päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,633,338 views

.auer

Posts: 8

#21181 • • .auer antimuusa

wiwi, 31.8.2006 13:29:
Palkkapäivä. Muutto. Ystävät. Siskot. Äiti. Syksy *sydän*

Niin ja sit Johnny Depp, tietty.



*hali*

Ja Johnny Depp on itsestäänselvyys.

--
nyt riitti, sanoi shamaani.

UnityF

Posts: 15,721

#21182 • • UnityF joo just se
oih käytiin korkeasaaressa kullan ja Adan kanssa *plur*
Siel oli ihanan rauhallista ja viileetä <3
Ada 3,5v toikaisi sampulle: "isi sinä näytät ihan tolta ötökältä" osottaen puhvelia joka paskans samaa aikaa *nauru*

ja mie oon ihmis-syöjä kun oon syöny vauvan mahaani *hih*
Avatar
#21183 • • cjet Guest

pupuTupuna, 31.8.2006 19:30:
Mä oon uudessa city-lehdessä *nauru* ja mun kuvan kohdalla lukee "peilin edessä 2 h". *tirsk* Tosiasia oli, että kahdessa tunnissa olin ulos ovesta ja valmis, kun olin päikkäreiltä herännyt. Kysymys oli siis kuinka kauan meni iltaan valmistautuessa, eikä kuinka kauan vietit aikaa peilin edessä... Kyllä ne toimittajat osaa. *nauru*



Älä ny rupee paikkailee.. *tirsk*
Cloud

Posts: 2,162

#21184 • • Edited Cloud Game Freak

Annakins, 31.8.2006 18:15:
---
hemuz-, 31.8.2006 18:00:
---
Syder, 31.8.2006 17:58:
---
hemuz-, 31.8.2006 17:33:
Kyl mä ainaki kävin pimeen ajon enne, ku oli ees korttii siin samal. miks pitäis oottaa kevääseen, et tulee valosampaa *ding*

---

Yritin just googlaa ja tsekkaa parit autokoulusivut mut en löytäny pohjaa mielikuvalleni jossa autokouluissa suositellaan että kortin haltijalla on kortti 6kk, jonka jälkee ajetaa II-vaihe jossa on vanhan kertausta + pimeä tms jos oikein muistan + toki että maksetaan taas lisää rahaa :)
Loppuu työaika keske ni ei ehi ettii todisteita! *nauru*

---


Taino en muista iha satavarmasti oliks mul ollu kortti jonku kuukauden tms. ku ajoin pimeen.

---


Pimeän voi ajaa autokoulun yhteydessä, välissä tai II-vaiheessa.

IMO en tajua mitä järkeä on ajaa pimeä vasta kun on ollu kortti 6 kk, koska Suomessa se suurella todennäköisyydellä tarkottaa sitä, että on jo ajanut pimeessä. (Lähinnä siis idioottimaista, ettei pimeetä vaadita ajettavaksi ennen kortin santia).



Tosin jos käyt autokoulussa talvella mitä itse suosittelen jokaiselle, Niin pimee ajoa tulee hyvinkin paljon enemmän kuin se yksi kerta vaikka itse pimeen ajon kävisi vasta joskus kakkosessa tms.. Jos siis käy talvella ajamas autokouluu. Ja saa siinä kivasti lisäks viel liukkailla ajoakin.
Kaiken kaikkiaankin musta suomessa autokoulut vois ihan hyvin olla järjestetty vain talviaikaan. Olis kyllä ihan hyväksi.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

bubbelgum

Posts: 2,477

#21185 • • bubbelgum ~sylikissa~
Maailman paras ystävä. *sydän* *sydän*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Samu81

Posts: 1,224

#21186 • • Samu81 kokolihaa

pupuTupuna, 31.8.2006 19:30:
Mä oon uudessa city-lehdessä *nauru* ja mun kuvan kohdalla lukee "peilin edessä 2 h". *tirsk* Tosiasia oli, että kahdessa tunnissa olin ulos ovesta ja valmis, kun olin päikkäreiltä herännyt. Kysymys oli siis kuinka kauan meni iltaan valmistautuessa, eikä kuinka kauan vietit aikaa peilin edessä... Kyllä ne toimittajat osaa. *nauru*



Ohos, kuvassa olikin jotenkin jossain-joskus-saleen-nähnyt -mimmi, jäi ihan mieleen *nauru*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Fresia

Posts: 764

#21187 • • Fresia vähän outo
Kaveri tuli takas Suomeen *hali*

Mulla on kyl tosi kiva kämppis, sen kanssa voi häröillä niiin paljon kaikkee *tirsk*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

rose

Posts: 1,047

#21188 • • rose vakaasti epävakainen
Pinkki auringonlasku *plur* uudet helmet *plur* planeettojen asennot *plur*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Sphyxia

Posts: 3,308

#21189 • • Sphyxia Maracujá!
Turussa taas. *sydän* Lähtö toki jo huomenna ... *uuh*
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#21190 • • WiljamiDzay Nyypiö
Luisto huomisista muuttotalkoista (joissa ei olisi ollut alkoholitarjoilua, vaan ikäviä ihmisiä... *tirsk*)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Foxmagon

Posts: 1,329

#21191 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

hemuz-, 31.8.2006 17:33:
---
Foxmagon, 31.8.2006 17:28:

---

Se on semmonen paperilappunen vielä. Kolmen viikon päästä saan hakea muovilappusen. Sitten odotellaankin kevääseen asti että pääsee ajelemaan pimeät sun muut *hihu*

---


Kyl mä ainaki kävin pimeen ajon enne, ku oli ees korttii siin samal. miks pitäis oottaa kevääseen, et tulee valosampaa *ding*



Lähinnä syy on se että ajattelin hoitaa noi pois sitten siinä samalla. *justjoo*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Lallu

Posts: 356

#21192 • • Lallu .·:*¨`*:·.·:*¨`*:·.
huomenna lähdetään reilaamaan :) aikas happyjoyjoy jo nyt *hihu*
sapeli

Posts: 11,768

#21193 • • sapeli jokukukamikä?

rose, 31.8.2006 21:38:
*plur* uudet helmet *plur* planeettojen asennot *plur*



Oli kyl helmii helmii ja jotku planeettojen asennoista oli vähän tuhmia *tirsk*

Mut oli ässä päivä kyl pyöriä kaupungilla ja nähdä kavereita *hihu* Ja loppuyö omistettu WoWille *kuolaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

bubbelgum

Posts: 2,477

#21194 • • bubbelgum ~sylikissa~
Nyt on varman tapahtunut joku ihme, kun jo toista kertaa saman päivän aikana on syytä kirjottaa tänne. *whaat*

Nimittäin, ensimmäistä kertaa yli viikkoon mulla oli oikeesti sellanen tunne että _teki mieli_ syödä jotain. Ja söinkin 3 iltapalaleipää! *pökr*

Saattaa ehkä kuulostaa oudolta, mutta kun takana on monen monta päivää sellasta oloa, että pelkkä ajatuskin syömisestä etoo, niin tää on varsin piristävää vaihtelua. *joo*

Ehkäpä jos ruokahalu tästä palais, niin alkais sen myötä jaksaminen ihan yleiselläkin tasolla nousemaan taas. *toivoo*

--
Hullu ku pullosta tullu.

DagO

Posts: 1,066

#21195 • • DagO häröö
Tänään saa ajokortin takas. Onhan se ollu jo 1kk ja 1vk ollu kuivumas. Mut eipä toi niin hirveesti ajeluita oo häirinny.
Mut nyt saa ajaa ilman sitä pelkoo ku näkee poliisiauton.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#21196 • • Aziz Combat Fighter

DagO, 1.9.2006 00:58:
Tänään saa ajokortin takas. Onhan se ollu jo 1kk ja 1vk ollu kuivumas. Mut eipä toi niin hirveesti ajeluita oo häirinny.
Mut nyt saa ajaa ilman sitä pelkoo ku näkee poliisiauton.



Hieno ihminen <3
Janisa

Posts: 2,226

#21197 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Loysin juuri ihania kenkia ihanan edullisilla hinnoilla! Jeeeeesh... *iloinen*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

-Kerttu-

Posts: 4,542

#21198 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

mayah, 1.9.2006 07:31:
Se ois sitte perjantai, tytöt ja pojat *plur*



Mä niin odotin, että sä Maija tuut sanoo tän! *hihu* Nyt mun perjantai on pelastettu! *plur*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

laite

Posts: 2,994

#21199 • • laite MastahWankah

Ana-5000, 1.9.2006 01:43:
---
DagO, 1.9.2006 00:58:
Tänään saa ajokortin takas. Onhan se ollu jo 1kk ja 1vk ollu kuivumas. Mut eipä toi niin hirveesti ajeluita oo häirinny.
Mut nyt saa ajaa ilman sitä pelkoo ku näkee poliisiauton.

---


Hieno ihminen <3


On, sankariainesta.