päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,639,039 views

alphamagic

Posts: 3,628

#42741 • • alphamagic
Supersalmiakki ja eräs ystävä <3

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Freja

Posts: 8,775

#42742 • • Freja Sihteeri
Lisää shoppailua tänään!
Ostin Päättymätön tarina I ja II-leffat, olin jo kauan niitä halunnut. LIsäksi myös heräteostoksena Kings of Leonin uusin levy.
Plus et oltiin tänää thaikkumestas syömäs ja iiiih voi nam!

Ollu vaan niin täydellinen viikonloppu. Oon hymyilly ihan mielettömästi, ja huolet unohtuneet. Oon saanut levättyä, eikä mun oo tarvinnut olla yksin. En oo myöskään painajaisia nähnyt.

Loistava olo, ihana olla.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#42743 • • jukebox Guest

T0mbstone, 1.3.2009 19:34:
Parhautta, kun ihmiset saa lopulta ansionsa mukaan... Kenellekkään ei toki toivoisi väkivaltaa, mutta joissain tapauksissa jotkut vaan ansaitsee sen. *sydän*


todellakin. sen edestään löytää minkä taakseen jättää. karma kirii kaiken edelle. ja onhan se pirun nautinnollista, kun se hetkeä aiemmin muka_niin_"kovaa" persoona perseillyt (ämmä/äijä) ottaa lukua joko henkisesti tahi fyysisesti, sisäistäen että takkiin tuli ja tylysti, toisten lyödessä "löylyä kiukaille" ja noviisi/t nuolee haavojaan. siperia opettaa. :))
mariq

Posts: 2,154

#42744 • • mariq
Tää menee kyl viikonlopulle, mut kyl siitä saa alkavaan viikkoonkin hymyä *hymy*

Olin lauataina saunomassa ekan kerran yhen kaverin uudessa kodissa. Kaverilla on pihassa kylpypalju, ton tyyppinen:

433picture2Upload.jpg

433picture3Upload.jpg

Aika tunnelmallista oli istuksia pakkasessa pipo päässä vedessä, joka oli niin lämmintä et siin meinas tulla välil liiankii kuuma. Vielä kun seurana oli vanhoja hyviä ystäviä, ja tuli muisteltua paljon kymmenen vuoden takasia juttuja ja kikatettua kunnolla *hihu*
taisin kyl ehkä ihan vähän vilustua

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

calvin

Posts: 513

#42745 • • calvin
Tää rinkan pakkailu huomista intian retkee varten, o muute jännää puuhaa *nauru*
Jutu

Posts: 3,054

#42746 • • Jutu Blondi
Hershey's kisses! Oi juma nää on niin hiton hyviä *sydän*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

alphamagic

Posts: 3,628

#42747 • • alphamagic
Photoshoppasin tänään kun viimistä päivää, sain kuvaraportin siirettyy koneelle ja kuvanveiston duunin valmiiks *jiihaa* Jumankauta oon ylpee itestäni.

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

JaUHomAto

Posts: 395

#42748 • • JaUHomAto väärä nimi
kipeestä olosta huolimatta sain tehtyä yllättävän paljon kaikkea *hymy*
lunake

Posts: 800

#42749 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Pikku hiljaa eteneminen. Tää on just parhautta. *hihu*

--
Hedelmällisyys on påp!

Freja

Posts: 8,775

#42750 • • Freja Sihteeri
Onpas ollut kiva päivä tänään loppujen lopuksi *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#42751 • • jukebox Guest
aivan loistava vloppu. wanhojen ja viisaiden sanoin: "viini virtas ja naisia piisas". upeaa porukkaa ja hyvännäköisiä tytskyjä. onneks ruoat riitti ja jäi vielä tällekkin päivälle. *plur*
tästä päivästä puheen ollen: parvekkeen ovi saatiin vihdoin kuntoon ja huoltomies oli aivan loistava wanha ukko, joka heitti legendaa koko ajan ja nauruista ei meinannu tulla loppua niin millään.
pian tuleekin sit taas RRRAHAA ja voi suunnitella 1en kauniin hemmottelua. *joo* *nauru* *sydän*
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#42752 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

jukebox, 2.3.2009 04:12:
---
karma kirii kaiken edelle. ja onhan se pirun nautinnollista, kun se hetkeä aiemmin muka_niin_"kovaa" persoona perseillyt (ämmä/äijä) ottaa lukua joko henkisesti tahi fyysisesti, sisäistäen että takkiin tuli ja tylysti, toisten lyödessä "löylyä kiukaille" ja noviisi/t nuolee haavojaan.



ymmärrän kyl pointtisi ihan hyvin, mut ei tällainen aggresiivinen
kostonhimokaan varmaan mitään hyvää karmaa luo? *vink*



--

mut asiaan: huomenna viimein lähtö Los Angelesiin! :) <33

--
dasinoaisnvs

Jone

Posts: 8,258

#42753 • • Jone Archibald Haddock
Mun vanhempi kissani alkaa reippaasti yli kymmenen vuoden yrittämisen jälkeen kalpeasti ymmärtämään sylikissailun konseptia. Uskomatonta ja siistiä.
sapeli

Posts: 11,768

#42754 • • sapeli jokukukamikä?
Yllätysviineri ja pelipäivä. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#42755 • • jukebox Guest

kimonoid, 3.3.2009 06:08:
---
jukebox, 2.3.2009 04:12:
---
karma kirii kaiken edelle. ja onhan se pirun nautinnollista, kun se hetkeä aiemmin muka_niin_"kovaa" persoona perseillyt (ämmä/äijä) ottaa lukua joko henkisesti tahi fyysisesti, sisäistäen että takkiin tuli ja tylysti, toisten lyödessä "löylyä kiukaille" ja noviisi/t nuolee haavojaan.

---


ymmärrän kyl pointtisi ihan hyvin, mut ei tällainen aggresiivinen
kostonhimokaan varmaan mitään hyvää karmaa luo? *vink*



--

mut asiaan: huomenna viimein lähtö Los Angelesiin! :) <33


no, sä nyt tuskin ymmärtänet sen enempiä pointtiani kuin itse lähtökohtaakaan mutta "yrittänyttä ei laiteta".

--


rauha, lepo, hiljaisuus: hyvän mielen salaisuus. *sydän*
pitkään nukkuminen rocks.
tiiplis

Posts: 1,043

#42756 • • tiiplis also available in sober
Huomenna tähän aikaan ollaan jo puolimatkassa *hihu* *plur* *iloinen*

Eli suomeksi: KOHTA ALKAA LOMA

--
italia litania nainati lailati

Takyon

Posts: 2,945

#42757 • • Takyon Möwkö
Kolkkipäivä ^_^

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

EnvyMe

Posts: 14

#42758 • • EnvyMe
Tänään nosti hymyn huulille työkaverin aito innostus ostamastani synttärilahjasta :) Toisten ilahduttaminen on loppujenlopuksi ihan kivaa.
Minnalilla

Posts: 418

#42759 • • Minnalilla
hiiih,

saannnu täs muutaman päivän aikana paljon tehtyy töitä ja palautettuu niitä *hihu*

...tosin, viel olis tekemättä paaalajon *poks*

--
tilulileii!

pirpeli

Posts: 5,533

#42760 • • pirpeli
Kraftwerk- liput tuli*jiihaa*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-