päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,636,366 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#21161 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
NetAnttilan laskutuspalvelu:

Minä: No moikka. Menin sitten hukkaa mun laskut teiltä jonnekkin voitteko lähettää mulle uudet paprut kun toi viimesin lasku on jo mennyt vissiin muistutukseenkin.

Tyttö: Joo voidaan lähettää vaikka sähköpostilla viimeiset laskujen tiedot niin ei huku niin helposti *hihu* Kerrotko osoittees.

Minä: Kappas loistavaa *hymy* Osoite on [email protected]

Tyttö: *pieni naurahdus* Ootsä se dj *tirsk*

Minä: Öööö joo ole *ding*

Tyttö: Oookoo minäpä lähetän *kikatus*

Minä: *nauru* Oookoo lähetäppä... Moikka

Tyttö: Moikka *tirsk*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

vinsku

Posts: 749

#21162 • • vinsku huba huba

Steven Hoaks, 31.8.2006 15:10:
NetAnttilan laskutuspalvelu:

Minä: No moikka. Menin sitten hukkaa mun laskut teiltä jonnekkin voitteko lähettää mulle uudet paprut kun toi viimesin lasku on jo mennyt vissiin muistutukseenkin.

Tyttö: Joo voidaan lähettää vaikka sähköpostilla viimeiset laskujen tiedot niin ei huku niin helposti *hihu* Kerrotko osoittees.

Minä: Kappas loistavaa *hymy* Osoite on [email protected]

Tyttö: *pieni naurahdus* Ootsä se dj *tirsk*

Minä: Öööö joo ole *ding*

Tyttö: Oookoo minäpä lähetän *kikatus*

Minä: *nauru* Oookoo lähetäppä... Moikka

Tyttö: Moikka *tirsk*



Toi oli aika paha *lmao*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Aidan

Posts: 1,524

#21163 • • Aidan Soitan suutani koska voin!

Steven Hoaks, 31.8.2006 15:10:
NetAnttilan laskutuspalvelu:

Minä: No moikka. Menin sitten hukkaa mun laskut teiltä jonnekkin voitteko lähettää mulle uudet paprut kun toi viimesin lasku on jo mennyt vissiin muistutukseenkin.

Tyttö: Joo voidaan lähettää vaikka sähköpostilla viimeiset laskujen tiedot niin ei huku niin helposti *hihu* Kerrotko osoittees.

Minä: Kappas loistavaa *hymy* Osoite on [email protected]

Tyttö: *pieni naurahdus* Ootsä se dj *tirsk*

Minä: Öööö joo ole *ding*

Tyttö: Oookoo minäpä lähetän *kikatus*

Minä: *nauru* Oookoo lähetäppä... Moikka

Tyttö: Moikka *tirsk*



Stefu oot FEIMI!!!!111 :D

--
Hammer Zeit!

Lash!

Posts: 57

#21164 • • Lash! Lost soul
Taas tuli yksi vuosi plakkariin lisää... melkein kauhistuttaa tämmöinen ku jok avuosi tulee vuosi lisää ja nytten vielä lisää että sinkkunakin tässä on.. kummallista..

mutta nyt sitten huomenna taidankin mennä baariin ja katsoa ja nauttia omien henk.koht bileitten kanssa pikkusynttäreitä..*jiihaa*
Saarre

Posts: 1,151

#21165 • • Saarre
viikon loma *uros*

--
*tähti* Full hearts cant lose

Auacusha

Posts: 1,097

#21166 • • Auacusha Koneradio
Hyvä ruoka *hymy*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Fyrisch

Posts: 4,525

#21167 • • Fyrisch
Sain digilehen mukana hienon 8-in-1 kaukosäätimen :)

Mut en osaa aktivoida sitä :(
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#21168 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Fyraett, 31.8.2006 16:30:
Sain digilehen mukana hienon 8-in-1 kaukosäätimen :)

Mut en osaa aktivoida sitä :(



Sain saman pari kuukautta sitten =D En saanut sitä yhteenkään electroniseen laitteeseen toimimaan. Onneks kaveri suostu ostaa sen *tirsk* Hinnaks sovittiin yks bisse *lmao*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Fyrisch

Posts: 4,525

#21169 • • Fyrisch

Steven Hoaks, 31.8.2006 16:42:
Sain saman pari kuukautta sitten =D En saanut sitä yhteenkään electroniseen laitteeseen toimimaan. Onneks kaveri suostu ostaa sen *tirsk* Hinnaks sovittiin yks bisse *lmao*



haha :D , pakko viel yrittää.. ei haluis heti luopuu tost!

Olisin ottanu niilt kortinlukijan vastaa mut sellasen sain jo lehden alkuajoilt postiluukust ja se sentää toimii vielki!
Foxmagon

Posts: 1,329

#21170 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Lailai, nyt on ajokortti *jiihaa*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Fyrisch

Posts: 4,525

#21171 • • Fyrisch

Foxmagon, 31.8.2006 17:12:
Lailai, nyt on ajokortti *jiihaa*



Onneks olkoo! onks se sellanen oikee vai ekan vaiheen kortti?

Mun pitäs suorittaa asap pimeenajo nii saisin sen kunnon kortin!
Foxmagon

Posts: 1,329

#21172 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Fyraett, 31.8.2006 17:14:
---
Foxmagon, 31.8.2006 17:12:
Lailai, nyt on ajokortti *jiihaa*

---


Onneks olkoo! onks se sellanen oikee vai ekan vaiheen kortti?

Mun pitäs suorittaa asap pimeenajo nii saisin sen kunnon kortin!



Se on semmonen paperilappunen vielä. Kolmen viikon päästä saan hakea muovilappusen. Sitten odotellaankin kevääseen asti että pääsee ajelemaan pimeät sun muut *hihu*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

hemuz

Posts: 2,178

#21173 • • hemuz kätevä emäntä

Foxmagon, 31.8.2006 17:28:

---

Se on semmonen paperilappunen vielä. Kolmen viikon päästä saan hakea muovilappusen. Sitten odotellaankin kevääseen asti että pääsee ajelemaan pimeät sun muut *hihu*



Kyl mä ainaki kävin pimeen ajon enne, ku oli ees korttii siin samal. miks pitäis oottaa kevääseen, et tulee valosampaa *ding*
Syder

Posts: 2,255

#21174 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

hemuz-, 31.8.2006 17:33:
Kyl mä ainaki kävin pimeen ajon enne, ku oli ees korttii siin samal. miks pitäis oottaa kevääseen, et tulee valosampaa *ding*


Yritin just googlaa ja tsekkaa parit autokoulusivut mut en löytäny pohjaa mielikuvalleni jossa autokouluissa suositellaan että kortin haltijalla on kortti 6kk, jonka jälkee ajetaa II-vaihe jossa on vanhan kertausta + pimeä tms jos oikein muistan + toki että maksetaan taas lisää rahaa :)
Loppuu työaika keske ni ei ehi ettii todisteita! *nauru*

--
Divida et impera.

Avatar
#21175 • • Taika Guest
uudet hiukset*hihu*
käsittämätöntä miten se nainen pystyykin aina loihtimaan jotain uutta ja erikoista..

niin ja odotettu kirjattu kirje oli tullut - huomenna saan noutaa korttini postista, valitettavasti..*hih*
hemuz

Posts: 2,178

#21176 • • hemuz kätevä emäntä

Syder, 31.8.2006 17:58:
---
hemuz-, 31.8.2006 17:33:
Kyl mä ainaki kävin pimeen ajon enne, ku oli ees korttii siin samal. miks pitäis oottaa kevääseen, et tulee valosampaa *ding*

---

Yritin just googlaa ja tsekkaa parit autokoulusivut mut en löytäny pohjaa mielikuvalleni jossa autokouluissa suositellaan että kortin haltijalla on kortti 6kk, jonka jälkee ajetaa II-vaihe jossa on vanhan kertausta + pimeä tms jos oikein muistan + toki että maksetaan taas lisää rahaa :)
Loppuu työaika keske ni ei ehi ettii todisteita! *nauru*



Taino en muista iha satavarmasti oliks mul ollu kortti jonku kuukauden tms. ku ajoin pimeen.
Avatar
#21177 • • jesus Guest
Lost *sydän*
Avatar
#21178 • • Annakins Guest

hemuz-, 31.8.2006 18:00:
---
Syder, 31.8.2006 17:58:
---
hemuz-, 31.8.2006 17:33:
Kyl mä ainaki kävin pimeen ajon enne, ku oli ees korttii siin samal. miks pitäis oottaa kevääseen, et tulee valosampaa *ding*

---

Yritin just googlaa ja tsekkaa parit autokoulusivut mut en löytäny pohjaa mielikuvalleni jossa autokouluissa suositellaan että kortin haltijalla on kortti 6kk, jonka jälkee ajetaa II-vaihe jossa on vanhan kertausta + pimeä tms jos oikein muistan + toki että maksetaan taas lisää rahaa :)
Loppuu työaika keske ni ei ehi ettii todisteita! *nauru*

---


Taino en muista iha satavarmasti oliks mul ollu kortti jonku kuukauden tms. ku ajoin pimeen.



Pimeän voi ajaa autokoulun yhteydessä, välissä tai II-vaiheessa.

IMO en tajua mitä järkeä on ajaa pimeä vasta kun on ollu kortti 6 kk, koska Suomessa se suurella todennäköisyydellä tarkottaa sitä, että on jo ajanut pimeessä. (Lähinnä siis idioottimaista, ettei pimeetä vaadita ajettavaksi ennen kortin santia).
Orfeus

Posts: 5,872

#21179 • • Orfeus
Kawan 10r*slurps* Meitsi on ihan myyty*sydän*
Marjo

Posts: 1,796

#21180 • • Marjo pupuTupuna
Mä oon uudessa city-lehdessä *nauru* ja mun kuvan kohdalla lukee "peilin edessä 2 h". *tirsk* Tosiasia oli, että kahdessa tunnissa olin ulos ovesta ja valmis, kun olin päikkäreiltä herännyt. Kysymys oli siis kuinka kauan meni iltaan valmistautuessa, eikä kuinka kauan vietit aikaa peilin edessä... Kyllä ne toimittajat osaa. *nauru*