päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,639,263 views

Mellu-

Posts: 4,006

#39681 • • Mellu-
Eilinen päivä, tää päivä.. kaikkineen <3 Kiva oli jutella ja höpötellä monien ihmisten kanssa ja vähän vakavampi keskustelu yhen hyvän ystävän kanssa.. mutta muuta eniveis osu pirun hyvät kelit protourille *hymy* Kohta katsomaan finaalia *jiihaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Mimir

Posts: 1,366

#39683 • • Mimir Rouva Yninä

gnomex, 27.7.2008 13:18:
Hyppäsin eilen bungeen *jiihaa*

Pudotuksesta en tosin muista juuri mitään, kun pelko oli niin kova. Puristin tukikaidetta rystyset valkosina ennen kaatumista tyhjyyteen. Ehkä toisella kerralla muistaa sitten enemmän.



Kyllä, kokemus vaan paranee jatkossa :) Ite muistan kans ekasta ainoastaan "kolme, kaksi, yksi" -laskennan enkä pudotusta lainkaan. Seuraavat neljä hyppyä onkin sit ollu aivan mahtavia.

Omat kivat jutut:
- Kävin pesemässä matot tänään porukoilla. Oli upee sää ja kiva jutella äidin kanssa pitkään. Ja meri <3 Lisäks poimittiin pihalta mustat ja punaset viinimarjat, punaset ja keltaset vadelmat ja mustikat.
- Se olis nyt sitte viiden viikon loma *jiihaa*
- Matkakuume alkaa nousta, saatiin varmistettua aivan ihana (tai ainaki aivan ihanan kuulonen *hih*) asuinpaikkakin reissuun *hihu*

Asiat on vaan kaikin puolin nyt niin hyvin, ei voi ku olla kiitollinen. Niin paljon kaikkea kivaa vielä edessä ennen syksyä.

--
[Wings are growing on her.]

Jone

Posts: 8,258

#39685 • • Jone Archibald Haddock
Se olis loma tunnin päästä. Ei internetiä, tietokoneita tai mitään muutakaan tietoteknistä paskaa viikkoihin. *jiihaa*
sapeli

Posts: 11,768

#39686 • • sapeli jokukukamikä?
Vaikka nyt onkin hiukan hutera olo niin viikonloppu oli kyl täys kymppi. *plur*

*sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#39687 • • Edited Annakins Guest
Vääntyidin ylös 6.30 ja kävin vesijuoksee uimastadikalla ennen duunia. Ja duunissakin olin jo 8.30 o_O

Nin, ja tänään on se päivä. Kääk.
noena

Posts: 3,138

#39688 • • noena first breath after coma

sapeli, 28.7.2008 08:09:
Vaikka nyt onkin hiukan hutera olo niin viikonloppu oli kyl täys kymppi. *plur*

*sydän*


Sama täällä, viikonloppu oli todella jees kun kerkes kerrankin näkee niin monta eri tuttua eri piireistä!
Ja tänään pitkästä aikaa perhepäivällinen mutsin ja sen miehen luona, on kiva nähä pitkästä aikaa systerii ja kumpaaki siskopuolta :)

--
TwistedLife™ Amusement Park

anniharha

Posts: 1,937

#39689 • • anniharha
Portfolio alkaa lopultakin mennä eteenpäin, fiilis on loistava ja oon oppinu photarista vaikka mitä uutta :)

--
and though my words could save the world they never come out right

martina

Posts: 1,875

#39690 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
Jeij! Tää likka menee sittenkin syksyllä kouluun. :)
Jutu

Posts: 3,054

#39691 • • Jutu Blondi

martina, 28.7.2008 12:53:
Jeij! Tää likka menee sittenkin syksyllä kouluun. :)


Onnea! Mitä sä oot tehnyt sille jonka varapaikalla sä oot ollut? *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#39692 • • Annakins Guest

mayah, 28.7.2008 12:04:
nimettömien pikkuiset timantit *plur*



meni perkele teet väärään kurkkuun kun luin ton eka nopeesti väärin!

:D
Late

Posts: 3,441

#39693 • • Edited Late team Lasse
ystävällinen asiakas, pienet sanat jaksaa piristää aina kummasti.

+on vieläkin tosi hyvä fiilis viikonlopusta. *hihu*
-Santtu-

Posts: 1,965

#39694 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Mietin just tänään, et mun loma on ollut oikeastaan melko täydellinen. Ja tuntuu että päivä päivältä vaan paranee. Sitten mikä parasta, vielä 2vkoa jäljellä ja vaikka mitä kivaa edessä! *plur**plur**plur*
Avatar
#39695 • • Muussika Guest
Eilen oli vielä kunnon vanne pään ympärillä kun illalla pääsi kotio, mutta kummasti yksi sidu ja Baileys-drinksu auttoi rentoutumaan. Nostin parvekkeella jalat ylös toiselle tuolille, katselin auringonlaskua ja lipittelin (sekä kommunikoin viereisen parvekkeen kisun kanssa :D). Ah! Sivistynyt määrä relaksanttia toimii, ilman ikäviä sivuvaikutuksia. *hih*

Vieläkin vähän harmittaa, kun nyt vaikuttaa siltä ettei mun valmistujaisjuhlista tule mitään (kaikki, jotka ovat kutsuun vastanneet, ovat jo ehtineet sopia parempaa tekemistä), oli meinaan tosi vaikea sumplia töistä vapaata sellain, että isällä osuisi vapaapäivä samaan viikonloppuun... ja olinhan mä jo kaikenmoista kivaa valmistellut ja suunnitellut juhlia varten, vaikka olisivatkin olleet about kuukauden päästä vasta. Noh, eipä voi mitään. Katsotaan nyt, jos joku vaikka vastaisikin pääsevänsä tulemaan. Ois se vaan kyllä silti ollut kiva juhlistaa uurastuksen päättymistä itselle tärkeiden ihmisten seurassa - työ ja opiskelu yhdistettynä ei oo ollu ihan helponta hommaa, kuten moni muukin varmasti tietää. :)

Nyt on takana hyvät yöunet, ulkona nätti keli ja mulla vapaapäivä. *plur* Kummasti olo kohentunut eilisestä. :)

Vois hoitaa vähän asioita, käydä pelaileen minigolffia, viritellä noita stereoita johtoineen ja koittaa vihdoin käydä vaikka siellä Bauhaussissa ostamassa remppareiska-sälää. Viimeksi, kun yritin, naiseus vei voiton ja päädyin ostelemaan askartelukaupasta koristemuovitimantteja sekä alennusmyynnista söpöt naiselliset korkokengät. *nauru* Mihis se kissa karvoistaan pääsee. :P
martina

Posts: 1,875

#39696 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

Jutu, 28.7.2008 13:09:
---
martina, 28.7.2008 12:53:
Jeij! Tää likka menee sittenkin syksyllä kouluun. :)

---

Onnea! Mitä sä oot tehnyt sille jonka varapaikalla sä oot ollut? *nauru*



En mitään, hassu jutta. :) (Sä et sitten nähnyt mua niiden mafiahemmojen ja ruumissäkin kanssa, ok.)
Freja

Posts: 8,775

#39697 • • Freja Sihteeri
Jengii palaillu lomilta, meil o hyvät bägisessiot tauoilla :)

Aamun väsymyksestä ja pienistä "silmien leppuuttamisesta" huolimatta oon jaksanut hyvin, kai se oli tää kahvi (mitä lipitän vieläkin) mikä mua si piristi etten pidempiä torkkuja ottanut.
Tunnin päästä pääsee jo pois töistäkin! Maanantai siis lähes pulkassa. :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Heli

Posts: 1,489

#39698 • • Heli vai kuka se oli
Kävin tänään salaa helsingissä kahvilla ja ostin vahingossa alemekon.
tili tuli, tili meni. (mut onneks ei tarvinnu kahvia itte ostaa ja oli mul lounassetelikin)
plus et päikkärit junassa on <3 jos ei kuorsaa.

:)

--
ei se väärin ole.

sune

Posts: 2,096

#39699 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Jännittäää....*pökr*

--
ei kovin ihku eikä plur

Takyon

Posts: 2,945

#39700 • • Takyon Möwkö
Pari päivää eräilty faijan kanssa paikallisissa metsissä ^_^

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.