Mä oon katellu koiria tuolta ja muilta vastaavilta nettisivuilta. Jouduin lopettamaan kun tuli melkein aina itku eikä ihan vielä ole koiraa mahdollisuutta ottaa.
Mä oon katellu koiria tuolta ja muilta vastaavilta nettisivuilta. Jouduin lopettamaan kun tuli melkein aina itku eikä ihan vielä ole koiraa mahdollisuutta ottaa.
Kiitos, olen erittäin ylpeä uusi äiti ! ;)
Toi kissa on nyt yksityiskodissa hoitajalla vielä ja siel mis se asustelee oli myös 5 koiraa...kaikki aivan ihania.
Kannattaa ottaa ton kautta heti kun sulla on mahdollisuus!
Sain ihan hyvät massit entisestä työpaikasta 2kk taistelun jälkeen. Voittajaolo! Lisäksi ihaaana keli, eikä ees krapulaa eilisen juhlan jälkeen Linnutkin ovat mahtavia eläimiä. Rupes vaan itsekin tekemään mieli uimaan sorsia katsellessa, kun aurinko heijasti lammen veden samettisen turkoosiksi. Toivon mukaan tulee kaunis, rakkauden kesä niin pääsee itsekin pulikoimaan.
mitä vanhemmaks tulee sitä kierommaks tulee näköjään ajatusmaailma.. vai onkohan se ollut tällainen aina? tai sit niin metsä vstaa kuin sinne huudetaan.. "haloo"
Vajaa vuorokausi takana suomessa ja kotona. Ei tää kotiinpaluu ainakaan toistaseks oo kovin pahalta tuntunu, vaikka pari vikaa päivää reissussa sitä pelkäsinkin. Oikeestaan kaikki menny paremmin kuin hyvin Tänään sain paljon käytännön asioita hoidettua ja vedettyä jo kunnon treenitkin
Aika paljon on kyllä ihmeteltevää taas riittänyt.. Toi neljän "ruuhka" jakso tänään lähinnä naurattaa :D mikäs ruuhka se sellanen on, ku sporassa&stogessa mahtuu istumaankin Vessassa asioidessa myös ihmetystä aiheutti kun paperit laitettiinkin roskiksen sijasta pönttöön :) Myöskin suomen puhuminen on ollut vähän hämmentävää. Viimeks keskustellut suomeks noin pari kuukautta sitten muutaman päivän ajan.. Onneks oon kuitenkin koko ajan kirjottanut suomea
Jetlaginkin ehkä jo taltutin... Parin päivän valvominen tais vaikuttaa aika paljon asiaan. Toivotaan näin. Kaupassa asioiminen myöskin pisti hymyä huulille.. Ruisleipää, lihaa suoraan pakastealtaasta, rahkaa, tonnikalaa Sen lisäks oli siistiä ite kokata safkat ja se, että juuri siitä syystä itse tiesi tasan tarkkaan mitä syö. Henna ja Kimmo oli eilen kentällä ilosena vastassa ja niitä oli tosi kiva nähdä heti. Samoin kun hyvää kamua ja asuintoveria heti kotona Huomenna sitten vuorossa perhettä ja ehkä lisää kamuja.. Lauantaina sitten kotiinpaluu bileet ja näkee loputkin frendit
Mun uus puhelin ja mp3 soitin myös
Kaikin puolin tällä hetkellä tosi jees fiiwis Toiv ei myöhemmin iski kulttuurishokki silmille.
Pyöräilin töihin ensimmäistä kertaa uudesta kodista
Vaikka matka onkin pidempi kuin ennen (nyt 9km) niin aika nopeasti sen poljin, 45minuutissa, ja kaiken lisäksi missasin muutamat "oikopolkut" kun en aina ollut ihan kartalla