Heh, tää on kyl eilisen :), mut mainitsenpa silti...
Mistä huomaa, että Suomessa on KESÄ ja on jopa paistanut aurinko pari päivää?? Vastaus: ihmiset muuttuu oudon sosiaalisiksi...
Olin pasilan Lidlissä eilen jääkaapintäydennysreissulla, ja maitohyllyllä alkoi tapahtua...
Ensin yksi mummeli tulee mun luo, että "Tunnetko sinä tätä kauppaa paremmin?, kun minä olen jo TUNNIN etsinyt lihalientä..."
Avuliaana etsin lihalientä mummolle ("...tässä on näitä kaupan omia kuutioita... ja olis täällä näköjään ihan Knorriakin...!" ja palasin sitten maitohyllylle.
Sitten kuuluu mun vierestä "Häv juu biin svimming tydei!?", sellasella intian-englannilla...
Mun vieressä seisoo joku intialaisen oloinen mies, joka tiiraa mun biksuja ja rantamekkoa ja tekee siitä siis johtopäätöksiä... Vaihdan siinä pari sanaa, otan purkin maitoa ja kun mies kysyy mun nimeä, painelen kovaa vauhtia kassalle.
No, menee varmaan 20 sekuntia, kun mun takaa kuuluu sama ääni:
"Ai riilli häv ty get märriid dis samer...!"
eli se sama intialainen on mun niskassa ja alkaa avautumaan, että sen olis PAKKO päästä naimisiin tänä kesänä, että se on jo rietastellut riittävän pitkään ja nyt olis aika vakiintua, että hän tapasi viime viikolla kivan tytön, mutta tämä polttaa, hän aikoo kyllä saada tämän tytön lopettamaan tupakoinnin, ja kun kysyin MITEN MUKA?, kun pahoista tavoista on joskus vaikea päästä eroon, niin mies sanoi vain "antavansa paljon rakkautta" tälle tytölle, ja kun edelleen epäilin, että lopettaakohan silti...?, niin mies sanoi painokkaasti "Oh yes she will quit that! I have THE TALENT..."
Sitten olikin jo mun vuoro maksaa *thank god!* -muut asiakkaat jonossa tuijotti mua oudosti ja mä purin poskea, etten ois ruvennu hihittämään ääneen...