päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,646,953 views

Blues

Posts: 5,414

#4201 • • Blues Koning van Afrika
Ukkonen, rakeet ja upeat salamat. Harmi etten saanut yhtään tallennettua kameralle *uuh*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Avatar
#4202 • • GoA Guest
Salin jälkeinen hyvä olo vaikka reeni menikin vituiks. Kaunista musiikkia kovalla voluumilla, auringon paiste ja illalla näkee raksua. Helkutan hyvä' mieli siis. *joo*
KT

Posts: 51

#4203 • • KT
Autossa ei enää haise palava öljy.
keijukainen

Posts: 1,599

#4204 • • keijukainen kiksumurmeli
Tiistaista lähtien ollu kuumeessa ja nyt on ensimmäinen päivä kun on ollu parempi päivä...ja pääsin kullan luo *hihu*

--
*seepla*

Avatar
#4205 • • ALIEN Guest
olin harvinaisen rankoissa ja vitun hyvissä rumpu-basso -bileissä @ semifinaali.

esiintyjänä oli Rujo!! *aplodit*
sapeli

Posts: 11,768

#4206 • • sapeli jokukukamikä?
Kun mulla oli yks ongelma, ja äidin neuvo oli: \”Älä siitä huoli, mee vaan klubittamaan, kyllä se siitä ratkeaa.\” *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Zuud_

Posts: 5

#4207 • • Zuud_
Olin katsomassa Dalindeota Umo Jazz Housella... oli loistava bändi... nyt tulin työpaikalle kuuntelemaan Airin Universal Traveleria josta tulee niiiiiiiiiiin hyviä muistoja mieleen että melkein tippa linssissä... okei oon ehkä vähän humalassa mutta niiin hyvä fiilis!!! :)

--
Elämä on kuin nainen, aina tietää ettei koskaan saa mitään -Terkkilä-

Avatar
#4208 • • ALIEN Guest
kesäloma osa 1/2 alkaa tänään!! *aplodit*
-P

Posts: 4,972

#4209 • • -P

alien:
kesäloma osa 1/2 alkaa tänään!! *aplodit*



hohoo, meinaakos tämä että jossain vaiheessa ensi viikkoa hieman *possu*illaan ;D

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

anri

Posts: 890

#4210 • • anri team parempi pitäjä
Aurinko ja Iglu *iloinen*

--
don't go halfway - go all the way

Avatar
#4211 • • ALIEN Guest

Angelus:
---
alien:
kesäloma osa 1/2 alkaa tänään!! *aplodit*

---


hohoo, meinaakos tämä että jossain vaiheessa ensi viikkoa hieman *possu*illaan ;D



tod! *iloinen*
Avatar
#4212 • • Injektio Guest
Tytön kans 2kk täytee *kiitoskiitos*
tiipi

Posts: 506

#4214 • • tiipi
mahtava viikonloppu takana raksun kanssa *sydän*
ja pääsinhän mä pitkästä aikaa tanssimaankin *jiihaa* se oli kivvaa :)

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

Avatar
#4215 • • GoA Guest

tiipi:
mahtava viikonloppu takana raksun kanssa *sydän*
ja pääsinhän mä pitkästä aikaa tanssimaankin *jiihaa* se oli kivvaa :)



*joo**sydän*
kylpyankka

Posts: 45

#4216 • • kylpyankka
Ihan megabuenot pippalot kesätyöpaikassa ja kerrankin muutenkin mukavaa töissä *hymy*
*sydän* Kesä *sydän*
Epailija

Posts: 5,636

#4217 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Ricky Carranza ja tämän locking-workshop. Pirun mukava tyyppi ja tunneilla oppii alkuperäistä lockingia. Ei tunnu 70:n euron hinta enää missään. *iloinen*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Amma

Posts: 2,383

#4218 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Koko viime viikko tais olla aika :) Aivot narikassa epämääräistä häröilyä ympäri ämpäri todella hyvässä seurassa. Mm. YleX pop, potkulautailua, lööbailua, hyvää ruokaa, hassuja juttuja, heräteostoksia, paljon hymyä ja naurua. *sydän*

Iskäkin on ollut super hyvällä tuulella ja yllättäny jo 4 kertaa viikon sisällä todella positiivisesti (taitaa olla uus ennätys mun elinaikanani...). Käytiin lauantaina koeajamassa BMW X3 ja oli mielettömän kivaa. *plur*

--
*etsiskel*

serotonot

Posts: 3,137

#4219 • • serotonot Paul Easy
Oli niin kivaa viikonloppuna, että vaikka nyt maanantaina töihin tullessa sai vettä niskaan ei voi siltikään muuta kuin hymyillä.

Kiitokset kivasta viikonlopusta perjantain metsäbilejärkkäreillä, oli kiva soitella pitkästä aikaa metsässä ja Iglulle lauantaina. Parhaat baarissa järjestetyt bileet miesmuistiin!

Sitten kun vielä sunnuntaina tuli kaveri, jota en ollut pitkään aikaan nähnyt, käymään oli viikonloppu enemmän kuin tosi jees.


Oho. tulipa hehkuttelua. poikkeuksellinen maanantai :)
anqqa

Posts: 4,034

#4220 • • anqqa tirehtööri
viime viikonloppu *sydän*

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!