päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,647,502 views

La Petite

Posts: 1,160

#4182 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
joka päivä on hyvä päivä, kun herää uudesta asunnosta ja kukaan ei häiritse *iloinen*

--
Rem tene, verba seqventur

Pätkis

Posts: 1,038

#4183 • • Pätkis Pikkis

La Petite:
joka päivä on hyvä päivä, kun herää uudesta asunnosta ja kukaan ei häiritse *iloinen*


minä kans!! tahtoo *uuh*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

-P

Posts: 4,972

#4184 • • -P
törkeän hieno sää heti aamusta :)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Orfeus

Posts: 5,872

#4185 • • Orfeus

Angelus:
törkeän hieno sää heti aamusta :)


*joo* Meitsiki iha *plur*
Amma

Posts: 2,383

#4187 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

La Petite:
joka päivä on hyvä päivä, kun herää uudesta asunnosta ja kukaan ei häiritse *iloinen*



Heräsin tänään 8.30 omassa ihanassa luukussani siimaleikkuriin järkyttävään meteliin. Joku kesätyöläispoika raukka leikki sillä vekottimella mun ikkunani alla. Kattelin hetken, kun se trimmas jotakuinkin joka ikisen vähänkin pidemmän korren ja tulin siihen tulokseen, että mulla vois olla sille asiaa.
Pinkaisin pihalle ja kerroin sille, että olis kiva jossei ihan jokasta kortta nyhtäs vaan ne pahimmat kohdat. Sanoin myös, että jos joku työnantaja tulee sille urputtamaan, niin mä voin sitten puolustaa sitä. Se kuunteli ymmärtäväisen näköisenä ja toivotti vielä hymyillen hyvät päivänjatkokin. (Joo tai sitten se oli vaan vittuilua. Mutten jaksais just nyt ajatella niin negatiivisesti..) *hymy*
Siimaleikkuri kuuluu niihin masinoihin (ruohonleikkureiden, raivaussahojen ja lehtipuhallinten ohella), jotka pitää hitonmoista meteliä, joilla on ihan kiva tehdä ite töitä ja leikkiä, mutta joiden käytöstä ympärillä elävät eivät välttämättä riemastu. *igor*

Eilisen super :) oli Clas Ohlsonin työntekijä.
Mulla on tappava potkulauta, josta osat sinkoilee vuorotellen. Toissa yönä havaitsin, että laudasta puuttuu pari hyvin merkityksellistä ruuvia. Suuntasin eilen Clas Ohlsonin liikkeeseen Manskulle ja kerroin työntekijälle hädän syyn. Avulias mies etsi mulle pari oikeen kokoista osaa ja kiinnitti ne lautaan. Eikä edes maksanut mitään. Matka jatkui taas vähän turvallisemmin. Palvelua isolla P:llä! *aplodit*

--
*etsiskel*

Leppäkerttu

Posts: 225

#4188 • • Leppäkerttu
Hihi.. Nyt on vaan hyvä päivä*jiihaa*
Ulkona on upee ilma, mut mä en sitä nää ku oon lukittuna tänne kellariin ilkeiden ihmisten kanssa. Ilmanvaihto on olematonta (ei happea, pelkkää pakokaasua) ja mun pitäis jaksaa puol ysiin. Mut se on ihan jees.. Ei tääl joudu hengaa ku joka päivä melkein*hih* ihan kivaa..*hihu**kiitoskiitos*
Kalle

Posts: 479

#4189 • • Kalle Kiusankappale
Kerrankin sai nukuttua kunnon yöunet, töissäkin on sopivan kevyt päivä. Viikonloppukin tekee uhkaavasti tuloaan *iloinen*
Avatar
#4190 • • polve Guest
Sain mukavan herätyksen
kun Elisalta soiteltiin kesäduunista.
Iloisin mielin siirryin kyllä aamukahvin
pariin.

.. Ja toki, huominen Rush lämmittää
mieltä suuresti *iloinen*

[muokattu 4.6.2004 14:30]
Sinza

Posts: 2,227

#4191 • • Sinza
Pääsee taas pitkästä aikaa Etelä-Karjalan maisemiin viikonlopuksi *plur*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

akir0

Posts: 2,554

#4192 • • akir0 idleRPG champion 2009
Tänää ois pitkästä aikaa se päivä ku se yks tulee ja sit on kivaa :)
Avatar
#4193 • • Mr. Jenkins Guest
Löytyi Uusi asunto!
keisha

Posts: 1,394

#4194 • • keisha bullet with butterfly wings
Kaikki koulutehtävät palautettu tänään ajallaan, nyt ei huolta niistä ennen syksyä \\\\o/

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

silencio

Posts: 401

#4195 • • silencio el
Kaveri \”koodasi\” mulle ibizalaskurin! *aplodit* *nauru*
- 109 07.41:29 ja sitten.... *jiihaa*

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

UnityF

Posts: 15,721

#4196 • • UnityF joo just se
muutamat ihmiset tän parin päivän aikana *sydän*
suihku *sydän*
ruoka *sydän*
uni *sydän*
Viltsu

Posts: 2,010

#4197 • • Viltsu noname
one word


!!!!!! KESÄ !!!!!!!

edit: 5 minuuttia tämän jälkeen alkoi taivaalta satamaan jäämurskaa :DD

[muokattu 4.6.2004 16:39]

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

India

Posts: 475

#4198 • • India
Ihan sairaan hienoo!!

Taivaalta sataa täysillä pikku kiven kokosia rakeita!!!
Avatar
#4199 • • astaroth Guest
Naurattaa vieläkin sen Britney Spearsin lärvi, joka oli Iltalehdessä.*muhaha*
Fentae

Posts: 186

#4200 • • Fentae
Kesäloma joka jatkuu!! *jiihaa*