päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,622,715 views

kinderi

Posts: 1,783

#42461 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Kuinka fiksu sitä ihminen onkaan.

Puhuttiin tossa ukon kanssa jotain liirumlaarumia,ja sit tuli puhetta vuodesta 2010,ja mä ihan tosissani olin sit et joo,eihän siinä mitään,siihen on kumminkin vielä 3 vuotta.

Öhhh *nauru*
Mä jämähdin näköjään vuoteen 2007. Ei haittaa,enpähän vanhene enää *lmao*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Avatar
#42462 • • Lilly Guest
Uus tukka :)
wiwi

Posts: 1,575

#42463 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Ollu pirtee olo koko päivän. Edes ruuan jälkeen ei alkanut unettaa! Vielä jos jaksais seiskaan luennon loppuun.

Niin ja siskot tulee kylään! Jee :)

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

innae

Posts: 1,377

#42464 • • innae PaskaJätkä
Päivä rintees :)
Hieman otin lähikontaktia rinteeseen perseellä, nyt on vähän kipeä. Tästä saunan lämpöön parantaan mustelmia :)

--
PaskaJätkä

^Petunia

Posts: 888

#42465 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
vuokratoimisto löysi uuden asukkaan mun vanhaan kämppään loppukuuksi eli ei tarvitse maksaa koko kuuta turhaan kun ei kerta asu enää tässä puolen kuun jälkeen, Jeeee!! *aplodit*
Luppis

Posts: 204

#42466 • • Edited Luppis Primus Lapsorum
Wallace & Gromit tuli kaymaan taas toimistolla tanaan.
Tuli kanssa hommattua liput Star Wars - A Musical Journey -konserttiin.

Toi W&G *pupu* on kyl *sydän* *iloinen*

--edit: Niin ja katottiin niiden uusin leffa toimistolla.
alphamagic

Posts: 3,628

#42467 • • alphamagic
Hyvinkää :D

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

papana

Posts: 110

#42468 • • papana K-queen
Kaveri, jota en ole nähnyt pariin vuoteen, enkä muutenkaan pitänyt yhteyttä lähetti viestin ja kutsui keikalleen. En tosin pääse keikalle duunin vuoksi, mutta tulipa silti hyvä mieli.

--
life is trip and then you die...

Freja

Posts: 8,775

#42469 • • Edited Freja Sihteeri
Kakku viimeistelyä vaille valmis, keksit jo paketissa ja pääsen sittenkin ajoissa nukkumaan.
Vielä tosin ehdin mokaamaan ja esim heittämään kakun lattialle tai maahan tai kompuroimalla tai jotain, mut toivon että en. Lähen ajoissa töihin niin voin liikkua rauhallisesti ja hötkyilemättä.
Kaikkee sitä kans tekee saadakseen työkaverit iloiselle mielelle.

AINII ja sain koneen ton sivustan auki (pienellä avustuksella), mutta lähes ihan itse. Puhaltelin pölyjä ja kattelin tilannetta. Mä ehkä saan koneen vielä toimimaan murisematta ja rämisemättä *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

larzizi

Posts: 1,661

#42470 • • larzizi
Kaveri tuli taas tänään mun luo värjäyttämään tukkansa. Värjään aina lähes poikkeuksetta oman sekä useiden kavereideni tukan ja oikeasti pidän siitä hommasta. Tuo tänään käynyt käynyt kaveri on yksi niistä, joka pyytää mua lähes aina värjäämään tukkansa ja tänään hän toi mulle vaikka mitä herkkuja ihan vaan kiitokseksi siitä, että oon jaksanut värjätä sen tukkaa.

En todellakaan ollut odottanut minkään näköistä "vaivan palkkaa" tekemästäni hommasta, joten oli aivan ihana yllätys, kun kaveri halusi "palkita" mua jotenkin näkemästäni vaivasta! Mahtava esimerkki siitä miten pienet asiat voivat nostaa hymyn huulille *hihu*

Ihana ystävä mulla *sydän*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Meke

Posts: 2,083

#42471 • • Meke GT Digital, BCN Records
Tänään hammaslääkäri totesi: teillä on todella hyvät hampaat (ja hampaille ei tehty muuta kuin tarkastus...)

On syytä siis hymyillä ja irvistellä hampaat ruvella bilekuvissa *pepsodent*

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

Freja

Posts: 8,775

#42472 • • Freja Sihteeri
Niin kivasti alkanut jo tää päivä ettei tästä vaan voi tulla huono päivä.

Ihana päivä.

^__^

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

akir0

Posts: 2,554

#42473 • • akir0 idleRPG champion 2009
Prodigy - Omen
tiiplis

Posts: 1,043

#42474 • • tiiplis also available in sober
Työmatkalla vastaan tuli villapaitaan puettu whippet joka alkoi tarmokkaasti tehdä tuttavuutta. Massin neuvot perärapsutuksesta pätevät näköjään muihinkin koiriin *nauru* omistajakin ihmetteli että "ei se yleensä ole ollenkaan noin sosiaalinen".

--
italia litania nainati lailati

Marianne

Posts: 146

#42475 • • Marianne
Pääsin kuin pääsinkin harjoitteluun POEM-säätiölle, ihanaa että vihdoin löytyi joku paikka joka oikeasti kiinnostaa*super**iloinen*

--
Se joka saa hyvän kasvatuksen, siitä tulee kiltti.
Sellaisella, joka saa huonon kasvatuksen on kivaa.
Timo 6v.

Jinx

Posts: 2,615

#42476 • • Jinx Superfeminine
ihana herätys *sydän*

--
Pyllykkä

SyndroDome

Posts: 1,103

#42477 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Siren, 4.2.2009 15:13:
Mä sain kesätöitä *hihu* *jiihaa* *tanssittel* *jiihaa* *aplodit* *hihu*

Ja jopa saan olla fyssarin ominaisuudessa ja alottaa keväällä tuntityöntekijänä *plur*

Tosin mä tavallaan toivosin, et kerranki ois "oikee" työhaastattelu.. Koska tähän asti mun paikka on jo päätetty ennenku oon ollu haastattelussa :D

Harmittaa vaan ku ei voi juhlistaa esmes leffalla ja drinksulla kun pitää mennä opiskelee epsanjaa... *hmph*



*jiihaa* Heeno hommeli *hymy* Hyvä et on jo nyt kesäduuni niin ei tarvii sitä enää sit kelata :) Ja oman alan hommeja viel.

--
Life is full of choises.

alphamagic

Posts: 3,628

#42478 • • alphamagic
Uudet kengät ja kuvanveisto hyvällä mallilla taas :)
Ja huomenna on perjantai ja ah tulee niin hyvät kemut *jiihaa*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Displacer

Posts: 1,828

#42479 • • Displacer
Ihan koulun puolestakin varmistettu nyt että kaikki kurssit käyty valmistumista ajatellen.

Vielä pitäisi jaksaa tehdä tuo pienen ikuisuuden roikkunut diplomityö tuosta pois...
Kat

Posts: 22

#42480 • • Kat
Täällä töissä on yksi nainen, jolla on tosi outo lapsen ääni *tirsk*