päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,626,509 views

Meke

Posts: 2,083

#42481 • • Meke GT Digital, BCN Records
Kivaa oli maalailla työpaikan kattoputkia ja luukuttaa Duran Duran - View to kill biisiä repeatillä
Mieli tyhjeni ja hyvä fiilis oli

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

JaUHomAto

Posts: 395

#42482 • • JaUHomAto väärä nimi
ai että mitä psykesettii tuli eilen lahdes *plur*
Funktion

Posts: 1,720

#42483 • • Funktion over 9000
Tekstiviestit! :)

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

vns

Posts: 276

#42484 • • vns
Tästä päivästä tuli just kuukauden paras päivä!!! Oli ihan sairaan muksat vapariharkat!! *plur**plur**plur**hihu*.*ökkö*
Freja

Posts: 8,775

#42485 • • Freja Sihteeri
Ollu vuoden paras päivä toistaiseksi. Hymyilyttänyt vaan koko päivän, ja itkettikin mutta pelkästä ilosta. Tai jostain.. hyvästä mielestä.

:)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#42487 • • Muussika Guest
Ou jees! Vapaapäivä käytetty tehokkaasti! :)

Kävin VIHDOIN kuvauttamassa itseni duunin puolesta saatavaa henkilökorttia varten, ja siellä oli hemmetin hassuja setiä säheltämässä. *nauru* Alettiin siinä pohtimaan sellaselle n.60 vee jäpiskälle uutta luukkia tämmösillä värikkäillä pidennyksillä, joita mulla on. Muutenkin tosi hauska kohtaaminen. :D

Sain sit hoirettua Pacifiquen bussikyytiliput ja lipun Furyyn, ostin aikast kivat uudet vaattehet ja sit kodin kautta sulkista pelaamaan. Ah että oli kivaa! *plur*

Sit vielä tiskasin ton tiskivuoren, viikkasin lakanat kaappiin sun muuta kotihommaa. Jeejee! Alan selkeesti oleen taas terve, kun jaksaa puuhastella kaikenlaista. :)
alphamagic

Posts: 3,628

#42488 • • alphamagic
Perjantai ja junkkakemut *hihu*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Arsk4_

Posts: 833

#42489 • • Arsk4_ Lihis
Näin unta edesmenneetä koirasta. Hänellä oli kivaa *joo*

Terveisiä!

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

hemuz

Posts: 2,178

#42490 • • hemuz kätevä emäntä
Sopimus oppisopimuksesta tehty jo marraskuussa ja vihdoin saadaan mulle opintosuunnitelma :)
UnityF

Posts: 15,721

#42491 • • UnityF joo just se
-Pyykki konees pyörimäs.
-Tiskit jo koneessa pesussa.
-Tuuletettu
-Pölyt pyyhitty
-Imuroitu
-Lattiat pesty
-Ukko vei roskat

& Kello on näin vähän. *iloinen* Joten taidan vaihtaa viel lakanat niin sit on kokonaan puhdas koti ja vkl voi alkaa. *tanssittel*
Saara

Posts: 1,954

#42492 • • Saara #2970
Seitsemän päivää töitä takana, ja vihdoinkin uskalsin käydä lääkärissä. Nyt 10 päivää sairaslomaa jännetupentulehduksen ja tenniskyynärpään takia, ei tarvi enää stressaa mitään :)(:

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Janisa

Posts: 2,226

#42493 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Lennot buukattu jenkkeihin kesällä. Ihana mennä takas -tosin turistina. *joo* Mulla on ihana mies. *sydän*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

kinderi

Posts: 1,783

#42494 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Vitsi,mä oon saanu niin paljon hyviä uutisia viimesen viikon aikana et pakko hymyillä itekseen täällä *hihu*
2 kaveria saa kesällä vauvan, yks menee naimisiin, yks sai ostettua unelmiensa asunnon, Miinis sai viran, mun poitsulle myönnettiin vihdoinkin se vammaistuki, saadaa kivasti asumistukea niin voin vielä jatkaa lasten kanssa kotona, ja huomenna nään mahdollisesti erään ihanan naisen, ja huomenna satavarmasti näen monta ihanaa furyissä. *joo*

Niin ja mä olen aikamoisen onnellinen *sydän*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

KiimanenKurre

Posts: 791

#42495 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
jotankin sai inspiraatiota taas alkaa piirtelee jotenkin ihmeen kaupalla.... ja heti huomas ettei ihan oo kumminkaan vanhat taidot enää tallella mutta jonkinlaista säherrystä kumminkin tulee *hih*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

Sallakat

Posts: 2,220

#42496 • • Sallakat jungle, baby !
oohhh mikä biisi: Random - Spontaneous Devotion <3<3 ja perään Janis Joplin - Piece of my heart <3
cletus

Posts: 369

#42497 • • cletus
Tortillat ja hentoinen lumisade ilma =)
Mar6

Posts: 2,178

#42498 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri
Loistava viikko monella tapaa.. Lähinnä "urakeskeisyyden" ja treenin.jne puolesta. Ei vituttanu yhtään palata 40 asteel helteestä lomalta kotiin/töihin.
Ja jos pitkästä aikaa nostamaan jalkaa *tanssittel*

--
-Where there is house there is a home-

tiiplis

Posts: 1,043

#42499 • • tiiplis also available in sober
On lauantai ja voi velttoilla pyjamassa koko päivän. Ja lueskella kuukausiliitettä. Juoda hiukan kaffetta ja ehkä ottaa päikkärit ja sit lukee taas ja velttoilla vähän lisää. Ja juoda lisää kaffetta. Kaukana kavala maailma ja seuraava työviikko *hihu*

--
italia litania nainati lailati