46,900 posts, 2,345 pages, 19,922,364 views
climate:
..tai sitten:
Kaikki on vähän hankalaa ennenkuin saa aamukahvinsa. Sen jälkeen on taas hankalaa olla minä ennenkuin saa ruokaa, koska nälkäisenä maailma on paha ja elämä juoksee kovaa väärään suuntaan. Sen jälkeen on kaikki hankalaa ennenkuin saa iltapalaa, koska ensin väsyttää ja sitten alkaa taas nälättämään. Sitten on kaikki hyvin kun saa nukahtaa yöksi, paitsi että yleensä on hankala saada unta ja nukkuminenkin on katkonaista.
Tosta sun tekstistä puuttuu enää se huomio, että kun asiat alkaa mennä metsään, se väistämättä jatkuu siihen asti että pääset nukkumaan. Jolloin saattaa olla hankalaa olla sinä vaikka olisi saanut sen aamusumppinsa ajallaan! Mutta hei, nyt linnut laulaa ja kaikki on hyvin...
*hyräil*

että jaksaa illalla Moistiin

) ja jakoi sellaisia tuopinalusen näköisiä neonvihreitä/keltaisia lätkiä joissa luki ”Fullmoon Society” ja toisella puolella selitettiin kuinka kuu on joutunut hyökkäyksen kohteeksi ja maailmanloppu on käsillä ja kaikkien jotka haluavat pelastua kannaa etsiä pyhiä kuukiviä tjsp. Repeilen vieläkin
Voi olla et toi on jonku uude raflan mainoskikka tjsp. mut meikään uppos ainaki iha täysin 

(5) (3):
*muhaha* enää y k s i ( 1 ) aamu jäljellä tääl kurjal mantereel!!!!!
oon niin super onnellinen ku pääsen pois täältä takas rakkaan kainaloon*plur* ja ihanaan suomeen
Ja pääsee serkun häihin näyttämään tyylikkäältä
hetken aikaa mietittyäni maisemanmuutos ei ehkä olekaan paha juttu. Vähän tuntuu hyvältä, enkä tasan aio antaa kenenkään pilata mun päivää kun mulle kerrankin hyvä sellanen on!!!