päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,632,672 views

sunbeam

Posts: 205

#43321 • • sunbeam santa`s little helper
uusi aurinkoinen päivä ja pääsee uuden polven kanssa kouluun! Elämä pääsee vihdoin jatkumaan!

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

Minnalilla

Posts: 418

#43322 • • Minnalilla
Eilisen päivän :)

Kirjoitin työsopparin. *hymy*
hihihi!

--
tilulileii!

wiwi

Posts: 1,575

#43324 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

ice-angel, 21.4.2009 09:14:
Perheenlisäys on nyt varmistunut ja maksettu!
Vitivalkoinen ylväs uroskissa saapuu meille kahden viikon sisällä.

Tässä se on:

http://www.pelastetaankoirat.com/morse_kissahuh09.html

<3


Awww! Onnea :)

Mä oon katellu koiria tuolta ja muilta vastaavilta nettisivuilta. Jouduin lopettamaan kun tuli melkein aina itku eikä ihan vielä ole koiraa mahdollisuutta ottaa.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Madda

Posts: 650

#43325 • • Madda ice-angel

wiwi, 21.4.2009 10:44:
---
ice-angel, 21.4.2009 09:14:
Perheenlisäys on nyt varmistunut ja maksettu!
Vitivalkoinen ylväs uroskissa saapuu meille kahden viikon sisällä.

Tässä se on:

http://www.pelastetaankoirat.com/morse_kissahuh09.html

<3

---

Awww! Onnea :)

Mä oon katellu koiria tuolta ja muilta vastaavilta nettisivuilta. Jouduin lopettamaan kun tuli melkein aina itku eikä ihan vielä ole koiraa mahdollisuutta ottaa.



Kiitos, olen erittäin ylpeä uusi äiti ! ;)

Toi kissa on nyt yksityiskodissa hoitajalla vielä ja siel mis se asustelee oli myös 5 koiraa...kaikki aivan ihania.
Kannattaa ottaa ton kautta heti kun sulla on mahdollisuus!

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

ravec

Posts: 1,102

#43327 • • ravec
Työvoimahallinto päätti, että: En saa karenssia, kun irtisanouduin työstäni helmikuussa.
Birgie

Posts: 1,311

#43328 • • Edited Birgie Kikati
On vaan niin onnellinen olo *plur*

edit. ei _just nyt_ ku oon töissä mutta kokonaisvaltaisesti.

Aurinko myös *plur*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Freja

Posts: 8,775

#43329 • • Freja Sihteeri

Birgie, 21.4.2009 15:39:
On vaan niin onnellinen olo just tällä hetkellä *plur*



*plur* Ihanaa! *hali*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

turquoise

Posts: 732

#43330 • • turquoise e-ra2co
Sain ihan hyvät massit entisestä työpaikasta 2kk taistelun jälkeen. Voittajaolo! Lisäksi ihaaana keli, eikä ees krapulaa eilisen juhlan jälkeen *yingyang* Linnutkin ovat mahtavia eläimiä. Rupes vaan itsekin tekemään mieli uimaan sorsia katsellessa, kun aurinko heijasti lammen veden samettisen turkoosiksi. Toivon mukaan tulee kaunis, rakkauden kesä niin pääsee itsekin pulikoimaan. *sydän*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Uhuu

Posts: 844

#43331 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
mitä vanhemmaks tulee sitä kierommaks tulee näköjään ajatusmaailma.. vai onkohan se ollut tällainen aina? tai sit niin metsä vstaa kuin sinne huudetaan.. "haloo"

-maailmaseonajatuskinkorkkiruuvillauhuu

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

SyndroDome

Posts: 1,103

#43332 • • Edited SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Vajaa vuorokausi takana suomessa ja kotona. Ei tää kotiinpaluu ainakaan toistaseks oo kovin pahalta tuntunu, vaikka pari vikaa päivää reissussa sitä pelkäsinkin. Oikeestaan kaikki menny paremmin kuin hyvin *hymy* Tänään sain paljon käytännön asioita hoidettua ja vedettyä jo kunnon treenitkin *super**hihu*

Aika paljon on kyllä ihmeteltevää taas riittänyt.. Toi neljän "ruuhka" jakso tänään lähinnä naurattaa :D mikäs ruuhka se sellanen on, ku sporassa&stogessa mahtuu istumaankin *whaat* Vessassa asioidessa myös ihmetystä aiheutti kun paperit laitettiinkin roskiksen sijasta pönttöön :) Myöskin suomen puhuminen on ollut vähän hämmentävää. Viimeks keskustellut suomeks noin pari kuukautta sitten muutaman päivän ajan.. Onneks oon kuitenkin koko ajan kirjottanut suomea *joo*

Jetlaginkin ehkä jo taltutin... Parin päivän valvominen tais vaikuttaa aika paljon asiaan. Toivotaan näin. Kaupassa asioiminen myöskin pisti hymyä huulille.. Ruisleipää, lihaa suoraan pakastealtaasta, rahkaa, tonnikalaa *slurps* Sen lisäks oli siistiä ite kokata safkat ja se, että juuri siitä syystä itse tiesi tasan tarkkaan mitä syö. Henna ja Kimmo oli eilen kentällä ilosena vastassa ja niitä oli tosi kiva nähdä heti. Samoin kun hyvää kamua ja asuintoveria heti kotona *hymy* Huomenna sitten vuorossa perhettä ja ehkä lisää kamuja.. Lauantaina sitten kotiinpaluu bileet ja näkee loputkin frendit *plur*

Mun uus puhelin ja mp3 soitin myös *plur*

Kaikin puolin tällä hetkellä tosi jees fiiwis *plur* Toiv ei myöhemmin iski kulttuurishokki silmille.

--
Life is full of choises.

$

Posts: 1,802

#43333 • • $ Destination weekend!
Seminaari- sekä muut koulutyöt jotka ei meinaa koskaan valmistua *nauru*

Deadlineihin on onneksi vielä hyvä hajurako.

Kyl mä tykkään opiskella yömyöhäänkin :)
RiD

Posts: 2,817

#43334 • • RiD Nukemi
ekat aussifutisreenit *sydän* vähän maukasta rytinää!

--
*super* *possu*

Lauruska

Posts: 821

#43335 • • Lauruska nihkee
Pyöräilin töihin ensimmäistä kertaa uudesta kodista *hymy*

Vaikka matka onkin pidempi kuin ennen (nyt 9km) niin aika nopeasti sen poljin, 45minuutissa, ja kaiken lisäksi missasin muutamat "oikopolkut" kun en aina ollut ihan kartalla *pepsodent*
mariq

Posts: 2,154

#43336 • • mariq
Pääsen sittenkii hötömölö -kurssille *jiihaa* *pepsodent*
pitää vaa ettii nyt joku hyvä jostain

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Progress

Posts: 955

#43337 • • Progress
se olis huomenna reissu kohti NYC. :) Tosin ihan muutama hassu päivä vaan siellä. No mut silti kiva mennä, ensi kertaa.

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Avatar
#43339 • • Lilly Guest
kiva duunikaveri :)
Freja

Posts: 8,775

#43340 • • Freja Sihteeri
Ollut hyvä päivä sitten sen jälkeen kun töistä pääsin. <3
^___^

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been