päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,626,694 views

kotivalo

Posts: 190

#42501 • • kotivalo
Sain vihdoin hankittua The Five Corners Quintetin uuden platan.
On hyvä, tykkään... *joo*
UnityF

Posts: 15,721

#42502 • • UnityF joo just se
Tää päivä on menny kuin lentäen *hih*
sapeli

Posts: 11,768

#42503 • • sapeli jokukukamikä?
Päikkärit. *sydän* Pehmeässä sängyssä, hiljaisessa ympäristössä, ei tarvinnut korvatulppia, ei mikään kiire minnekään, sopivan viileä huone ja lämmintä peiton alla... *haukottel*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#42504 • • Freja Sihteeri
Oon saanut paljon aikaseksi tänään. Pian tulee vieraita ja mun kone ehkä saadaan jotenkin kuntoon ja ja ja ... kaikkee. On hyvä mieli, hymyilyttänyt tänäänkin ^__^
Plus et ens perjantaille tais tulla kiva suunnitelma *hihu* jotain mitä just nyt tarvitsinkin.

:)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

JasoX

Posts: 378

#42505 • • JasoX Ruoska
kivat etkoilut ja tänään vielä furyt *tanssittel**aplodit**jiihaa**kuolaa**iloinen*

--
heartbeat will never fade

$

Posts: 1,802

#42507 • • $ Destination weekend!
Oli sellaiset allasbileet eilen (tänään), ettei paremmasta tietoa. Taidan olla vieläkin päissäni, mutta se onkin päivän :( sillä laivareissu etelään kajastaa klo 17.30.
nomic

Posts: 4,120

#42508 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Hyvä olo. :)
UnityF

Posts: 15,721

#42509 • • UnityF joo just se

nomic, 8.2.2009 15:18:
Hyvä olo. :)



en usko *antihali* *hih*
no ei *hali*


meilläkin hauska päivä kia sanoo maksamakkaraa paska-akkaraksi *nauru*
Mellu-

Posts: 4,006

#42510 • • Mellu-
Eilinen Vammasten vauhtikerhon extempore reissu TURKUUN, katsomaan entwineä *sydän* reissu oli kaikinpuolin MAHTAVA ja keikka oli just niin hyvä ku pojilta osas odottaa *plur* ja tän päiväset sekoilu-kirjottelut naamakirjaan pistää kans hymyilemään.. pienet asiat <3 tai sit suuret.. niiku miun ihanat ystävät *sydän*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Miinapiina

Posts: 3,494

#42511 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

kindertin, 6.2.2009 13:02:
Vitsi,mä oon saanu niin paljon hyviä uutisia viimesen viikon aikana et pakko hymyillä itekseen täällä *hihu*
2 kaveria saa kesällä vauvan, yks menee naimisiin, yks sai ostettua unelmiensa asunnon, Miinis sai viran, mun poitsulle myönnettiin vihdoinkin se vammaistuki, saadaa kivasti asumistukea niin voin vielä jatkaa lasten kanssa kotona, ja huomenna nään mahdollisesti erään ihanan naisen, ja huomenna satavarmasti näen monta ihanaa furyissä. *joo*

Niin ja mä olen aikamoisen onnellinen *sydän*



oi että, todella hyvältä kuulostaa *aplodit* *hali*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#42512 • • Muussika Guest
Mä asun kyllä sellasen sählän kanssa, että hyvät naurut oon taas saanut tänään. :D

Aamuyöstä yödösässä aloin saamaan oikeen ketjussa tekstareita, joissa oli pelkkä M-kirjain. Ajattelin, että nyt ei oo kaikki inkkarit taaskaan kanootissa, joten soitin ukolle Moskovaan ja kyselin, miksi lähettelee mulle M-kirjaimia. :D Oli niin tuhannen tuiskeessa, että norjalaisetkaan ei olisi ymmärtäneet. Yritti lähettää mulle textaria, mutta puhelin ei kuulemma suostunut yhteistyöhön. Venäläiset oli kuulemma ''vähän'' tarjonneet vodkaa raakana, kymmenen kuulemma. Puhekyvystä päätellen kymmenen taisi tarkoittaa kokonaisia pulloja.

Tänään ukon kotiuduttua yritin sitten ohjeistaa sitä valmistamaan itse mikrossa annoksen puuroa. Annoin tarkat ohjeet, mutta lopputulos oli silti se, että puuroa oli räjähtänyt mikroon, ja puurokulho oli liimautunut paineen vuoksi kiinni mikrokupuun. Ei lähtenyt irti vetämällä, ei veitsellä, ei millään. Lopulta täytyi yrittää tehdä naulalla ja vasaralla reikä kupuun, mutta naulakin vääntyi. :D Ruuvimeisselillä ja ruuvilla sitten vihdoin sai reiän tehtyä kupuun, ja puurokippo irtosi kuvusta.

Ei jumaleissön, vain toi sählä tarvii ruuanlaittohommissa ruuvimeisseliä. :D
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#42513 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
tänään viimeinki New York! *plur*

--
dasinoaisnvs

Liina

Posts: 161

#42514 • • Liina Ratamurmeli
Ihanan keväinen ilma *plur**pihkassa*
Sand3

Posts: 1,157

#42515 • • Sand3 satuolento

Vampyrella, 8.2.2009 21:41:
--ruuan laitosta ja venäläisistä--



Voi elämä :D no jokaisessa meissä asuu pieni sählä. T. jätti lompakkonsa taksiin

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

alphamagic

Posts: 3,628

#42517 • • alphamagic
Eräs *hihu*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

noena

Posts: 3,138

#42518 • • noena first breath after coma
Päivä pulkassa, nyt kotiin *aplodit*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Freja

Posts: 8,775

#42519 • • Freja Sihteeri
Maija! *hihu*

Enkä syö enää ikinä suklaata.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#42520 • • Edited Muussika Guest

Sand3, 9.2.2009 10:58:

Voi elämä :D no jokaisessa meissä asuu pieni sählä. T. jätti lompakkonsa taksiin



Way to go, girlie! :D

Annas kun arvaan, tää tapahtu Furyjen jälkeen? Sussa on kyllä NIIIIIN teatraalista ainesta, ainakin pienessä sievässä. *nauru*

Ainiin, ja tän päivän :) on mun duunipäivä, joka oli oikeen kiva, vaikka 09-22 kestikin. *hihu* Paljon naurua ja hymyä mahtui päivään. :) Sainpa vielä duunifrendiltä kyydin himaankin, luksusta!