Eilen oli vielä kunnon vanne pään ympärillä kun illalla pääsi kotio, mutta kummasti yksi sidu ja Baileys-drinksu auttoi rentoutumaan. Nostin parvekkeella jalat ylös toiselle tuolille, katselin auringonlaskua ja lipittelin (sekä kommunikoin viereisen parvekkeen kisun kanssa :D). Ah! Sivistynyt määrä relaksanttia toimii, ilman ikäviä sivuvaikutuksia.
Vieläkin vähän harmittaa, kun nyt vaikuttaa siltä ettei mun valmistujaisjuhlista tule mitään (kaikki, jotka ovat kutsuun vastanneet, ovat jo ehtineet sopia parempaa tekemistä), oli meinaan tosi vaikea sumplia töistä vapaata sellain, että isällä osuisi vapaapäivä samaan viikonloppuun... ja olinhan mä jo kaikenmoista kivaa valmistellut ja suunnitellut juhlia varten, vaikka olisivatkin olleet about kuukauden päästä vasta. Noh, eipä voi mitään. Katsotaan nyt, jos joku vaikka vastaisikin pääsevänsä tulemaan. Ois se vaan kyllä silti ollut kiva juhlistaa uurastuksen päättymistä itselle tärkeiden ihmisten seurassa - työ ja opiskelu yhdistettynä ei oo ollu ihan helponta hommaa, kuten moni muukin varmasti tietää. :)
Nyt on takana hyvät yöunet, ulkona nätti keli ja mulla vapaapäivä.
Kummasti olo kohentunut eilisestä. :)
Vois hoitaa vähän asioita, käydä pelaileen minigolffia, viritellä noita stereoita johtoineen ja koittaa vihdoin käydä vaikka siellä Bauhaussissa ostamassa remppareiska-sälää. Viimeksi, kun yritin, naiseus vei voiton ja päädyin ostelemaan askartelukaupasta koristemuovitimantteja sekä alennusmyynnista söpöt naiselliset korkokengät.
Mihis se kissa karvoistaan pääsee. :P