päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,628,127 views

SyndroDome

Posts: 1,103

#42441 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

Mark, 3.2.2009 09:30:
---
SyndroDome, 3.2.2009 09:29:
Jeh olo alkaa voittamaan pikku hiljaa! *hymy* Oliki kyl aika saatanallinen ruokamyrkytys *nauru**hikoil*

Jospa huomenna sit beachille taas *hihu*

---


ET saa sympatioita, perkl! *nauru*

-M



*nauru*

Kateellisten miehen puhetta =D

--
Life is full of choises.

Madda

Posts: 650

#42442 • • Madda ice-angel
Olen löytänyt henkilön, jonka kanssa on mahtavaa olla ja jonka kainaloon saan nukahtaa joka ilta, ja herätä joka aamu onnellisena; näin myös tänä aamuna.

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

noena

Posts: 3,138

#42443 • • noena first breath after coma
Pääsen kohta töistä, ja kun menen kotiin niin siellä EI OLE KETÄÄN. Se on aivan TYHJILLÄÄN!! IHANAA!!!! Heti ku astun ovesta sisään laitan kunnon siivous-polkkaa soimaan ja imuroin *plur*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Jinx

Posts: 2,615

#42444 • • Jinx Superfeminine
Aivan ihana päivä *plur*

--
Pyllykkä

Lyylikki

Posts: 2,975

#42445 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

noena, 3.2.2009 15:33:
Pääsen kohta töistä, ja kun menen kotiin niin siellä EI OLE KETÄÄN. Se on aivan TYHJILLÄÄN!! IHANAA!!!! Heti ku astun ovesta sisään laitan kunnon siivous-polkkaa soimaan ja imuroin *plur*



Okei, sulla on vähän eri tilanne, kun kerta oot majotellu sun serkkua, mutta välillä mullakin on tommonen olo. Ei tee mieli siivota, jos kotona on joku muu. Eikä sitten tuu soitettua siivousmusaakaan.

Ehkäpä pitäis joskus hööpöttää joku perjantai H & S siivoomaan. Tarjois punkkua ja soittais polccaa. Varsinkin kun minä itse taidan olla meistä se huonoin siivoamaan *nauru*
nomic

Posts: 4,120

#42446 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Taas on motivaatiota omaan ikuisuusprojektiin. :)
Otin eilen itseäni niskasta kiinni ja tein pari juttua uusiksi. Nyt taas jatkaa hakata päätä seinään jatkossa. ^^
noena

Posts: 3,138

#42447 • • noena first breath after coma

Lyylikki, 3.2.2009 15:58:
Ehkäpä pitäis joskus hööpöttää joku perjantai H & S siivoomaan. Tarjois punkkua ja soittais polccaa. Varsinkin kun minä itse taidan olla meistä se huonoin siivoamaan *nauru*


Saattais hyvin jopa toimiikki *nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

sapeli

Posts: 11,768

#42448 • • sapeli jokukukamikä?
Goalla oli upeaa. *hymy*

Auringonlaskut, lämpö, hymyilevät ihmiset, ruoka, Anjunan tori, poiharjoittelua, eka tatuointi, psykebileet rannalla, paljon kaikkea hienoa tavaraa sekä omaksi että tuliaisiksi... *sydän*

Luulen että tuonne tulee mentyä uudelleenkin. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

innae

Posts: 1,377

#42449 • • innae PaskaJätkä
On ollut kivat duunipäivät ma ja ti. Onhan se ihan siistii lähtee mäkeen ravintolatoimenjohtajan luvalla ja saada siit liksaa :D Huomenna olis viel samaa hommaa :)
Kaikki on mahdollista, myös olla kyyppari ja saada liksa siit et laskettet duunissa :)

--
PaskaJätkä

Avatar
#42452 • • Annakins Guest
Tulin duuniin 7.30 ja oon jo lukenu kaks raporttia!
Avatar
#42454 • • Elwira Guest
Töihin jälleen *sydän* Loma on hyväksi välillä mutta taas jaksaa töissä hymyillä helposti kesään.
anis

Posts: 2,451

#42455 • • anis
Kyseltiin nuorisopsykiatrian puolelta että olenko kiinnostunu duunipaikasta : ) Vois ollakin mielenkiintoista tommohen homma, ainut vaan että työpaikka olis Helsingin ulkopuolella joten työmatkoihin menis aikaa ja rahaakin. Hmm, mut toisaalta se olis kolmivuorotyö ni sais vähän lisiäkin. Kantsii varmaan ainaki soitella sinne ja mennä tutustumaan...

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Freja

Posts: 8,775

#42458 • • Freja Sihteeri
Sain kehuja töissä korkeammilta tahoilta ja ne meni korkeammille tahoille. Tuli aika hyvä mieli. :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Siren

Posts: 826

#42459 • • Edited Siren Seinäruusu
Mä sain kesätöitä *hihu* *jiihaa* *tanssittel* *jiihaa* *aplodit* *hihu*

Ja jopa saan olla fyssarin ominaisuudessa ja alottaa keväällä tuntityöntekijänä *plur*

Tosin mä tavallaan toivosin, et kerranki ois "oikee" työhaastattelu.. Koska tähän asti mun paikka on jo päätetty ennenku oon ollu haastattelussa :D

Harmittaa vaan ku ei voi juhlistaa esmes leffalla ja drinksulla kun pitää mennä opiskelee epsanjaa... *hmph*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

noena

Posts: 3,138

#42460 • • noena first breath after coma
Toi meidän postipoika on vaan niin syötävän söötti että ihan itkettää *pökr* *plur*
Kivaa että työsuhde-etuna on hyvää silmäruokaa *pihkassa*

--
TwistedLife™ Amusement Park