päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,630,076 views

villelope

Posts: 2,846

#39721 • • villelope Lope of Lope & Kantola

mayah, 29.7.2008 09:48:
Tulipahan lyhennettyä asuntolainaa vuoden verran :D Lohduttaa, et vuoden 2034 sijaan se loppuukin vuonna 2033 :D


Laskeppa kuinka paljon säästitte just korkoja, niin :D vaihtuu nopeasti *plur*:ksi
-Kerttu-

Posts: 4,542

#39723 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Syce, 29.7.2008 11:27:
vaikka oli eilisen uutinen niin sai jälleen hymyn kasvoille *hihu* http://www.iltalehti.fi/nettitv/?27998241



aaargh..kanadanhanhia!! Mun puolesta toi autoilija ois saanut ajaa muutaman puistojen täyteen paskantajan yli..

Vaikka eläinrakas oonkin, niin kanadanhanhia kohtaan alkaa ymmärrys ja rakkaus loppumaan..*nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Syce

Posts: 1,649

#39724 • • Syce

Super-Kerttu, 29.7.2008 11:29:
---
Syce, 29.7.2008 11:27:
vaikka oli eilisen uutinen niin sai jälleen hymyn kasvoille *hihu* http://www.iltalehti.fi/nettitv/?27998241

---


aaargh..kanadanhanhia!! Mun puolesta toi autoilija ois saanut ajaa muutaman puistojen täyteen paskantajan yli..

Vaikka eläinrakas oonkin, niin kanadanhanhia kohtaan alkaa ymmärrys ja rakkaus loppumaan..*nauru*



Joo.. olen kuullut et nostaa monelta niskavillat pystyyn kyseiset vaakkujat*nauru* Mulla taas lokit tekee vastaavan reaktion... (naapuri kerrostalon katolla iso pesua rääkymässä)
Jutu

Posts: 3,054

#39725 • • Jutu Blondi

kindertin, 29.7.2008 08:09:
Päätä ei säre ihan niin pahasti enää *hihu* Nyt sattuu enää jos kumartuu/tekee äkkinäisiä liikkeitä(as if mä sellasiin kykenisin *nauru*)


Poskiontelontulehdus? *ding*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

kinderi

Posts: 1,783

#39726 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Jutu, 29.7.2008 11:34:
---
kindertin, 29.7.2008 08:09:
Päätä ei säre ihan niin pahasti enää *hihu* Nyt sattuu enää jos kumartuu/tekee äkkinäisiä liikkeitä(as if mä sellasiin kykenisin *nauru*)

---

Poskiontelontulehdus? *ding*



..sekin tarkistettiin viikko sitten,jolloin sain antibiootit epämääräseen lenssuun *hmph*

..ja ylläripylläri,jomotus muuttu taas astetta kovemmaks äsken *poks*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Janisa

Posts: 2,226

#39727 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Kavin asken polkee jarven ympari ja nautin niin leveista jalkakaytavista seka kellon rimpauttamisen aanesta! Yei! Elaman pienet ilot!

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Amma

Posts: 2,383

#39729 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Kipukohtausten syy ehkä selvitetty: sappikivet.

Ekan kerran lekurissa 2 kk sitten, sen jälkeen labratesteissä. Labratulosten jälkeen piti varata puhelinaika lääkärille (jonka sain noin kahden viikon päähän testeistä) jotta sai kuulla, ettei mitään löytynyt. Kuukausi sitten varattu aika ultraäänitutkimukseen täksi päiväksi ja syy ehkä löytyi. Ensi viikoksi saatu ajanvarausaika arvauskeskuksen omalääkärille, jolloin kai aletaan arpoa missä, milloin ja miten kiville voitaisiin tehdä jotain. Edessä saattaa olla elämäni ensimmäinen leikkaus. O'ou.
Jännittävää nähdä, kuinka kauan koko homma tulee kestämään. Onneks neljässä kuukaudessa on vähän jo oppinu, miten kipukohtauksia voi vältellä.


"...Joka kolmannella 75-vuotiaalla naisella on sappikivet..."
Lähde: http://www.poliklinikka.fi/?page=2652164&id=7169101

--
*etsiskel*

Rocca

Posts: 3,064

#39730 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

astaroth, 28.7.2008 22:39:

mitäs mitäs? :)



juups kyllä juurikin niin ;) tämmöstä tälleen. :)

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Avatar
#39731 • • astaroth Guest

Rocca, 29.7.2008 15:41:
juups kyllä juurikin niin ;) tämmöstä tälleen. :)


onnea molemmille! :]
Siren

Posts: 826

#39732 • • Siren Seinäruusu
60 kilsan tandem-pyöräilylenkki takana *hihu* Oli kyl huisia, joskin satula oli ihan perhanan kova ja tuntuu varmaan huomenna vaikka koko kesän pyöräillu oonki. Vähän aikaa kesti että tottu siihen ettei nää mitä edessä on, mut sit pystyki rentoutumaan ja katselemaan maisemia takana kun iskä hoiti jarruttelut sun muut tärkeät jutut *hih*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Sallakat

Posts: 2,220

#39735 • • Sallakat jungle, baby !
en oikein vieläkään usko miten oon päässyt tähän duuniin missä nyt oon. kolmisen viikkoa mennyt ja tajuttoman siistiä. Syvenee työnkuva koko ajan ja tutustuu enemmän ja enemmän tähän uskomattoman isoon kansainväliseen organisaatioon ja tän työntekijöihin ympäri maailmaa.
Työmatka Nizzaan ei ole myöskään mikään kauhean ärsyttävä juttu tässä työssä, eikä myöskään se fakta että mulla on ehkä maailman paras pomo ja mukavia työkavereita (n. 30 insinööriäijää *nauru*).

ett ihan muikeeta joo *plur*

ja oli kiva alppariviikonloppu taas *jiihaa*
anis

Posts: 2,451

#39736 • • anis
Käytiin tänään Linnanmäen Sealifessa*iloinen*.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Mimir

Posts: 1,366

#39738 • • Mimir Rouva Yninä
Takana upea päivä Suomenlinnassa ihanan tytön kanssa. Pitkästä aikaa oikein kunnon hömppäkeskusteluja *sydän* Ja kaikkia kesäherkkuja tietty.

--
[Wings are growing on her.]

Santutar

Posts: 405

#39739 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Kaikenkaikkiaan iha mukava päivä... en hajottanu koneita työpaikalla, biitsii ja urheiluu pihalla nättinä iltana ja siihen päälle vie circuit kuntosalilla (kiitos Mellutin*sydän*)
Nyt chillailuu... tonnikalapitsaa ja makoiluu *plur*
Nii ja toi kissi on aika ihana vaikka vähä mielenvikane *pihkassa*