päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,358,380 views

UkeUke

Posts: 394

#45121 • • UkeUke
^hahh..

Itseäni piristi ajatus siitä, että olen huomaamattani ollu reilut 1,5kk täysin selvinpäin ja ilman syytä (kait) :o
Banda

Posts: 121

#45122 • • Banda suloinen rääväsuu
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)

--
*jiihaa*

aform

Posts: 291

#45123 • • Edited aform
Villa Nah - Origin cd .. *joo*

Huhhuh mitä musaa suomesta. En ole ikinä mennyt kauppaan yhtä pakon omaisesti ostaan cd:tä.
Paitsi ehkä silloin kun hain Aphex Twin - Drukqs levyn. Nyt on naama hymyssä kun tuota kuuntelee.
Ergilion

Posts: 751

#45124 • • Ergilion
Viime viikonloppuna tuli uus kiuas ja tänään sitä pääs kunnolla koe-ajamaan.

Edelliseen kiukaaseen verrattuna lämpenee 3 kertaa nopeemmin eikä puitakaan tarvitse änkeä kuin kolmanneksen.

Ja ihan tiukat löylyt tuli, tosta kun se asettuu niin pääsee kovaan ajoon *iloinen*

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

MIUH

Posts: 33

#45125 • • MIUH
kun heräsin aamulla sängyssä ;)

--
Hei beibit mis on reivit ?

Freja

Posts: 8,775

#45127 • • Freja Sihteeri
Aurinko!
Aurinkolasitkin mukana, kävelen töistä ainakin Pasilaan ^^ Jos tiet näyttää hyviltä ni vois kävellä vaiks kotiin asti. Katsellaan.

alle 6 viikkoa kesälomaan. Lol. <3

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

pululu

Posts: 1,102

#45128 • • pululu .jemmutti.
Juttelin just Hampsan kanssa Skypessä Meksikoon, ihana se niitten uus vauva <3 Ja Sarakin oli kasvanut..! Sais se kesä tulla et näkis ne oikeasti :)

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Sssan*

Posts: 651

#45129 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
The sunshine makes me smile :) ja vapari kans *hihu*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Takyon

Posts: 2,945

#45130 • • Takyon Möwkö
Tuli sähkölasku ja nimenomaan tasauslasku jossa loppusumman kohdalla on pelkkiä tähtiä ja laskelmista selviää et se summa on -10e :D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

wiwi

Posts: 1,575

#45131 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to päivän :):

Takyon, 24.3.2010 23:54:
Tuli sähkölasku ja nimenomaan tasauslasku jossa loppusumman kohdalla on pelkkiä tähtiä ja laskelmista selviää et se summa on -10e :D


Noi on kyl mukavia yllareita! Kun asuin viela yksin ja sahko ei kuulunut vuokraan, mulle tuli tasauslaskut aina miinusmerkkisina. Ja kerran oli jaapaissani maksanut vahingossa laskun monta kertaa niin ei tarttenu moneen kuukauteen maksaa. Haha.

Mitakohan nappulaa oon painanu ku naist nappaimista tulee kaikki merkit ihan vaarin, argh.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Freja

Posts: 8,775

#45132 • • Freja Sihteeri
JEE!

Päivä meni just niiiiiiiiiiin parhaaks!

*plur*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Mai

Posts: 374

#45133 • • Mai Villikisu
Sain siivottua, laitoin pyykit ja kävin lenkillä! Ahkera fiilis, jee!
Freja

Posts: 8,775

#45136 • • Freja Sihteeri
Perjantai!! *plur*

Ja tänään muutenkin suht jännä päivä iihhh *plur*

Plus et mä oon muutenkin hemmetin hyväl tuulel ^^

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Sallakat

Posts: 2,220

#45137 • • Sallakat jungle, baby !
Muse Muse Muse Muse liput <3
sapeli

Posts: 11,768

#45138 • • sapeli jokukukamikä?
Ui vitsi mitkä bileet! *plur* Pitkästä aikaa hymyilyttää just ne bileet, eikä vain ne ihmiset - musa ja fiilis oli niin kohdallaan! *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#45139 • • Muussika Guest
Mä ooon niiiiin rakastunut! Olin tänään nyrkkeilemässä, ja ah hemmetti että oon kaivannut juuri kyseistä lajia elämääni! Oon ihan mielettömissä fiiliksissä, vaikka väsy onkin hemmetinmoinen 3h unilla suoritetun reenin ja duunipäivän jäljiltä. :) Sopivan tiukkaa reeniä kun meinasi laatta lentää. :D

Hitsi että oon ilonen ja häpi ja joy joy! ^____^ Tulevaisuudessa pääsen yhdistämään kiipeily-juoksu-salireeniin vielä nyrkkeilynkin, ja kaikki hoituu samassa hallissa! SWEEET! Lisäksi pakko päästä tietenkin ohjatuille tunneille myös.

*täpistel* *jiihaa*

(Niinjoo, ja featuring pinkit nyrkkeilyhanskat ja käsisiteet :D)
Cloud

Posts: 2,162

#45140 • • Cloud Game Freak
10tunnin lautapelisessia oli kyllä makosa. olis voinut pelaa vaiks koko yön mutta muut zippas. Paskaaks siin ensviikol uusiks 24 tunnin setillä sit. :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.