päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,634,488 views

MaSari

Posts: 1,986

#4161 • • MaSari space jammer
Kävin tänään ostamassa kaks paitaa *plur* Tuntuu sen takia niin hyvältä, koska oon viimeksi ostanut jotain vaatetta itselleni varmaan joku kolmisen kuukautta sitten, ja nää entiset alkaa hajoo päälle *nauru*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

andi--

Posts: 1,381

#4162 • • andi-- lunttu
Jipii, nyt toimii liittymäki ja kaikkee! Hirmu kiva fiilis muutenki *joo*

--
- RAAH -

Pätkis

Posts: 1,038

#4163 • • Pätkis Pikkis

climate:
..tai sitten:
Kaikki on vähän hankalaa ennenkuin saa aamukahvinsa. Sen jälkeen on taas hankalaa olla minä ennenkuin saa ruokaa, koska nälkäisenä maailma on paha ja elämä juoksee kovaa väärään suuntaan. Sen jälkeen on kaikki hankalaa ennenkuin saa iltapalaa, koska ensin väsyttää ja sitten alkaa taas nälättämään. Sitten on kaikki hyvin kun saa nukahtaa yöksi, paitsi että yleensä on hankala saada unta ja nukkuminenkin on katkonaista.


Hyvin puhuttu *joo* Tosta sun tekstistä puuttuu enää se huomio, että kun asiat alkaa mennä metsään, se väistämättä jatkuu siihen asti että pääset nukkumaan. Jolloin saattaa olla hankalaa olla sinä vaikka olisi saanut sen aamusumppinsa ajallaan! Mutta hei, nyt linnut laulaa ja kaikki on hyvin...*nuotti* *hyräil*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

MaSari

Posts: 1,986

#4164 • • MaSari space jammer

fallen angel:
Kulti teki mulle aamupalaa*sydän* Ja on muutenki niiiiin ihana*plur*



Miksei kukaan laita ikinä mulle aamupalaa vaik kuinka vihjailenkin *igor*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Amma

Posts: 2,383

#4165 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Tänään kävin juoksemassa pari kilsaa ja tyrkkimässä painoja salilla. Kivaa.

Eilisen pari :)

Ostin 2 purkkia shampoota ja sain kylpy*ankka*n kaupan päälle. *aplodit*

Rakkaalla isälläni on varsin mauton huumorintaju (ja tän jutun jälkeen ootte tod.näk. sitä mieltä, että mullakin huumorintaju on vähintään jotenkin todella kieroutunutta). Isäni saa mut typerillä jutuillaan yleensä vaan hiton huonolle tuulelle. Eilen se aiheutti kuitenkin (tahattomasti?) ihan hillittömät naurut.
Soneralta oli tullu mulle viesti, jossa puhuttiin jostain etusopimusasiakkaista. Minäpä sitten iskältä kysymään, että ollaanko me kenties jotain em. kaltaisia asiakkaita - koskeeko etu meitä/ mua. Isäni siihen että:”Pitäsköhän soittaa ja kysyä, että mitä me ollaan..” *lmao* *ding* *nauru*

--
*etsiskel*

sapeli

Posts: 11,768

#4167 • • sapeli jokukukamikä?
Backstreetistä löyty just hyvät housut - alennusmyynnistä - ja kaupan päälle tuli ilmaista jädeä mulle ja kaverille, ja sitten Forumin Bonbonista löyty yksiä mun lempikarkkeja mitä ei ole saanut about viiteen vuoteen, ja sieltäkin sai päälle ilmaisia karkkeja! Tästä ei voi päivä enää paljoa parantua... *joo**aplodit*

Nyt päkäreille *haukottel* että jaksaa illalla Moistiin *jiihaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Cloudberry

Posts: 493

#4168 • • Cloudberry
16v. pikkuveli lähti tänään parin päivän vierailun jälkeen takas kotia Ouluun. Oli ihan hauskaakin yhdessä pitkästä aikaa, mutta kun hermot meinas palaa.. Seuraavan kerran nähdään sitten ens kuussa. *helpotuksen huokaus* *iihhih*
Vähäsen oon kyllä huono ihminen, mutta tää on oikeasti ainoa asia, mikä on tuntunu pitkään aikaan yhtään kivalta, muuten lähinnä vaan vituttaa. *blush*
(5) (3)

Posts: 265

#4169 • • (5) (3) -no rest for the evil-
*muhaha* enää y k s i ( 1 ) aamu jäljellä tääl kurjal mantereel!!!!! *jiihaa*
oon niin super onnellinen ku pääsen pois täältä takas rakkaan kainaloon*plur* ja ihanaan suomeen *jiihaa*

--
theworldismine

Avatar
#4170 • • Cera Guest
naapurini tyttö *sydän*
älytön shoppailu.
Just sitä mitä tarvitsin. ^_______^
JustinSan

Posts: 822

#4171 • • JustinSan Nullius in verba
Oikeesti, paras aamu vuosiin *sydän*
Ensin heti aamusta totaalista repeily kun YleX aamussa oli haastattelussa Kotiteollisuuden laulaja joka oli ilmeisen humalassa ja kiroilli niin maan perinteisesti, muutenkin käyttäytyi ehkä ”hieman” radioon sopimattomalla tavalla *iloinen*

Ja siiten lähdin töihin ja rautatientorilla näin ihkaoikeita Teknojumalia siis oikeesti, kaverit oli pukeutunu sellasiin saaaaatanan pinkeisiin neonvihreisiin/keltaisiin munkkikaapuihin (vähänkö ees haluaisin sellaisen *hymy* ) ja jakoi sellaisia tuopinalusen näköisiä neonvihreitä/keltaisia lätkiä joissa luki ”Fullmoon Society” ja toisella puolella selitettiin kuinka kuu on joutunut hyökkäyksen kohteeksi ja maailmanloppu on käsillä ja kaikkien jotka haluavat pelastua kannaa etsiä pyhiä kuukiviä tjsp. Repeilen vieläkin *aplodit* Voi olla et toi on jonku uude raflan mainoskikka tjsp. mut meikään uppos ainaki iha täysin *jiihaa*

[muokattu 3.6.2004 09:32]

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Avatar
#4173 • • Marianne Guest
Jos arska paistaa tänään vielä iltapäivällä suunnataan pickinikille syömään namuja!!*slurps**hihu*

[muokattu 3.6.2004 10:12]
Tiikerriii

Posts: 1,113

#4174 • • Tiikerriii Tj
terassille*jiihaa*

--
RÄYH!!!!

liikkuva muna

Posts: 2,652

#4175 • • liikkuva muna an egg on the move

(5) (3):
*muhaha* enää y k s i ( 1 ) aamu jäljellä tääl kurjal mantereel!!!!! *jiihaa*
oon niin super onnellinen ku pääsen pois täältä takas rakkaan kainaloon*plur* ja ihanaan suomeen *jiihaa*



Missä ihmeen muukalaislegioonassa olet? *täh*
Hansu

Posts: 481

#4176 • • Hansu
Eräs jo pitkään harmaita hiuksia aiheuttanut asia alkaa viimeinkin selviämään *hymy*
coco

Posts: 172

#4177 • • coco hifipanda
heräsin ja ulkona upea ilma *plur*
tiipi

Posts: 506

#4178 • • tiipi
mun ääni on palannu!! *jiihaa*
pystyn vihdoin taas 4 päivän kuiskimisen jälkeen oikeesti puhumaan normaalilla äänellä *iloinen*
ja aurinkokin saa hyvälle tuulelle :)

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

MaSari

Posts: 1,986

#4179 • • MaSari space jammer
Ihanaa kun viikonloppu on tulossa ja on tollanen sää *iloinen* Ja pääsee serkun häihin näyttämään tyylikkäältä *plur* hetken aikaa mietittyäni maisemanmuutos ei ehkä olekaan paha juttu. Vähän tuntuu hyvältä, enkä tasan aio antaa kenenkään pilata mun päivää kun mulle kerrankin hyvä sellanen on!!!

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Väne

Posts: 139

#4180 • • Väne asennewamma
Sain nukkua pitkään ja heräsin siihen kun mulle tuotiin aamukahvit *plur*

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186