päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,632,225 views

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#39641 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
ai hitsit, huomen vaan 5.5h työpäivä ja sit nokka kohti mökkiä, jee :)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Janisa

Posts: 2,226

#39642 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Oon takaisin sivistyksen parissa!!! *jiihaa*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

-xx-

Posts: 5,001

#39643 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Home sweet home :)

--
kiitos ja anteeksi ^^

Freja

Posts: 8,775

#39644 • • Edited Freja Sihteeri
Mukava iltapvä alpparissa *hihu*
Huomenna Suokki *sydän*
Ainii! Ja sit viel huomen vasta kymppiin töihin ^_________^ Kiitos saldot!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Sphyxia

Posts: 3,308

#39646 • • Sphyxia Maracujá!
Kolme tuntia täynnä polkimista kolmeakymppiä reippaasti ylittävällä keskinopeudella (matka, joka sisälsi jopa yhden ensimmäisen kategorian nousunkin *hih*). *hikoil* Tätä parempaa fiilistä ei voi olla. *jiihaa* Harmillista vain, kun illat ovat niin lyhyitä, ettei oikein ehdi kuin lämmitellä, niin joutuu kääntymään takaisin kotia päin ...
tuuppana

Posts: 39

#39648 • • tuuppana
Kaikki vaan onnistu tänään :) Ihana kesä ja kaverit!
ravec

Posts: 1,102

#39649 • • ravec
Huomenna pääsee Hesaan tapaamaan Avangionia.
Safkaa ja juomaa..... ja ulkonahan ei ole lämmin kai...
Peppi

Posts: 397

#39650 • • Peppi Pepe The Journalist
Löysin täydellisen asunnon täydellisellä sijainnilla (Södermalm) puiston ja rantsun liepeillä. Pääsen muuttaa jo elokuun alussa *jiihaa* En voi uskoa, miten kaikki menikin näin putkeen! Nyt voin hyvillä mielin keskittyä kaverin visiittiin & aurinkoiseen viikonloppuun & hyvään houseen... *nuotti*

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi

nomic

Posts: 4,120

#39651 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Kämppä irtisanottu, projektia jatkettu ja Mass Effectille jäi myös aikaa. Huomenna sitten dokaamaan ala/yläasteen kavereiden kanssa. *hymy*
alphamagic

Posts: 3,628

#39652 • • alphamagic
Kiva eilinen puistossa :)
Ja tänään sit ohjelmassa pyykkäystä ja löhöilyä kotona, ihanaa ihanaa <3
Kunnon koti-ilta tulee niin tarpeeseen *hihu*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Freja

Posts: 8,775

#39654 • • Freja Sihteeri
Olipa ihanaa ku sai nukkuu pitkään. Pikkuhiljaa valmisteleen, si töihin. *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jinx

Posts: 2,615

#39655 • • Jinx Superfeminine
Helteet *sydän*

--
Pyllykkä

hemuz

Posts: 2,178

#39657 • • hemuz kätevä emäntä

mayah, 25.7.2008 09:02:
Tulipahan polkastua taas järvi ympäri näin aamun kunniaksi.

Plus et Kummipoika on tulossa kylään ja lähetään porukalla lintsille *plur* Ihana ilma taas!

LOMA!!



Veikkaan et se hymy hyytyy ku siel lintsil on pari muutakin... *piis*
MissKoo

Posts: 1,289

#39659 • • MissKoo
Hahaa, LOMALOMALOMALOMALOMALOMA!!!

*plur*
Anu

Posts: 158

#39660 • • Anu
Heh, tää on kyl eilisen :), mut mainitsenpa silti...
Mistä huomaa, että Suomessa on KESÄ ja on jopa paistanut aurinko pari päivää?? Vastaus: ihmiset muuttuu oudon sosiaalisiksi...

Olin pasilan Lidlissä eilen jääkaapintäydennysreissulla, ja maitohyllyllä alkoi tapahtua...

Ensin yksi mummeli tulee mun luo, että "Tunnetko sinä tätä kauppaa paremmin?, kun minä olen jo TUNNIN etsinyt lihalientä..."
Avuliaana etsin lihalientä mummolle ("...tässä on näitä kaupan omia kuutioita... ja olis täällä näköjään ihan Knorriakin...!" ja palasin sitten maitohyllylle.

Sitten kuuluu mun vierestä "Häv juu biin svimming tydei!?", sellasella intian-englannilla...
Mun vieressä seisoo joku intialaisen oloinen mies, joka tiiraa mun biksuja ja rantamekkoa ja tekee siitä siis johtopäätöksiä... Vaihdan siinä pari sanaa, otan purkin maitoa ja kun mies kysyy mun nimeä, painelen kovaa vauhtia kassalle.

No, menee varmaan 20 sekuntia, kun mun takaa kuuluu sama ääni:
"Ai riilli häv ty get märriid dis samer...!"

eli se sama intialainen on mun niskassa ja alkaa avautumaan, että sen olis PAKKO päästä naimisiin tänä kesänä, että se on jo rietastellut riittävän pitkään ja nyt olis aika vakiintua, että hän tapasi viime viikolla kivan tytön, mutta tämä polttaa, hän aikoo kyllä saada tämän tytön lopettamaan tupakoinnin, ja kun kysyin MITEN MUKA?, kun pahoista tavoista on joskus vaikea päästä eroon, niin mies sanoi vain "antavansa paljon rakkautta" tälle tytölle, ja kun edelleen epäilin, että lopettaakohan silti...?, niin mies sanoi painokkaasti "Oh yes she will quit that! I have THE TALENT..."

Sitten olikin jo mun vuoro maksaa *thank god!* -muut asiakkaat jonossa tuijotti mua oudosti ja mä purin poskea, etten ois ruvennu hihittämään ääneen... *tirsk*