa mahtua mihinkään monoihin. :D Sometimes I feel soooo feminine. *justjoo* *uros*

Niin, ja osasivat kertoa, että mulle on näköjään myyty juniorisukset ja -siteet, kun yritin ostaa siis itselleni aikuisten lyhyet bladet. :D Nooh, siteet vaihdetaan aikuisten siteisiin, mutta haluan pitää noi sukset myyjän virnistelyistä huolimatta, kun mä haluan tommottii temppusukset. :P Saas nähä missä vaiheessa se o sairaalareissu sit. *nauru*

(Eipä noissa sinänsä muuta eroa bladeihin verrattuna kuin erilaiset siteet... I hope :D)
a-j

Posts: 785

#42696 • • a-j
<- 700. viesti klubbariin:)

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

turquoise

Posts: 732

#42697 • • Edited turquoise e-ra2co
Joo mulla on nyt jatkunut tätä ärsyttävää toisen korvan "pulputtelua" joku puoli vuotta. Kaks kertaa oon käyny hakemassa flunssan takia saikkua, ja näyttänyt sitä samalla. "Ei näy mitään... Semmonen voi johtua vaikusta, mutta ei sulla sitäkään juuri ole". Tyhjentävää. Varmaan joku aivokasvain siellä painaa jalustinta tai vasaraa tai... *justjoo*

Edit. Eiku siis mitä ihmettä, kerran mä oon nauranu täällä ku joku oli vahingossa kattonut ton otsikon hymiön väärinpäin "miten voi olla mahdollista", nyt mä oon näköjään tehny sen itekin! *tirsk*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#42698 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
Tänään ohjelmassa lumikenkäilyä ja retkiluistelua hiiii ja viel tosi kiva ilmakin *hihu*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Jocular

Posts: 1,359

#42699 • • Jocular Janni
Kaveri, josta en oo kuullu about pariin kuukauteen lähetti mulle töihin läjän pääsiäisnamuja *hihu*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Horzi

Posts: 646

#42700 • • Horzi FINRG Recordings
Kunnon yöunet.